7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Entegre Olun!

AloTech' in kolay entegre olabilen teknik altyapısını avantaja çevirin. İş uygulamalarınızı çağrı merkeziniz ile entegre ederek iş Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu ile tanışın, öncü olun.

Entegrasyonlar

Facebook Messenger
CRM / ERP

AloTech ve Facebook Messenger entegrasyonu ile chat kanalının sahip olduğu ICR oluşturma ve chatbot ile otomatik mesajlar gibi özellikleri Facebook Messenger’da da kullanabilirsiniz.

Telegram
CRM / ERP

Telegram kullanmayı tercih eden müşterilerinizle iletişim kurabilirsiniz. Telegram entegrasyonuyla ICR oluşturabilir, gelen chat isteklerini müşteri temsilcilerine yetkinliklerine göre dağıtabilirsiniz.

Dialogflow
CRM / ERP

Dialogflow altyapısını kullanarak oluşturulan chatbotlar AloTech çağrı merkezi ile birlikte kullanılabilir. Google’ın makine öğrenmesi ile desteklenen chatbot ile 7/24 destek hizmeti kurabilirsiniz.

Data Studio
CRM / ERP

Çağrı merkezi yönetiminde raporlar büyük önem taşır. AloTech, Data Studio entegrasyonuyla esnek raporlar oluşturabilir ve çağrı merkezinizin raporlama ihtiyacını giderir.

WhatsApp
CRM / ERP

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize kolayca ulaşın.

Audiocodes
CRM / ERP

Audiocodes’un geniş ürün yelpazesinden çeşitli analog ve dijital ürünler AloTech müşterileri tarafından kullanılabilmektedir.

Teles
CRM / ERP

Çeşitli dijital ve analog Teles gateway’ler ve FCT cihazları AloTech altyapısı ile entegre biçimde çalışmaktadır.

Cisco
CRM / ERP

Birçok AloTech müşterisi Cisco telefonlarla çalışmakta ve Cisco’nun SIP destekli ürünleri AloTech altyapısında kullanılabilmektedir.

Yealink
CRM / ERP

Çeşitli Yealink telefon modelleri ile ilgili AloTech test laboratuvarlarında çeşitli testler gerçekleştirilmiştir. Hemen hemen tüm modellerinin desteklendiği ürün serisinde Autoprovision, otomatik directory yükleme gibi ek fonksiyonlar ayrıca desteklenmektedir.

Dinamik CRM
CRM / ERP

SoftPhone : Her türlü arama işlemini gerçekleştirebileceğiniz web tabanlı telefon uygulamasını kullanabilirsiniz. Müşteri Kartı Pop-up : Gelen aramalarda arayan müşterinin bilgi ekranı otomatik olarak açılır. Click to Call : DinamikCRM üzerinden müşterilerinizin, potansiyel müşterilerin, kişilerin ve firmaların telefon numaralarını tıklayarak çağrı başlatabilirsiniz. Çağrı Raporları : Santralinizde tanımlı olan dahilileri raporlayabilirsiniz.

MyBasic CRM
CRM / ERP

Gelen ve giden aramaların datalarını CRM içinde müşteri hesaplarının altında tutabilr, gelen aramalarda müşteri kartını otomatik olarak ekranda görebilirsiniz. AloTech altyapıını tek ekranda kullanabilir, tek tuşla arama başlatabilr ve otomatik arama sistemindeki dataları MyBasic CRM üzerinden yönetebilirsiniz.

T-Soft
CRM / ERP

Türkiye’de e-ticaret siteleri için bütünleşik e-ticaret çözümleri geliştiren T-Soft ile gerçekleştirilen işbirliği ile kurulan “Bütünleşik Çağrı Merkezi Çözümü” sayesinde şirketlerin müşterilerinden gelen kargo takip talepleri başta olmak üzere; iade, muhasebe, yönetim, tedarik gibi süreçler ile ilgili otomatik yönlendirmeler yapılarak müşterinin arzu ettiği bilgiye kolaylıkla erişebilmesi sağlanmaktadır.

ROP
CRM / ERP

ROP (Restoran Otomasyon Programı) entegrasyonu ile restoranı arayan müşterilerin kayıtlarını ek bir cihaz gereksinimi olmadan direkt olarak sipariş alacak olan kişilerin önünde açabilirsiniz. Böylelikle kayıtlı olan müşterilerin restorana yaptıkları aramaları da bu sistemde kayıt altına tutabilirsiniz.

Microsoft Dynamics
CRM / ERP

MS Dynamics entegrasyonu sayesinde Click2Call aramalar yapabilir, callid ile mevcut datayı temsilci önüne getirebilir ve çağrı sonuç kodlarının bu platformda raporlayabilirsiniz.

Salesforce
CRM / ERP

Salesforce entegrasyonu sayesinde çağrı callid ile mevcut müşteri bilgilerini temsilcilerinizin önüne getirebilirsiniz. Salesforces içerisine eklenen AloTech Softphone’u sayesinde ikinci bir ekran açmaya gerek kalmadan Salesforces üzerinden arama yapılabilir ve raporlayabilir, Ses kayıtlarını da bu platform üzerinden dinleyebilirsiniz.

Sestek
CRM / ERP

Sestek ile gerçekleştirdiğimiz entegrasyon sayesinde Sestek’in Konuşma Sentezi (Text-to-Speech) ve Konuşma Tanıma (Speech Recognition) ürünlerini kullanarak müşteri hizmetleri operasyonlarınızda otomasyonu ve verimliliği artırabilirsiniz.

Next4Biz
CRM / ERP

Next4Biz entegrasyonu ile çağrı sırasında müşteri temsilcileriniz mevcut müşteri bilgilerini görebilir, tek ekrandan gelen çağrıları karşılayabilir ve Click 2 Call aramalar yapabilirler.

Zoho
CRM / ERP

Zoho entegrasyonu ile gelen çağrı sırasında mevcut müşteri bilgileri temsilci önüne getirilebilir, CRM içerisinde dış aramalar yapabilirsiniz. Zoho ve AloTech altyapıları tam uyumla çalışır ve bu entegrasyon sayesinde tüm Zoho ürünerini kolayca kullanabilirsiniz.

Windesk
CRM / ERP

AloTech ve WinDesk entegrasyonu ile Gelen/Giden çağrı süreçlerinizi optimize ederek müşteri iletişiminizi tüm süreç boyunca takip edebilirsiniz.

SAP CRM
CRM / ERP

SAP CRM entegrasyonu ile müşterilerin SAP içerisinde yer alan bilgilerine dair aramalar yapabilir, arama sonuçlarını raporlayabilir, CRM’den çıkmadan tek tıkla Click 2 Call aramalar yapabilirsiniz.

Iyzico
CRM / ERP

İyzico – AloTech işbirliği ile yapılan ödeme entegrasyonunu kullanarak, Müşteri temsilcileriniz kolaylıkla kredi kartı ödemeleri alabilir, taksitlendirme yapabilirsiniz.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat