Çağrı merkezi operasyonunuzda kalite yönetimi ile müşterilerinize sunduğunuz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performansını yönetin. Şirketinizin ve ekibinizin hizmet kalitesini değerlendirerek, ürünlerin ve hizmetleriniz ile ilgili iyileştirmeler planlayabilirsiniz. Müşteri geri bildirimleriyle hizmet kalitenizi değerlendirin, müşteri memnuniyetini artırın.
AloTech ile oluşturabileceğiniz memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizden geri bildirim alabilirsiniz. Memnuniyet anketi için belirlediğiniz parametrelere göre form oluşturabilir, sorulara yönelik puanlamayı belirleyebilirsiniz. Farklı operasyon ya da hizmetlerin değerlendirilmesi için birden fazla form oluşturabilirsiniz. Memnuniyet anketleri ile müşteri temsilcisinin vermiş olduğu hizmet, hatalı işlem ya da sorunun çözümüne dair geri bildirimleri alarak müşteri memnuniyetini ölçün.
Operasyonunuzun hizmet kalitesini, kalite ekibiniz ile değerlendirebilirsiniz. Müşterilerinize sunulan hizmeti değerlendirmek için kalite değerlendirme formları oluşturabilirsiniz. Kalite Ekibi tarafından yapılan değerlendirmeler müşteri temsilcileri ile AloTech Ekranı’nda paylaşılır. Müşteri temsilcileri ses kaydetme özelliği ile değerlendirilen çağrının ses kaydına ulaşabilir, puanlamayı ve değerlendiren kişiyi görüntüleyebilir. Geçmişe dönük tüm değelendirmelere aynı ekranda ulaşabilir.
Kalite değerlendirme formları çoktan seçmeli ya da açık uçlu sorular ile oluşturulabilir. Değerlendirme; müşteri temsilcisinin ses tonu, müşteriyi karşılaması, isim ile hitap gibi kıstaslara göre yapılabilir. Temsilciler hangi ölçütler ile puanlandığını ve değerlendirme detaylarını AloTech Ekranı’nda kolaylıkla görüntüleyebilir. Müşteri temsilcileri ve operasyonunuzun KPI raporlarına kalite değerlendirme sonuçları ile ulaşabilirsiniz. AloTech Kalite Değerlendirme formları sayesinde operasyonunuza geri bildirimleri hızlı ve detaylı iletebilir, gelişime açık alanları belirleyebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda sesli iletişimin yanında yazılı iletişim kanallarını da kullanabilirsiniz. Tıpkı çağrı için hazırlanan memnuniyet anketleri ve kalite değerlendirme formları gibi yazılı iletişim için de kriterlere uygun anket ve formlar oluşturun. Müşteri temsilcilerinin Web Chat, WhatsApp ya da Facebook üzerinden yapmış olduğu chat kayıtlarına ulaşabilir, bu yazışmaları değerlendirebilirsiniz. Chat sonrası müşterilerinizden sizi değerlendirmelerini talep edebilir, müşterilerinize memnuniyet anketi iletebilirsiniz. Farklı kalite değerlendirme formları oluşturun, müşteri temsilcilerinin sesli ve yazılı iletişimini ayrı puanlama kriterlerine göre değerlendirin.
Kalite değerlendirme sonuçları detayları ile müşteri temsilcileriyle paylaşılır ve mail olarak iletilir. Aynı zamanda kalite ekibinin yaptığı değerlendirme sonuçlarını üst yöneticilere gönderebilir ve sürecin birden fazla kişi tarafından kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcileri değerlendirme sonuçlarını AloTech Ekranı’ndan detayları ile inceleyebilir ve gerekli durumda itiraz edebilir. Müşteri temsilcilerinin değerlendirmelere yönelik yapmış olduğu itirazlar değerlendiren kullanıcının ekranına bildirim olarak iletilir ve itiraz sürecinin takibi kolaylıkla sağlanır.
Günümüz iş dünyasında müşteri deneyimi, her işletmenin sürdürülebilirliği açısından çok önemlidir. Müşteriler, sadece kaliteli ürün veya hizmet beklemekle kalmaz, aynı zamanda mükemmel hizmet deneyimi de ister. Bu noktada, çağrı merkezlerinin rolü büyüktür. Ancak, geleneksel çağrı merkezlerinin kısıtlamaları ve yetersizlikleri, müşteri memnuniyetini olumsuz etkileyebilir. Bulut çağrı merkezleri ise bu yetersizliklerin yerine daha çözüm odaklı işlevler sunarak […]
Müşteri memnuniyeti ve etkili iletişim hem küçük hem de büyük işletmelerde her zaman ön planda olmuştur. Bu nedenle çağrı merkezleri, işletmelerin müşteri taleplerine hızlı ve etkili şekilde yanıt vermesini sağlayarak müşteri memnuniyetini artırmaya odaklanır. Ancak, küçük işletmeler için sanal çağrı merkezi çözümleri, büyük şirketlerin kaynaklarına sahip olmadan nasıl uygulanabilir? İşte bu noktada, modern teknolojiler devreye […]
Günümüzde müşteri deneyimi, sektör fark etmeksizin rekabetin tam merkezinde yer alır. İyi bir müşteri deneyimi, markaya olan sadakati artırır, gelirleri ise katlayarak büyütür. Ancak, müşteri deneyimini geliştirmek için sadece müşteri geri bildirimlerine dayanmak yeterli değildir. Aynı zamanda bu geri bildirimlerin doğru analiz edilmesi ve anlamlandırılması da gerekir. İşte bu noktada, CX Insights destekli raporlama ve […]