7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezinizi Geliştirin

AloTech Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirmenizi sağlayacak profesyonel hizmet deneyimini sunar. Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunun geliştirilmesi için müşterilere yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirmek ve optimize etmek, entegrasyon talepleri ve operasyonel ihtiyaçlarınız için raporlamayı yapılandırmak gibi hizmetlerden faydalanın.

Entegrasyon Hizmeti

CRM Entegrasyonu, Iyzico Entegrasyonu, Sanal Pos Entegrasyonu, Self Servis IVR Akışları, Raporlarda Özelleştirme, Numara Maskeleme, Müşteri Temsilcisi ya da IVR ile Otomatik Arama Senaryoları ve Entegrasyonları, KVKK sürecinde ihtiyaç duyacağınız entegrasyonlar, Yapay Zeka Entegrasyonları, Sesle Duygu Analizi Entegrasyonları gibi çok çeşitli ihtiyaçlarınız için AloTech’in Uzman Ekibi’nden destek alabilirsiniz. Hazır API’ler ile dilediğiniz entegrasyonları kolaylıkla kendiniz de gerçekleştirebilirsiniz. Destek ihtiyacınız olduğunda ya da özel çalışma gereken ihtiyaçlarınız için AloTech Yazılım Entegrasyon Uzmanları ve Proje Ekibi yanınızda.

Çağrı Merkezi Optimizasyonu

Çağrı merkezi operasyonunuzda verimliliğinizi arttırabilir, ihtiyaçlarınıza özel çözümler üretebilirsiniz. Müşterilerinize iletebileceğiniz otomatik yanıtlar, kaçan çağrıların otomatik geri aranması, SL seviyelerinin takibi, canlı destek entegrasyonu, WhatsApp Entegrasyonu, memnuniyet anketleri ve self servis projeler ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli çalışmasını sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Denetimi

AloTech – CC Academia iş birliği ile çağrı merkezi operasyonunuzun düzenli olarak denetimini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcisi performansı ve hizmet kalitenizi değerlendirmek, çağrı akışınızın analizi, iyileştirmeler ve önerilerde bulunmak için düzenli kontroller gerçekleştirilir. AloTech Teknolojisi ile kalite takip modüllerini entegre kullanın. Ses tonlaması ve yasaklı kelimelerin takip edilmesi için yeni teknolojilerden destek alabilirsiniz.

Danışmanlık

Mevcut ya da yeni projeleriniz için sorularınız mı var? Projeniz için kurguladığınız fikirlerin sonuçları ile ilgili bilgi almak mı istiyorsunuz? Operasyonel verimliliğinizi mi arttırmak istiyorsunuz? Farklı sektörlerde farklı projeler ile tecrübeli AloTech Proje Ekibi size yardımcı olmak, verilerinizi birlikte incelemek ve çözüm önerileri sunmak için her zaman yanınızda.

AloTech, farklılaşmak istediğimiz her konuda taleplerimize olumlu cevap alabildiğimiz, yeni nesil teknolojik çözümleri ile süreçlerimize değer katan çok değerli partnerlerimizden biridir.

Okan Bandırma
YATAŞ GRUP MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DİREKTÖRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri

En Yaygın Müşteri Hizmetleri Hataları ve Bu Hatalardan Kaçınma Yöntemleri Müşteri hizmetleri alanında yapılan hatalar çok tehlikeli olabilmektedir. Müşteri hizmetleri, başarılı bir işletmenin olmazsa olmazıdır. Olumsuz bir müşteri deneyimi, işletmelerin başarısını ciddi ölçüde etkileyebilir. Forrester tarafından sunulan bir rapora göre yetersiz ve zayıf müşteri deneyimi, müşterilerin satın alma deneyimini yarıda bırakmalarına neden oluyor. Yapılan tahminlere […]

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat