Çağrı Merkezinizi Geliştirin

AloTech Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirmenizi sağlayacak profesyonel hizmet deneyimini sunar. Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunun geliştirilmesi için müşterilere yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirmek ve optimize etmek, entegrasyon talepleri ve operasyonel ihtiyaçlarınız için raporlamayı yapılandırmak gibi hizmetlerden faydalanın.

Entegrasyon Hizmeti

CRM Entegrasyonu, Iyzico Entegrasyonu, Sanal Pos Entegrasyonu, Self Servis IVR Akışları, Raporlarda Özelleştirme, Numara Maskeleme, Müşteri Temsilcisi ya da IVR ile Otomatik Arama Senaryoları ve Entegrasyonları, KVKK sürecinde ihtiyaç duyacağınız entegrasyonlar, Yapay Zeka Entegrasyonları, Sesle Duygu Analizi Entegrasyonları gibi çok çeşitli ihtiyaçlarınız için AloTech’in Uzman Ekibi’nden destek alabilirsiniz. Hazır API’ler ile dilediğiniz entegrasyonları kolaylıkla kendiniz de gerçekleştirebilirsiniz. Destek ihtiyacınız olduğunda ya da özel çalışma gereken ihtiyaçlarınız için AloTech Yazılım Entegrasyon Uzmanları ve Proje Ekibi yanınızda.

Çağrı Merkezi Optimizasyonu

Çağrı merkezi operasyonunuzda verimliliğinizi arttırabilir, ihtiyaçlarınıza özel çözümler üretebilirsiniz. Müşterilerinize iletebileceğiniz otomatik yanıtlar, kaçan çağrıların otomatik geri aranması, SL seviyelerinin takibi, canlı destek entegrasyonu, WhatsApp Entegrasyonu, memnuniyet anketleri ve self servis projeler ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli çalışmasını sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Denetimi

AloTech – CC Academia iş birliği ile çağrı merkezi operasyonunuzun düzenli olarak denetimini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcisi performansı ve hizmet kalitenizi değerlendirmek, çağrı akışınızın analizi, iyileştirmeler ve önerilerde bulunmak için düzenli kontroller gerçekleştirilir. AloTech Teknolojisi ile kalite takip modüllerini entegre kullanın. Ses tonlaması ve yasaklı kelimelerin takip edilmesi için yeni teknolojilerden destek alabilirsiniz.

Danışmanlık

Mevcut ya da yeni projeleriniz için sorularınız mı var? Projeniz için kurguladığınız fikirlerin sonuçları ile ilgili bilgi almak mı istiyorsunuz? Operasyonel verimliliğinizi mi arttırmak istiyorsunuz? Farklı sektörlerde farklı projeler ile tecrübeli AloTech Proje Ekibi size yardımcı olmak, verilerinizi birlikte incelemek ve çözüm önerileri sunmak için her zaman yanınızda.

AloTech, farklılaşmak istediğimiz her konuda taleplerimize olumlu cevap alabildiğimiz, yeni nesil teknolojik çözümleri ile süreçlerimize değer katan çok değerli partnerlerimizden biridir.

Okan Bandırma
YATAŞ GRUP MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DİREKTÖRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Hizmetlerinde E-Mail Kanalını Aktif Olarak Kullanmanın 7 Avantajı

Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]

BLOG
TTS ve SR Teknolojileri ile Çağrı Merkezlerini Nasıl Güçlendiririz?

Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]

BLOG
IVR Çözümleri ile Müşteri Deneyimini Yeniden Şekillendirme

Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat