7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkezlerinde birçok farklı uygulama kullanılabilmektedir. İş ve süreç takibinin yapıldığı birbirleriyle entegre olan bu uygulamalar operasyon için yönetim ve kullanım avantajları sunmaktadır. Günümüzde iletişim platformunu kendi iş uygulamaları ile entegre edebilen firmalar her zaman müşteri memnuniyetini bir üst boyuta taşıyabilen ve kendi iş süreçlerini kolaylıkla yönetebilen ekipleriyle sektörde müşterilerine hizmet vermektedirler. Siz de AloTech’ in kolay entegre olabilen teknik altyapısını avantaja çevirin. İş uygulamalarınızı çağrı merkeziniz ile entegre ederek iş optimizasyonunda öncü olun.
Etkili bir müşteri deneyimi için müşterilerinizin verilerini ve satış ekiplerinizin performansını takip ettiğiniz CRM programınız ile AloTech’i entegre ederek müşteri deneyimini üst boyutlara taşıyın.
AloTech’in 25’i aşkın hazır ve açık API’leri ile iş uygulamalarınızı değişen operasyonel ihtiyaçlarınıza göre entegre edin. Entegrasyon için ek efor ve geliştirme maliyetine katlanmadan çağrı merkezinde kullandığınız uygulamaları entegre ederek maliyetlerinizden tasarruf edin.
AloTech ile kullanabileceğiniz sosyal medya kanallarınızdan sizlere ulaşan müşterilerinize tek bir platform üzerinden hizmet vererek daha ulaşabilir bir marka imajı yaratın.
Lokasyon ve cihaz bağımlılığını AloTech ile ortadan kaldırın, çalışanlarınızın istedikleri yerden herhangi bir donanımsal ürüne bağlı kalmadan birçok farklı iletişim kanalı üzerinden haberleşmesine imkan tanıyın.
Çağrı merkezinizdeki veri akışını yönetin ve raporlar hazırlayın. Daha hızlı kararları en doğru şekilde alarak operasyonunuza yön verin.
Çağrı esnasında ödeme veya satın alma kararı alan müşterilerinize AloTech ile ödeme imkanı tanıyın. Müşterilerinize güvenli ve kolay bir ödeme yolu sunarak satış ve tahsilat hedeflerinizi arttırın.
Tıpkı çağrı merkezinizde olduğu gibi şubelerinizde de müşterilerinize etkili bir müşteri deneyimi sunun. AloTech ile müşterilerinizi, şubenizi aradıklarında kendileri için sunduğunuz hizmetten memnun kalmalarına yardımcı olun.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]