Çağrı merkezlerinde birçok farklı uygulama kullanılabilmektedir. İş ve süreç takibinin yapıldığı birbirleriyle entegre olan bu uygulamalar operasyon için yönetim ve kullanım avantajları sunmaktadır. Günümüzde iletişim platformunu kendi iş uygulamaları ile entegre edebilen firmalar her zaman müşteri memnuniyetini bir üst boyuta taşıyabilen ve kendi iş süreçlerini kolaylıkla yönetebilen ekipleriyle sektörde müşterilerine hizmet vermektedirler. Siz de AloTech’ in kolay entegre olabilen teknik altyapısını avantaja çevirin. İş uygulamalarınızı çağrı merkeziniz ile entegre ederek iş optimizasyonunda öncü olun.
Etkili bir müşteri deneyimi için müşterilerinizin verilerini ve satış ekiplerinizin performansını takip ettiğiniz CRM programınız ile AloTech’i entegre ederek müşteri deneyimini üst boyutlara taşıyın.
AloTech’in 25’i aşkın hazır ve açık API’leri ile iş uygulamalarınızı değişen operasyonel ihtiyaçlarınıza göre entegre edin. Entegrasyon için ek efor ve geliştirme maliyetine katlanmadan çağrı merkezinde kullandığınız uygulamaları entegre ederek maliyetlerinizden tasarruf edin.
AloTech ile kullanabileceğiniz sosyal medya kanallarınızdan sizlere ulaşan müşterilerinize tek bir platform üzerinden hizmet vererek daha ulaşabilir bir marka imajı yaratın.
Lokasyon ve cihaz bağımlılığını AloTech ile ortadan kaldırın, çalışanlarınızın istedikleri yerden herhangi bir donanımsal ürüne bağlı kalmadan birçok farklı iletişim kanalı üzerinden haberleşmesine imkan tanıyın.
Çağrı merkezinizdeki veri akışını yönetin ve raporlar hazırlayın. Daha hızlı kararları en doğru şekilde alarak operasyonunuza yön verin.
Çağrı esnasında ödeme veya satın alma kararı alan müşterilerinize AloTech ile ödeme imkanı tanıyın. Müşterilerinize güvenli ve kolay bir ödeme yolu sunarak satış ve tahsilat hedeflerinizi arttırın.
Tıpkı çağrı merkezinizde olduğu gibi şubelerinizde de müşterilerinize etkili bir müşteri deneyimi sunun. AloTech ile müşterilerinizi, şubenizi aradıklarında kendileri için sunduğunuz hizmetten memnun kalmalarına yardımcı olun.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]