Çağrı merkezlerinde birçok farklı uygulama kullanılabilmektedir. İş ve süreç takibinin yapıldığı birbirleriyle entegre olan bu uygulamalar operasyon için yönetim ve kullanım avantajları sunmaktadır. Günümüzde iletişim platformunu kendi iş uygulamaları ile entegre edebilen firmalar her zaman müşteri memnuniyetini bir üst boyuta taşıyabilen ve kendi iş süreçlerini kolaylıkla yönetebilen ekipleriyle sektörde müşterilerine hizmet vermektedirler. Siz de AloTech’ in kolay entegre olabilen teknik altyapısını avantaja çevirin. İş uygulamalarınızı çağrı merkeziniz ile entegre ederek iş optimizasyonunda öncü olun.
Etkili bir müşteri deneyimi için müşterilerinizin verilerini ve satış ekiplerinizin performansını takip ettiğiniz CRM programınız ile AloTech’i entegre ederek müşteri deneyimini üst boyutlara taşıyın.
AloTech’in 25’i aşkın hazır ve açık API’leri ile iş uygulamalarınızı değişen operasyonel ihtiyaçlarınıza göre entegre edin. Entegrasyon için ek efor ve geliştirme maliyetine katlanmadan çağrı merkezinde kullandığınız uygulamaları entegre ederek maliyetlerinizden tasarruf edin.
AloTech ile kullanabileceğiniz sosyal medya kanallarınızdan sizlere ulaşan müşterilerinize tek bir platform üzerinden hizmet vererek daha ulaşabilir bir marka imajı yaratın.
Lokasyon ve cihaz bağımlılığını AloTech ile ortadan kaldırın, çalışanlarınızın istedikleri yerden herhangi bir donanımsal ürüne bağlı kalmadan birçok farklı iletişim kanalı üzerinden haberleşmesine imkan tanıyın.
Çağrı merkezinizdeki veri akışını yönetin ve raporlar hazırlayın. Daha hızlı kararları en doğru şekilde alarak operasyonunuza yön verin.
Çağrı esnasında ödeme veya satın alma kararı alan müşterilerinize AloTech ile ödeme imkanı tanıyın. Müşterilerinize güvenli ve kolay bir ödeme yolu sunarak satış ve tahsilat hedeflerinizi arttırın.
Tıpkı çağrı merkezinizde olduğu gibi şubelerinizde de müşterilerinize etkili bir müşteri deneyimi sunun. AloTech ile müşterilerinizi, şubenizi aradıklarında kendileri için sunduğunuz hizmetten memnun kalmalarına yardımcı olun.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]