AloTech’in Raporlama Ekranı ile çağrı merkezi istatistiklerini incelemek ve süreçleri iyileştirmek için ihtiyaç duyduğunuz bilgilere kolaylıkla erişim sağlayabilirsiniz. Raporlama Ekranı’nda gerçek zamanlı ve geçmiş verilere ulaşabilirsiniz. Gelen ve giden tüm çağrı verilerini dilediğiniz parametreye göre filtreleyerek raporlarınızı oluşturun. Ham data halinde gelen bu veriler tarih ve saat, kuyruk, müşteri temsilcisi ya da telefon numaraları ile filtrelenebilir ve analiz edilebilir.
Müşteri temsilcilerinin performans raporları ile eforunu inceleyebilir ve gelişim alanlarını tespit edilebilirsiniz. Temsilcilerin sisteme giriş ve çıkış saatleri, cevapladığı çağrı sayısı, yaptığı ve ulaşabildiği arama sayısı gibi tüm detaylara raporlar ile ulaşabilirsiniz. Raporları günlük olarak oluşturabileceğiniz gibi, haftalık ya da aylık gibi farklı zaman dilimlerine göre oluşturabilirsiniz. AloTech’in Raporlama Ekranı’nda kullanabileceğiniz filtreler ile temsilcilerin farklı uzmanlıklarda yaptığı çağrı raporlarına ayrı olarak ulaşabilirsiniz.
Gün ya da saat bazlı raporlara herhangi bir kısıt olmadan ve her yerden ulaşabilirsiniz. Oluşturmak istediğiniz raporu o ana kadar olan tüm veriler ile indirip inceleyebilirsiniz. Üstelik bu indirme işlemini bilgisayarınız, tabletiniz veya cep telefonunuz ile yapabilirsiniz. Raporları ön izleme ile görüntüleyebilir ya da Excel Dosyası olarak indirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi’ni kullanmaya başladığınız andan itibaren operasyonunuza ait raporlar oluşmaya başlayacaktır. Raporlama Ekranı üzerinden dilediğiniz zaman ve belirlediğiniz filtreleme seçenekleri ile tüm raporlara ulaşabilirsiniz. Kullanıma başladığınız tarih üzerinden epey zaman geçmiş olsa da geçmiş yıllara ait tüm verileri sorgulayabilirsiniz. Ulaştığınız geçmiş verileri mevcut yıl ile karşılaştırmak için tablolar hazırlayabilir, operasyonunuzun gelişimini takip edebilirsiniz. AloTech’in gelimiş raporlama ve analiz araçlarını kullanarak performansınızı ölçümleyebilirsiniz.
AloTech Raporlama Ekranı’nda uygulayabileceğiniz zaman aralıklarına göre filtreleme seçenekleri sayesinde, geçmişe yönelik bir tarih aralığına ait raporları oluşturabilir ve inceleyebilirsiniz. Filtreleme alanında tarih, kuyruk ya da müşteri temsilcisi seçimi ile raporları belirlediğiniz formatta oluşturabilirsiniz.
AloTech’in ödeme sistemleri entegrasyonları ile raporlarınızı özelleştirebilirsiniz. Iyzico ile Kredi Kartı Entegrasyonu ya da otomatik arama senaryonuzun detayları gibi özel raporlar, operasyonel verimliliğinizin artmasına yardımcı olur. Oluşturabileceğiniz Iyzico raporlarıyla, müşteri temsilcileriniz gerçekleştirdiği tahsilat ve tutarını inceleyebilir, işlemin sonucunu başarılı ya da başarısız olarak kolayca raporlayabilirsiniz. Otomatik arama senaryonuzda tüm arama denemelerinin sonuçlarına ayrı olarak ulaşabilir ya da denemeler dışında son verilere ulaşabileceğiniz bir raporu tercih edebilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile oluşturacağınız raporlarda kümülatif görüntüleme özelliğini kullanabilirsiniz.
AloTech’in sunduğu hazır API’lar ile verilerinizi ERP ya da CRM gibi yazılımlara aktarabilir, raporlama araçlarıyla birlikte kendinize özel rapor, grafik ve veriler oluşturabilirsiniz. Google Data Studio kullanımı ile direkt veri aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. AloTech Teknolojisi’nde oluşturacağınız entegre edilebilir raporlar sayesinde çağrılarınız ile sipariş rakamlarınızı ve ciro bağlantılarınızı kolaylıkla inceleyebilirsiniz.
Sağlık sektöründeki çağrı merkezleri, sağlık kuruluşları ve hastalar arasında önemli bir köprü görevi görür. Sektördeki rekabetin yoğunlaşması, karmaşık sağlık sistemleri, artan hasta beklentileri çağrı merkezlerinin yeni nesil teknolojiler kullanmasını gereklilik haline getirmiştir. Günümüzde hastanelerde hastaların doğru bir şekilde yönlendirilmesi, şikayetlerin etkili biçimde yönetilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması için bulut çağrı merkezi sistemleri öne çıkar. Peki, sağlık […]
Bankacılık ve finans sektörü, yapay zekanın etkisiyle hizmet kalitesini her geçen gün geliştiren sektörlerdendir. Finansal hizmetlerde yapay zekanın ortaya çıkması, şirketlerin müşterilerle iletişim kurma biçimini yeniden tanımlar. Şirketlerin tercih ettiği yenilikler, sunulan hizmetleri daha verimli, kişisel hale getirmeye zemin hazırlar. AI araçları, finans şirketlerinde işleri otomatikleştirerek karar verme süreçlerini geliştirmeye ve müşteri memnuniyetini iyileştirmeye odaklanır. […]
Gelişen teknolojiyle birlikte uygulama alanları genişleyen yapay zeka, sağlık sektöründe müşteri memnuniyetini artırmada yenilikçi çözümler sunar. Hasta memnuniyeti bireylerin sağlık hizmetlerinden elde ettikleri sonuçları artırırken kurumların itibarını korumak açısından da önem taşır. Hasta memnuniyetini artırmada hizmet kalitesi kadar iletişim süreci de oldukça etkilidir. Hastayla doğru, etkili ve hızlı iletişim kurmada yapay zeka çözümlerinden faydalanılabilir. Hastaların […]