Hayatın büyük bir parçası olan ulaşım sektöründe yolcular artık soru ve talepleri için ofislere gitmek yerine daha hızlı bir çözüm olan çağrı merkezlerini tercih ediyor. AloTech kullanarak siz de müşterilerinize bu ihtiyaçlarında kaliteli ve güvenilir bir hizmet sunabilirsiniz.
AloTech ile, memnuniyet değerlendirmesi için müşteriye otomatik olarak anket araması başlatabilir ya da bir SMS gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Raporlama ekranlarımızdan memnuniyet anketinin detaylarına ulaşabilirsiniz ve bu verilere göre operasyonunuzu geliştirebilirsiniz.
AloTech altyapısı telefon, mobil uygulama ve web sitenizde self servis ile müşterilerinize 7/24 hizmet verebilmenizi sağlar. Sorunlara hızlı ve etkili çözümler sunarken iletişim merkezinin çağrı yükünü azaltabilirsiniz. Self Servis kurgusu sayesinde müşteri deneyimini arttırarak marka değerinizi yükseltebilir ve müşterilerinizin firmanıza duyduğu aidiyet duygusunu güçlendirebilirsiniz.
AloTech ile müşterilerinizin temsilcilerine telefon, Web Chat, WhatsApp Chat veya Telegram Chat aracılığıyla ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Temsilcileriniz farklı kanallardan gelen bu talepleri tek bir ekran üzerinden yönetebilirler. Böylece taleplere hızlı bir şekilde yanıt verirken temsilcilerinizin çalışma ortamını konforlu bir hale getirerek motivasyonlarını yüksek tutabilirsiniz.
AloTech ile çağrı akışlarınızı, karşılama anonslarınızı, IVR ve sesli mesaj ayarlarınızı ve yeni ekip arkadaşlarınızın tanımlarını kolaylıkla uzaktan yapabilirsiniz. Artık işinizi herhangi bir yerden, herhangi bir cihazdan minimum efor ile yönetebilirsiniz. Böylece bütün ekibinize en rahat hissettiği ortamlarda çalışma imkanı sunabilirsiniz.
AloTech, bulut tabanlı çalışır ve birçok CRM ile entegrasyon imkanı sunar. İster bir talebin son durumunu takip ediyor olun, ister bir çözüm ya da paket teklif ediyor olun, tüm müşteri verilerinize tek bir arayüz üzerinden erişebilirsiniz. AloTech ile CRM, web sitesi, satış ve hizmet sistemlerinizdeki veriler arasındaki noktaları birleştirerek her müşterinizin eksiksiz bir resmini çizebilirsiniz. Kuruluşunuz, özel bir entegrasyon gerektiriyorsa, AloTech’in açık bir API platformu ile entegrasyonlarınızı kolaylıkla özelleştirebilirsiniz.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Yedekli ve ölçeklenebilir altyapıyla yüksek servis seviyesine ulaşın.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.
GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.
Telefonla satış yapan operasyonların veri analizini yapın.
Özelleştirilmiş raporlar, dashboard ve wallboard seçenekleri ile çağrı merkezinizdeki tüm gelişim noktalarını tespit edin.
Sağlık sektöründeki çağrı merkezleri, sağlık kuruluşları ve hastalar arasında önemli bir köprü görevi görür. Sektördeki rekabetin yoğunlaşması, karmaşık sağlık sistemleri, artan hasta beklentileri çağrı merkezlerinin yeni nesil teknolojiler kullanmasını gereklilik haline getirmiştir. Günümüzde hastanelerde hastaların doğru bir şekilde yönlendirilmesi, şikayetlerin etkili biçimde yönetilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması için bulut çağrı merkezi sistemleri öne çıkar. Peki, sağlık […]
Bankacılık ve finans sektörü, yapay zekanın etkisiyle hizmet kalitesini her geçen gün geliştiren sektörlerdendir. Finansal hizmetlerde yapay zekanın ortaya çıkması, şirketlerin müşterilerle iletişim kurma biçimini yeniden tanımlar. Şirketlerin tercih ettiği yenilikler, sunulan hizmetleri daha verimli, kişisel hale getirmeye zemin hazırlar. AI araçları, finans şirketlerinde işleri otomatikleştirerek karar verme süreçlerini geliştirmeye ve müşteri memnuniyetini iyileştirmeye odaklanır. […]
Gelişen teknolojiyle birlikte uygulama alanları genişleyen yapay zeka, sağlık sektöründe müşteri memnuniyetini artırmada yenilikçi çözümler sunar. Hasta memnuniyeti bireylerin sağlık hizmetlerinden elde ettikleri sonuçları artırırken kurumların itibarını korumak açısından da önem taşır. Hasta memnuniyetini artırmada hizmet kalitesi kadar iletişim süreci de oldukça etkilidir. Hastayla doğru, etkili ve hızlı iletişim kurmada yapay zeka çözümlerinden faydalanılabilir. Hastaların […]