Etkili bir müşteri deneyimi oluşturmak, sizi rakiplerinizden farklı bir konuma getirmeye yardımcı olur. Bu deneyimi oluşturmak için ilk ihtiyaçlardan biri, çağrı merkezinizi müşteri temsilcilerinin kullandığı yazılımlar ile entegre etmektir. AloTech’in sunmuş olduğu API’lar sayesinde, CRM ve ERP uygulamalarını çağrı merkezinizle kolaylıkla entegre edebilirsiniz.
Çağrı merkezi projelerinin kurulum aşamasında diğer süreçlere kıyasla iş uygulamalarının birbirleriyle entegre çalışabilmesi için yapılan işlemler daha fazla zaman alabilmekte ve çeşitli iş yükleri oluşturmaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzda kullanılan uygulamaları AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile kolaylıkla entegre edebilir, oluşabilecek ekstra iş yükünden ve zamandan tasarruf edebilirsiniz. Kullanım kolaylığı sunan Açık API’lar ile operasyonunuzdaki ihtiyaca yönelik entegrasyonu kendiniz yapabilir, iş akışlarınıza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz.
İş uygulamalarınızı, AloTech’in sunduğu API entegrasyonu ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. Raporlama, kalite kontrol, kalite yönetimi ve yönetici ekipler için hazırlanan API’lar, uygulama ile entegre olarak iş optimizasyonuna yardımcı olur. Kullanımı kolay API’lar sayesinde çağrı merkeziniz kullanılan tüm iş uygulamaları ile entegre çalışabilir. Birbirleriyle ilişkilendirilmiş raporlarla çağrı merkezinizin yetkinliklerini artırın.
AloTech’in hazır API’ları ile CRM uygulamanızda bulunan modüllere Click to Call, Screen Pop-up gibi özellikleri entegre edebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonunuz CRM üzerinde iş takibini yaparken farklı bir ekran kullanmaya gerek kalmadan kolaylıkla arama yapabilir. Özellikle satış ve satış sonrası hizmet operasyonlarında kullanabileceğiniz otomatik arama senaryoları için AloTech API’larından faydalanabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize kullanım kolaylığı sunarken, manuel kullanımda karşılaşılabilecek hata oranını düşürebilir ve müşterilerinizle daha etkin iletişim kurabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında kullanılan ve farklı uygulamalardan elde edilen raporlar, birbirinden farklı format ve boyutlarda olabilir. Bu durum raporların birbirleriyle ilişkilendirilmesini zorlaştırarak operasyon yöneticilerine ek iş yükleri oluştururken, önemli detayların gözden kaçmasına neden olabilir. AloTech’in sunmuş olduğu açık API’lar sayesinde, diğer uygulamalardan aldığınız raporlar ile çağrı merkezi verilerinizi eşleştirebilir, ulaştığınız veriler ile birlikte konsolide raporlar elde edebilirsiniz.
Çağrı merkezlerinde kullanılan uygulamaların, iş akışlarına uygun şekilde çalışabilmesi hem yönetim hem de raporlama ekipleri için büyük bir öneme sahiptir. Satış, satış sonrası destek ve yardım masası gibi tüm hizmet birimlerindeki iş akışlarını AloTech’in sunmuş olduğu hazır API’lar ile entegre edebilir, çağrı merkezinizde bulunan özellikleri uygulamalarınıza dahil edebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinize sık kullandığı uygulamalar ile tek ekran üzerinden çalışma kolaylığı sağlayabilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]
Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]
Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]