E-Ticaret sektörü için sağlanan çözümler

Müşteri deneyimi ve memnuniyetinin gözetildiği en önemli alanlardan biri olan e-ticaret sektöründe sunduğunuz hizmetin kalitesini AloTech ile arttırabilirsiniz. Self servis IVR, dialer aramaları, çoklu iletişim kanalları, CRM entegrasyonları ile marka değerinizi ve operasyonunuzun verimliliğini arttırabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden E- Ticaret Firmaları

Hızlı Ölçeklendirme

Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı alımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. AloTech sistemi ile tüm kullanıcıların hesapları sizin elinizde. Müşteri temsilcilerinin hesaplarını ve yetkilendirmelerini, uzmanlıklarına göre çağrı karşılayacağı kanalları belirleyebilirsiniz. Üstelik bütün bunları yaparken yatırım yapmanıza gerek yok, sadece kullandığınız kadar ödeyin. Dönemsel olarak artışınızı kendiniz yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.

Farklı lokasyonlardaki operasyonlarınızı tek platform üzerinden yönetin

Size vereceğimiz web adresine tarayıcı üzerinden e-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterli. Girişiniz sonrasında her kullanıcı, kendisine verilen yetkiler doğrultusunda modülleri görebilir, AloTech sisteminden hızlıca çağrı karşılayabilir, raporlara ulaşabilir yada çağrı merkezi operasyonunu canlı olarak supervisor ekranlarından kontrol edebilirler. Tüm veriler tek platformda kaydedilir ve bütün bu özelikleri herhangi bir donanıma, kuruluma veya eklentiye ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri sorunlarına hızlı çözümler

AloTech’i kullandığınız CRM yazılımı ile kolaylıkla entegre edebilir ve arayan kişilerin bilgilerini müşteri temsilcilerinin önüne açabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin verimliliğini ve müşteri memnuniyetini tek ekrandan işlem yaparak arttırabilirsiniz. Self servis IVR özelliğimiz ile sipariş, kargo gibi bilgileri müşterilerinize temsilcilere bağlanmadan verebilirsiniz. AloTech ile SMS gönderimi, VIP müşteri hattı, gün içerisinde birden fazla arayanları önceliklendirme gibi katma değerli servisler aracılığı ile operasyonunuzu daha iyi yönetebilirsiniz. Tüm bu işlemleri anlık olarak takip edebilir ve dilediğiniz zaman raporlayabilirsiniz.

Numara maskeleme

Müşterileriniz ve çalışanlarınız arasında yapılacak olan görüşmelerde numara maskeleme ile veri güvenliğini sağlayabilirsiniz. AloTech’in numara maskeleme özelliği ile çalışanlarınız KVKK’ya uygun olarak müşterilerinizin numara bilgisini maskeli bir biçimde görür. Kişisel verilerin gizliğini sağlayarak müşterilerinize güvenli iletişim olanağı sunabilirsiniz.

Akıllı IVR

AloTech ile taleplerinize ve ihtiyaçlarınıza en uygun akışı tasarlayabilir ve kullanıma alabilirsiniz. Akıllı IVR ve yapay zeka özelliklerimiz ile müşterilerinize kolay çözümler sağlayabilir, verimliliğinizi ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. size ulaşmak isteyen müşterileriniz, çağrı merkezi çalışanlarına bağlanmadan, telefon veya kargo takip numarası gibi bilgilerle kargo durumunu sorgulayabilir, Text to Speech (TTS) teknolojisi ile arayan kişi kargo durumu hakkında bilgilendirilebilir. Bunun yanı sıra AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkileşimleri Yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çok Kanallı İletişim

Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.

Hazır Entegrasyonlar

AloTech hazır API’ları ile kolayca entegre olun.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

WhatsApp Business Entegrasyonu

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Akıllı IVR

IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

İş Ortaklarınızı Yönetin

Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.

Yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımlarıyla AloTech’in desteğini her zaman yanımızda hissediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz projelerin temelinde güçlü teknoloji ve tecrübeli bir ekip yer alıyor. Dinamik koşullara sağlanılan uyum ile birlikte çok keyifli bir iş ortaklığı yürütüyoruz. Teşekkürler AloTech!”

Cengizhan Cengiz
GITTI GIDIYOR RAPORLAMA VE GELIŞTIRME YÖNETICISI

Öne Çıkan İçerikler

2025 Yılında Çağrı Merkezlerini Bekleyen Yeni Trendler
BLOG
2025 Yılında Çağrı Merkezlerini Bekleyen Yeni Trendler

Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]

musteri deneyimi yonetimi nedir
BLOG
Müşteri Deneyimi Yönetimi Nedir?

Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]

alışveriş yapan bir adam telefonda cagri merkezi ile gorusuyor
BLOG
Black Friday Alışveriş Dönemi İçin Çağrı Merkezi Yönetim Tüyoları

Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat