7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Müşteri deneyimi ve memnuniyetinin gözetildiği en önemli alanlardan biri olan e-ticaret sektöründe sunduğunuz hizmetin kalitesini AloTech ile arttırabilirsiniz. Self servis IVR, dialer aramaları, çoklu iletişim kanalları, CRM entegrasyonları ile marka değerinizi ve operasyonunuzun verimliliğini arttırabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı alımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. AloTech sistemi ile tüm kullanıcıların hesapları sizin elinizde. Müşteri temsilcilerinin hesaplarını ve yetkilendirmelerini, uzmanlıklarına göre çağrı karşılayacağı kanalları belirleyebilirsiniz. Üstelik bütün bunları yaparken yatırım yapmanıza gerek yok, sadece kullandığınız kadar ödeyin. Dönemsel olarak artışınızı kendiniz yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.
Size vereceğimiz web adresine tarayıcı üzerinden e-mail adresiniz ve şifreniz ile giriş yapmanız yeterli. Girişiniz sonrasında her kullanıcı, kendisine verilen yetkiler doğrultusunda modülleri görebilir, AloTech sisteminden hızlıca çağrı karşılayabilir, raporlara ulaşabilir yada çağrı merkezi operasyonunu canlı olarak supervisor ekranlarından kontrol edebilirler. Tüm veriler tek platformda kaydedilir ve bütün bu özelikleri herhangi bir donanıma, kuruluma veya eklentiye ihtiyaç duymadan gerçekleştirebilirsiniz.
AloTech’i kullandığınız CRM yazılımı ile kolaylıkla entegre edebilir ve arayan kişilerin bilgilerini müşteri temsilcilerinin önüne açabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin verimliliğini ve müşteri memnuniyetini tek ekrandan işlem yaparak arttırabilirsiniz. Self servis IVR özelliğimiz ile sipariş, kargo gibi bilgileri müşterilerinize temsilcilere bağlanmadan verebilirsiniz. AloTech ile SMS gönderimi, VIP müşteri hattı, gün içerisinde birden fazla arayanları önceliklendirme gibi katma değerli servisler aracılığı ile operasyonunuzu daha iyi yönetebilirsiniz. Tüm bu işlemleri anlık olarak takip edebilir ve dilediğiniz zaman raporlayabilirsiniz.
Müşterileriniz ve çalışanlarınız arasında yapılacak olan görüşmelerde numara maskeleme ile veri güvenliğini sağlayabilirsiniz. AloTech’in numara maskeleme özelliği ile çalışanlarınız KVKK’ya uygun olarak müşterilerinizin numara bilgisini maskeli bir biçimde görür. Kişisel verilerin gizliğini sağlayarak müşterilerinize güvenli iletişim olanağı sunabilirsiniz.
AloTech ile taleplerinize ve ihtiyaçlarınıza en uygun akışı tasarlayabilir ve kullanıma alabilirsiniz. Akıllı IVR ve yapay zeka özelliklerimiz ile müşterilerinize kolay çözümler sağlayabilir, verimliliğinizi ve müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. size ulaşmak isteyen müşterileriniz, çağrı merkezi çalışanlarına bağlanmadan, telefon veya kargo takip numarası gibi bilgilerle kargo durumunu sorgulayabilir, Text to Speech (TTS) teknolojisi ile arayan kişi kargo durumu hakkında bilgilendirilebilir. Bunun yanı sıra AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz.
Tüm iletişim kanallarından müşterilerinizin taleplerini kesintisiz bir şekilde karşılayın ve tek ekrandan tüm kanallardaki raporlarınızı görüntüleyin.
Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize istedikleri kanaldan ulaşın.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Pazar yerinde bulunan iş ortaklarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeleri analiz edin.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]