Enerji sektöründe sağlanan çözümler

AloTech ile enerji sektöründeki büyük operasyonlarınızı kolaylıkla yönetebilirsiniz. Geniş müşteri portföyünüz için CRM yazılımları ile entegre olabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin bilgilerini ve geçmiş işlemlerini tek platform üzerinden yönetebilirsiniz. Sanal POS entegrasyonları ile müşterilerinize telefonda güvenli ödeme imkanı sunabilirsiniz. Operasyonuna ait tüm verileri tek platformda tutabilir ve raporlayabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden Enerji Firmaları

dedaş logo

CRM Entegrasyonları

AloTech global olarak kullanılan birçok CRM yazılımı ve şirket içerisinde geliştirilen iş yazılımları ile kolayca entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Operasyonunuzda kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre bir şekilde çalıştırarak arayan kişinin bilgilerini çağrı merkezi personelinizin ekranına getirebilir ve Click 2 Call fonksiyonu ile CRM yazılımı üzerinden ilgili kişiyi tek tıkla arayabilirsiniz. Müşteri deneyimini iyileştirirken, operasyonunuzun çağrı yoğunluğunu azaltabilirsiniz.

Esnek Çalışan Sayısı

AloTech müşterilerinize farklı lokasyonlarınızda ve acentelerinizde aynı yüksek kaliteli müşteri deneyimi sunmanıza, tutarlılığınızı arttırmanıza ve maliyetlerinizi azaltmanıza yardımcı olur. Farklı lokasyonlarda bulunan ofislerinizi tek platfrom üzerinden yönetebilir ve dilerseniz şubelerinizin raporlarını birbirinden ayırabilir, birbirlerinin operasyonlarını görmemesini sağlayabilirsiniz. AloTech’in mobil uygulama entegrasyonları sayesinde müşterileriniz saha çalışanlarınıza her an her yerde ulaşılabilirken temsilcileriniz müşteri taleplerini karşılayabilirler. Ulaşılabilirliğinizin artması müşterilerinizin firmanıza duyduğu güveni arttırmanızda en önemli unsurlardan birisi olacaktır.

Sanal Pos ile Online Ödeme

AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğiniz de arttırır. Özellikle satış süreçlerini hızlandırmak ve ödemelerinizi zamanında alabilmek için bu teknolojiden faydalanabilirsiniz.

Otomatik Aramalar ve Raporlamalar

AloTech sayesinde istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz. AloTech’in Click to Call özelliği ile CRM’inizde kayıtlı kişi bilgileri içerisinde bulunan telefon numarasına tıklayarak herhangi başka bir işleme gerek kalmadan çağrı başlatabilirsiniz

Müşteri Temsilcisi Portföyleri

IVR içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan müşterinin son görüştüğü temsilci ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterileriniz diledikleri müşteri temsilcisi ile kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi elde eder. Ayrıca, her bir temsilciye farklı bölgeler veya listeler oluşturabilir, satış, pazarlama veya destek operasyonlarınızı kendi tasarladığınız şekilde yönetebilirsiniz. Saha çalışanlarınız ise AloTech’in sağladığı mobil çözümlerden yararlanabilir. Bu sayede ofis ve saha çalışanlarınızın tüm verilerini tek platform üzerinden görüntüleyebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.

Self Servis

Hem müşteri temsilcisi hem arayanların telefonda harcanan zamanı azaltmaları için self servis kanallar sunun.

Yüksek Güvenlik

Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

SMS Entegrasyonu

AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın

VIP Müşteri Hattı

Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.

Şube Merkez İletişimi

Birden fazla lokasyonda, şubede, mağazada veya satış noktasında hizmet veren işletmelerde dağıtık yapıdaki çağrı trafiklerini merkezi olarak denetleyin ve yönetin.

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Operatör Bağımsızlık

AloTech, herhangi bir operatöre bağlı kalmadan SIP Trunk uyumlu yurt içi ve yurt dışı tüm operatörlerle çalışır.

Kullanıcı dostu arayüzü, esnek yapısı, geleneksel yapıdan yenilikçi yapıya geçiş imkanı tanıması ve harika ekibiyle AloTech’e teşekkür ederiz. Daha yapacak çok işimiz var.

Süleyman Doğan
DICLE KÖK ENERJI YATIRIM ÇAĞRI MERKEZI OPERASYON MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Hizmetlerinde E-Mail Kanalını Aktif Olarak Kullanmanın 7 Avantajı

Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]

BLOG
TTS ve SR Teknolojileri ile Çağrı Merkezlerini Nasıl Güçlendiririz?

Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]

BLOG
IVR Çözümleri ile Müşteri Deneyimini Yeniden Şekillendirme

Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat