7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Raporlarınıza Kolay, Hızlı ve Her Zaman Ulaşın!

AloTech’in Raporlama Ekranı ile çağrı merkezi istatistiklerini incelemek ve süreçleri iyileştirmek için ihtiyaç duyduğunuz bilgilere kolaylıkla erişim sağlayabilirsiniz. Raporlama Ekranı’nda gerçek zamanlı ve geçmiş verilere ulaşabilirsiniz. Gelen ve giden tüm çağrı verilerini dilediğiniz parametreye göre filtreleyerek raporlarınızı oluşturun. Ham data halinde gelen bu veriler tarih ve saat, kuyruk, müşteri temsilcisi ya da telefon numaraları ile filtrelenebilir ve analiz edilebilir.

Temsilcilerinizin Performansını Ölçün

Müşteri temsilcilerinin performans raporları ile eforunu inceleyebilir ve gelişim alanlarını tespit edilebilirsiniz. Temsilcilerin sisteme giriş ve çıkış saatleri, cevapladığı çağrı sayısı, yaptığı ve ulaşabildiği arama sayısı gibi tüm detaylara raporlar ile ulaşabilirsiniz. Raporları günlük olarak oluşturabileceğiniz gibi, haftalık ya da aylık gibi farklı zaman dilimlerine göre oluşturabilirsiniz. AloTech’in Raporlama Ekranı’nda kullanabileceğiniz filtreler ile temsilcilerin farklı uzmanlıklarda yaptığı çağrı raporlarına ayrı olarak ulaşabilirsiniz.

Her Yerden Erişilebilir Raporlama Arayüzü

Gün ya da saat bazlı raporlara herhangi bir kısıt olmadan ve her yerden ulaşabilirsiniz. Oluşturmak istediğiniz raporu o ana kadar olan tüm veriler ile indirip inceleyebilirsiniz. Üstelik bu indirme işlemini bilgisayarınız, tabletiniz veya cep telefonunuz ile yapabilirsiniz. Raporları ön izleme ile görüntüleyebilir ya da Excel Dosyası olarak indirebilirsiniz.

Geçmişe Ait Tüm Kayıtlara Ulaşın

AloTech Teknolojisi’ni kullanmaya başladığınız andan itibaren operasyonunuza ait raporlar oluşmaya başlayacaktır. Raporlama Ekranı üzerinden dilediğiniz zaman ve belirlediğiniz filtreleme seçenekleri ile tüm raporlara ulaşabilirsiniz. Kullanıma başladığınız tarih üzerinden epey zaman geçmiş olsa da geçmiş yıllara ait tüm verileri sorgulayabilirsiniz. Ulaştığınız geçmiş verileri mevcut yıl ile karşılaştırmak için tablolar hazırlayabilir, operasyonunuzun gelişimini takip edebilirsiniz.

Özel Filtreler

AloTech Raporlama Ekranı’nda uygulayabileceğiniz zaman aralıklarına göre filtreleme seçenekleri sayesinde, geçmişe yönelik bir tarih aralığına ait raporları oluşturabilir ve inceleyebilirsiniz. Filtreleme alanında tarih, kuyruk ya da müşteri temsilcisi seçimi ile raporları belirlediğiniz formatta oluşturabilirsiniz.

Özel Raporlar

Iyzico ile Kredi Kartı Entegrasyonu ya da otomatik arama senaryonuzun detayları gibi özel raporlar, operasyonel verimliliğinizin artmasına yardımcı olur. Oluşturabileceğiniz Iyzico raporlarıyla, müşteri temsilcileriniz gerçekleştirdiği tahsilat ve tutarını inceleyebilir, işlemin sonucunu başarılı ya da başarısız olarak kolayca raporlayabilirsiniz. Otomatik arama senaryonuzda tüm arama denemelerinin sonuçlarına ayrı olarak ulaşabilir ya da denemeler dışında son verilere ulaşabileceğiniz bir raporu tercih edebilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile oluşturacağınız raporlarda kümülatif görüntüleme özelliğini kullanabilirsiniz.

API ile Entegre Edilebilir Raporlar

AloTech’in sunduğu hazır API’lar ile verilerinizi ERP ya da CRM gibi yazılımlara aktarabilir, raporlama araçlarıyla birlikte kendinize özel rapor, grafik ve veriler oluşturabilirsiniz. Google Data Studio kullanımı ile direkt veri aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. AloTech Teknolojisi’nde oluşturacağınız entegre edilebilir raporlar sayesinde çağrılarınız ile sipariş rakamlarınızı ve ciro bağlantılarınızı kolaylıkla inceleyebilirsiniz.

Garaj Sepeti ailesi olarak datanın gücüne inanarak hizmet sağlıyoruz. AloTech’e bizlerin iş yapış şekline uyumlu olarak raporlama servislerindeki data güçleri, hızlı ve yetkin kadrosu ve sürekli gelişen yenilikçi hizmetleri için teşekkür ederiz.

Sedat Özgör
GARAJ SEPETI OPERASYON YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat