AloTech’in Raporlama Ekranı ile çağrı merkezi istatistiklerini incelemek ve süreçleri iyileştirmek için ihtiyaç duyduğunuz bilgilere kolaylıkla erişim sağlayabilirsiniz. Raporlama Ekranı’nda gerçek zamanlı ve geçmiş verilere ulaşabilirsiniz. Gelen ve giden tüm çağrı verilerini dilediğiniz parametreye göre filtreleyerek raporlarınızı oluşturun. Ham data halinde gelen bu veriler tarih ve saat, kuyruk, müşteri temsilcisi ya da telefon numaraları ile filtrelenebilir ve analiz edilebilir.
Müşteri temsilcilerinin performans raporları ile eforunu inceleyebilir ve gelişim alanlarını tespit edilebilirsiniz. Temsilcilerin sisteme giriş ve çıkış saatleri, cevapladığı çağrı sayısı, yaptığı ve ulaşabildiği arama sayısı gibi tüm detaylara raporlar ile ulaşabilirsiniz. Raporları günlük olarak oluşturabileceğiniz gibi, haftalık ya da aylık gibi farklı zaman dilimlerine göre oluşturabilirsiniz. AloTech’in Raporlama Ekranı’nda kullanabileceğiniz filtreler ile temsilcilerin farklı uzmanlıklarda yaptığı çağrı raporlarına ayrı olarak ulaşabilirsiniz.
Gün ya da saat bazlı raporlara herhangi bir kısıt olmadan ve her yerden ulaşabilirsiniz. Oluşturmak istediğiniz raporu o ana kadar olan tüm veriler ile indirip inceleyebilirsiniz. Üstelik bu indirme işlemini bilgisayarınız, tabletiniz veya cep telefonunuz ile yapabilirsiniz. Raporları ön izleme ile görüntüleyebilir ya da Excel Dosyası olarak indirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi’ni kullanmaya başladığınız andan itibaren operasyonunuza ait raporlar oluşmaya başlayacaktır. Raporlama Ekranı üzerinden dilediğiniz zaman ve belirlediğiniz filtreleme seçenekleri ile tüm raporlara ulaşabilirsiniz. Kullanıma başladığınız tarih üzerinden epey zaman geçmiş olsa da geçmiş yıllara ait tüm verileri sorgulayabilirsiniz. Ulaştığınız geçmiş verileri mevcut yıl ile karşılaştırmak için tablolar hazırlayabilir, operasyonunuzun gelişimini takip edebilirsiniz. AloTech’in gelimiş raporlama ve analiz araçlarını kullanarak performansınızı ölçümleyebilirsiniz.
AloTech Raporlama Ekranı’nda uygulayabileceğiniz zaman aralıklarına göre filtreleme seçenekleri sayesinde, geçmişe yönelik bir tarih aralığına ait raporları oluşturabilir ve inceleyebilirsiniz. Filtreleme alanında tarih, kuyruk ya da müşteri temsilcisi seçimi ile raporları belirlediğiniz formatta oluşturabilirsiniz.
AloTech’in ödeme sistemleri entegrasyonları ile raporlarınızı özelleştirebilirsiniz. Iyzico ile Kredi Kartı Entegrasyonu ya da otomatik arama senaryonuzun detayları gibi özel raporlar, operasyonel verimliliğinizin artmasına yardımcı olur. Oluşturabileceğiniz Iyzico raporlarıyla, müşteri temsilcileriniz gerçekleştirdiği tahsilat ve tutarını inceleyebilir, işlemin sonucunu başarılı ya da başarısız olarak kolayca raporlayabilirsiniz. Otomatik arama senaryonuzda tüm arama denemelerinin sonuçlarına ayrı olarak ulaşabilir ya da denemeler dışında son verilere ulaşabileceğiniz bir raporu tercih edebilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile oluşturacağınız raporlarda kümülatif görüntüleme özelliğini kullanabilirsiniz.
AloTech’in sunduğu hazır API’lar ile verilerinizi ERP ya da CRM gibi yazılımlara aktarabilir, raporlama araçlarıyla birlikte kendinize özel rapor, grafik ve veriler oluşturabilirsiniz. Google Data Studio kullanımı ile direkt veri aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. AloTech Teknolojisi’nde oluşturacağınız entegre edilebilir raporlar sayesinde çağrılarınız ile sipariş rakamlarınızı ve ciro bağlantılarınızı kolaylıkla inceleyebilirsiniz.
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]
Müşteri iletişimi, işletmeler için gün geçtikçe daha da önemli hale gelir. Özellikle yeni nesil müşteri anlayışı, geleneksel yaklaşımları kökten değiştirmeye ve müşterilerin beklentilerini, taleplerini ve çağrı merkezlerinden bekledikleri hizmeti birçok açıdan dönüştürmeye devam eder. Çünkü günümüzde, müşteriler yalnızca bir ürün veya hizmet satın almakla kalmaz, aynı zamanda markalarla daha derin, anlamlı ilişki kurmayı arzular. Bu […]
Müşteri hizmetleri eğitiminde chat görüşmeleri ve sohbet esnasında uyulması gereken görgü kuralları önemli rol oynar. Firmaların müşteri hizmetlerinin kurduğu profesyonel ve özgün iletişim teknikleri hem müşteri memnuniyeti hem de satış fırsatı yakalamak adına son derece önemlidir. Müşteri iletişimi sırasında kullanacağınız doğru teknikler ve kurallar müşterilerle kalıcı ietişim fırsatı geliştirmenize ve gelecekte de iletişimde kalmanıza yardımcı […]