7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

CRM Yazılımınızı AloTech ile Entegre Edin!

AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.

Hazır Entegrasyonlar

Çağrı Merkezi yazılımı ve CRM yazılımının entegre olarak çalışması, müşterilere daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunarken, müşteri temsilcilerine de çalışma kolaylığı sağlamaktadır. AloTech, kolay entegre edilebilir teknik altyapısı sayesinde CRM yazılımınız ile tek ekran üzerinde çalışabilir. AloTech ile entegre kullanacağınız CRM yazılımı operasyonel verilerinizi iyileştirirken, temsilcilerin müşteri odaklı olmasını sağlar. Satış ve satış sonrası destek operasyonlarınızda müşterilerinizi tanıyan ve eğilimlerini bilen temsilciler, gelen istek ve talepleri iş akışına uygun şekilde karşılayabilir. AloTech’i CRM yazılımınız ile entegre edin, müşterilerinize kendilerini özel hissettirin!AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.

Özelleştirilmiş CRM Entegrasyonu

Operasyonlarda en çok tercih edilen CRM yazılımları ile entegre çalışan AloTech Teknolojisi; Zoho CRM, Zendesk, Salesforce gibi birçok firma ile entegredir. AloTech’in halihazırda entegre olduğu CRM yazılımları sayesinde kurulum süreçlerinde hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlanır. Herhangi bir ek maliyet veya iş yüküne gerek kalmadan, kolaylıkla entegrasyon tamamlanır. Müşteri temsilcileri, yalnızca CRM yazılımını kullanarak tek ekran üzerinden çağrıları yönetebilir.

Esnek Entegrasyon Kabiliyeti

Sayısız üçüncü parti yazılımla entegre olan AloTech, hazır API’lar ile kullandığınız CRM yazılımınızla kolayca entegre olabilir. Click to Call, Screen Pop-up gibi farklı özellikleri kullanmanızı sağlayacak API’lar sayesinde satış ekipleriniz müşteri eğilimlerini ve takiplerini yaparken, temsilcileriniz herhangi bir ek arama ekranına gerek kalmadan kolaylıkla çağrıları yönetebilir. Operasyonunuza kullanım kolaylığı sunarken, satış aktivitelerini artırabilirsiniz.

Etkili Temsilci Deneyimi

Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler birden fazla uygulama kullanarak müşterilerin taleplerini karşılamaktadır. Farklı uygulamalarda işlem yaparak müşterilere yardımcı olan temsilciler, görüşme esnasında uygulamalar arası geçiş ile zaman kaybedebilir ve kimi zaman görüşme kalitesi olumsuz etkilenebilir. API ya da Web Servis ile uçtan uca entegrasyon altyapısı sağlayan AloTech, operasyonel ihtiyaçların karşılanması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesine yardımcı olur.

Müşteri Memnuniyetini Arttırın

Çağrı merkezi operasyonlarında farklı ekranlar üzerinde işlem yapılması, ekiplerin verimlilik oranının azalmasına neden olur. AloTech’i CRM uygulamanız ile entegre ederek operasyonunuzun ve müşteri temsilcilerinin tek ekranda çalışmasını sağlayın. Farklı ekranlar üzerinde işlem yapma gereksinimini azaltarak hata oranını düşürün.Tek ekranda çalışma kolaylığı ile müşterilerinizle daha etkili görüşmeler sağlayın.

Hızlı kurulum ve entegrasyon yapısına sahip olması, uzman kadrosundan her daim çözüm odaklı destek alabildiğimiz, anlaşılır, net ara yüze ve ihtiyaca uygun raporlama sistemine sahip olması, AloTech’i tercih etmemizdeki etmenlerdi.

Derya Tepeli
HIS TRAVEL ÇAĞRI MERKEZI SATIŞ MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat