7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

CRM Yazılımınızı AloTech ile Entegre Edin!

AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.

Hazır Entegrasyonlar

Çağrı Merkezi yazılımı ve CRM yazılımının entegre olarak çalışması, müşterilere daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunarken, müşteri temsilcilerine de çalışma kolaylığı sağlamaktadır. AloTech, kolay entegre edilebilir teknik altyapısı sayesinde CRM yazılımınız ile tek ekran üzerinde çalışabilir. AloTech ile entegre kullanacağınız CRM yazılımı operasyonel verilerinizi iyileştirirken, temsilcilerin müşteri odaklı olmasını sağlar. Satış ve satış sonrası destek operasyonlarınızda müşterilerinizi tanıyan ve eğilimlerini bilen temsilciler, gelen istek ve talepleri iş akışına uygun şekilde karşılayabilir. AloTech’i CRM yazılımınız ile entegre edin, müşterilerinize kendilerini özel hissettirin!AloTech’in sunduğu kolay entegre edilebilir teknik altyapı ile kullandığınız CRM yazılımını çağrı merkezinize entegre edin, müşteri deneyimini bir üst noktaya taşıyın.

Özelleştirilmiş CRM Entegrasyonu

Operasyonlarda en çok tercih edilen CRM yazılımları ile entegre çalışan AloTech Teknolojisi; Zoho CRM, Zendesk, Salesforce gibi birçok firma ile entegredir. AloTech’in halihazırda entegre olduğu CRM yazılımları sayesinde kurulum süreçlerinde hem zaman hem de maliyet tasarrufu sağlanır. Herhangi bir ek maliyet veya iş yüküne gerek kalmadan, kolaylıkla entegrasyon tamamlanır. Müşteri temsilcileri, yalnızca CRM yazılımını kullanarak tek ekran üzerinden çağrıları yönetebilir.

Esnek Entegrasyon Kabiliyeti

Sayısız üçüncü parti yazılımla entegre olan AloTech, hazır API’lar ile kullandığınız CRM yazılımınızla kolayca entegre olabilir. Click to Call, Screen Pop-up gibi farklı özellikleri kullanmanızı sağlayacak API’lar sayesinde satış ekipleriniz müşteri eğilimlerini ve takiplerini yaparken, temsilcileriniz herhangi bir ek arama ekranına gerek kalmadan kolaylıkla çağrıları yönetebilir. Operasyonunuza kullanım kolaylığı sunarken, satış aktivitelerini artırabilirsiniz.

Etkili Temsilci Deneyimi

Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler birden fazla uygulama kullanarak müşterilerin taleplerini karşılamaktadır. Farklı uygulamalarda işlem yaparak müşterilere yardımcı olan temsilciler, görüşme esnasında uygulamalar arası geçiş ile zaman kaybedebilir ve kimi zaman görüşme kalitesi olumsuz etkilenebilir. API ya da Web Servis ile uçtan uca entegrasyon altyapısı sağlayan AloTech, operasyonel ihtiyaçların karşılanması ve müşteri deneyiminin iyileştirilmesine yardımcı olur.

Müşteri Memnuniyetini Arttırın

Çağrı merkezi operasyonlarında farklı ekranlar üzerinde işlem yapılması, ekiplerin verimlilik oranının azalmasına neden olur. AloTech’i CRM uygulamanız ile entegre ederek operasyonunuzun ve müşteri temsilcilerinin tek ekranda çalışmasını sağlayın. Farklı ekranlar üzerinde işlem yapma gereksinimini azaltarak hata oranını düşürün.Tek ekranda çalışma kolaylığı ile müşterilerinizle daha etkili görüşmeler sağlayın.

Hızlı kurulum ve entegrasyon yapısına sahip olması, uzman kadrosundan her daim çözüm odaklı destek alabildiğimiz, anlaşılır, net ara yüze ve ihtiyaca uygun raporlama sistemine sahip olması, AloTech’i tercih etmemizdeki etmenlerdi.

Derya Tepeli
HIS TRAVEL ÇAĞRI MERKEZI SATIŞ MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat