E-Mail

E-mail kutunuzu AloTech’e taşıyın, işinizi kolaylaştırın. E-mail entegrasyonu ile müşteri taleplerine AloTech bulut çağrı merkezi üzerinden dönüş yapın.

Karmaşık Mail Trafiğini Kolayca Yönetin!

AloTech bulut çağrı merkezi sistemine entegre ettiğiniz E-mail kanalınız ile mail üzerinden gelen müşteri taleplerini tek ekranda kolayca yönetebilirsiniz. Karmaşık mail kutularından uzaklaşarak tüm mail alma ve gönderme işlemlerini AloTech’in temiz arayüzü üzerinden sağlayabilirsiniz.

E-Mail Kanalının Avantajları Nelerdir?

Kolay Talep Yönetimi

Merkezi Kontrol İmkanı

Çoklu Talep Karşılama

Yazılı İletişim Erişilebilirliği

Hızlı ve Etkili Müşteri İletişimi için E-mail Optimizasyonu!

AloTech ekranlarında yer alan E-Mail bölümünden e-maillerinizi görüntüleyebilir, yeni e-mail olşturabilir ve gönderimini sağlayabilirsiniz. Gelen e-mail yazışmalarını da kolayca aynı ekranda yanıtlayabilirsiniz.

Bu entegrasyon sayesinde, hem operasyon ekibinin verimliliği artıyor hem de hızlı ve etkili müşteri iletişimi sayesinde müşteri memnuniyeti artıyor.

Özel Şablon Mesajlar ile Yanıt Süresini Kısaltın!

AloTech ile ihtiyacınıza yönelik E-mail şablon mesajları oluşturabilirsiniz. AloTech ekranlarından kolayca oluşturacağınız mesaj şablonları ile e-mail üzerinden gelen taleplere dönüş hızınızı artırabilirsiniz.

Gelişmiş Raporlama Araçları ile Performansınızı Analiz Edin!

Her iletişim kanalının olduğu gibi E-mail performansınızı gerçek zamanlı olarak takip edebiliyorsunuz. Gelişmiş raporlama özellikleri gelen e-mail taleplerini, geçmiş kayıtları, müşteri bilgilerini ve tüm mail operasyonunuza ait gerçek zamanlı verilere ulaşabilirsiniz. 

E-Mail Entegrasyonu Nasıl Yapılır?

Sistem Yöneticisi Girişi

Sistem Yöneticisi paneline girin ve “E-posta” sekmesini açın.

Yeni E-mail Hesabı

Yeni” butonuna tıklayarak yeni E-mail hesabı ekleme ekranına ulaşın.

Hesap Bilgileri Girişi

Hesap Bilgileri” menüsünde “Takma İsim” ve “Hesap ID” bilgilerinizi girin.

Konfigürasyon Ayarları

Konfigürasyon” menüsünde E-mail adresinizi ve Uygulama şifrenizi tanımlayın.

E-mail Detayları ve Kaydetme

E-mail Detayları” menüsünde bilgileri teyit edin, “Test” yapın ve “Kaydet” butonuna basın.

Chat Widget Ayarları

Sistem Yöneticisi → “Chat Widgetları” menüsünde, Widget Türü olarak “Email” seçin ve oluşturduğunuz profilinizi tanımlayın.

Gelen Chatler Seçimi

Sistem Yöneticisi → “Gelen Chatler” menüsünde, tanımladığınız E-mail profilini içeren Chat Widget’ınızı seçin

Entegrasyonlar

AloTech’in Yazılı İletişim Çözümlerini Keşfedin

5D06E786-F028-4CEE-9CB3-E3D0E4F45E7ACreated with sketchtool.

Chat

80F95C9F-74D5-4C65-9339-ECF1A247C244Created with sketchtool.

Chatbot

whatsappCreated with Sketch.

WhatsApp

Messenger

tap 2Created with Sketch.

Instagram

refreshCreated with Sketch.

Telegram

2BF4C835-393B-44B1-8EE3-1A0A220B065CCreated with sketchtool.

Viber

speech-bubbleCreated with Sketch.

SMS

"Teknolojiyi sıkı şekilde takip ederek alt yapısını geliştiren ve gelişen sistemini müşterilerine özel, fayda sağlayacak şekilde sunan AloTech, değerli iş ortaklarımızdandır."
Sercan Karaahmetoğlu
Müşteri İlişkileri Müdürü

Sık Sorulan Sorular

WebRTC (Web Based Realtime Communication) teknolojisi ile telefon numarasına ve operatöre ihtiyaç duymadan, internet bağlantısı üzerinden iletiliyor.
Click2Connect çağrıları için sistemimiz 1 ile başlayan bir Unique ID oluşturuyor ve temsilci ekranında bu aramanın bir Click2Connect çağrısı olduğu anlaşılıyor.
Her iki tarafa da bir maliyeti yok.

AloTech müşterilerine ücretsiz olarak sunduğumuz bu ürün, farklı bir altyapı kullanan müşteri adaylarına ise dakika kullanım ücreti karşılığında sunuluyor.

Evet, Click2Connect aramaları için sesli mesaj kurgulayabiliyorsunuz.

Evet, Click2Connect ürününüzü mesai saatlerine göre ayarlayabilirsiniz.

Evet, çağrı ya da mesaj taleplerinizi dilediğiniz kişi veya ekibe yönlendirebilirsiniz.

Evet, çeviri özelliğimiz sayesinde müşterilerinizi dilediğiniz dilde karşılayabilirsiniz. 

Evet. Herhangi bir operatöre bağlı olmadığı için dünyanın her yerinden Click2Connect ile çağrı alabilirsiniz. 

Mobil cihazlarınızda Chrome tarayıcısı ile Click2Connect kullanabilirsiniz.

Click2Connect için verilen sanal numaraları raporlamada görebilirsiniz.

Click2Connect için sizlere bir widget iletiyoruz. Müşteriler bu widgetı tıkladıklarında WebRTC üzerinden, WhatsApp sesli araması gibi çağrı başlatabilmektedir. 

Bu hizmet operatör açısından tamamen ücretsizdir. Fakat müşteri tarafından gelen ek geliştirme taleplerine yönelik maliyetler oluşmaktadır. Herhangi bir ek geliştirme olmadığı takdirde Click2Connect operatör maliyeti yoktur.

Evet, çağrı ya da mesaj taleplerinizi dilediğiniz kişi veya ekibe yönlendirebilirsiniz.

Temsilciler konu hakkında müşterinin ihtiyaçlarını anlık olarak görebiliyor ve müşteri taleplerinin karşılanması sağlanıyor. Hali hazırda canlı olarak destek alan bir müşteri yazılı kanalların yeterli olmadığı durumda direk olarak temsilciyle sözlü olarak iletişime geçerek çözüme hızlı bir şekilde ulaşabiliyor. Click2Connect yalnızca müşteri deneyimi konusunda değil daha iyi müşteri desteği ve satış kapatma konusunda da müşteri temsilcisine destek bir üründür.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat