7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Yeni Nesil Çağrı Merkezi Deneyim

Chatbot, kullanıcıların dijital ortamda bir insanla yazışır gibi iletişim kurmasını sağlayan, bilgi almak veya işlem yapmak gibi amaçlarla kullanılan sohbet robotudur. Chatbot ile kullanıcılar sipariş verebilir, sipariş takiplerini yapabilir ya da borç bilgisini öğrenebilir. AloTech Chatbot, işlemleri otomatize ederek operasyon yükünü azaltır ve verimliliği arttırır. Kullanıcıların basit işlem ve sorularına anında yanıt vererek müşteri deneyimini iyileştirir. Chatbot ile hem yeni müşteri kazanımını hem de var olan müşterilerin şirketinize bağlılığını arttırın.

Yapay Zeka ile AloTech Deneyimi

Müşterilerinize temsilci olmadan hizmet vererek taleplerine anında cevap verebilirsiniz. Chatbot desteği ile müşterileriniz mesai saatleriniz dışında 7/24 bilgi alabilir, işlemlerini gerçekleştirebilir. Müşteri temsilcisi olmadan sunduğunuz hizmet ile operasyon giderlerini azaltırken, verimliliği arttırabilirsiniz.

Akıllı Yönlendirme

Akıllı yönlendirme ile müşterilerinize hizmet vermek istediğiniz akışları oluşturabilirsiniz. Örneğin; müşterilerinizin sipariş takip sürecini chatbot üzerinden gerçekleştirmesini sağlayabilir, çağrı merkezinizin yoğunluğunu ciddi oranda azaltabilirsiniz. AloTech Chatbot ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir, işlemlerini temsilciye ulaşmayı beklemeden gerçekleştirmesini sağlayabilirsiniz. Sipariş vermek, bilet almak ya da borç bilgisi sorgulamak gibi işlemlerin akışlarını oluşturabilir, müşterilerinizde 7/24 hizmet sunabilirsiniz.

Chatbot'u Geliştirin

AloTech ile oluşturduğunuz Chatbot’u müşteriye iletilen anketlerden ya da kullanım süresi gibi verilerin analizinden faydalanarak geliştirebilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin davranışlarını daha iyi analiz ederek daha verimli hizmet sağlayabilirsiniz. Chatbot’u müşterilerinizin farklı taleplerine destek olması için geliştirebilir, kullanım alanını arttırabilirsiniz. Yapay zeka ile WhatsApp, Facebook, Web Chat akışlarınızda müşterilerinize destek verebilir ve Chatbot’un gelişmesi için veri akışını arttırabilirsiniz.

Müşterilerinizi Tanıyın

Operasyonlarınızın veri toplama ve analiz yetkinliğinin yüksek olması Chatbot’un müşteri taleplerini doğru anlamasını ve proaktif hizmet verebilmesini sağlar. Veriler ile hizmet kalitesini arttıran Chatbot, yalnızca bir hizmet sağlayıcı değil aynı zamanda veri toplama aracıdır. Chatbotlar ile müşteri portföyünüz hakkında veri toplayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizi daha iyi tanıyabilir, alacağınız geri dönüşler ile memnuniyeti arttırabilirsiniz. Chatbot’a, markanıza özel bir persona tanımlayabilirsiniz. Genç, dinamik, olgun ve/veya profesyonel gibi özelliklerle tasarladığınız Chatbot ile müşteri kitlenize hitap eden ve firmanıza özgü bir ChatBot yaratın.

Chatbot'u Entegrasyonlar ile Destekleyin

Chatbot’un kullanım alanını arttırabilir, farklı akışlar ile destekleyebilirsiniz. Entegrasyonlar ile müşterilerinizin şifre değişiklik talebi, kargo sorgulama, sipariş ve/veya ödeme kontrolü gibi tüm işlemlerini Chatbot’a emanet edebilirsiniz. Chatbot’un işlem kabiliyetini arttırarak operasyonun iş yükünü azaltabilir, müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayabilirsiniz. Chatbot ile memnuniyeti ve operasyon verimliliğini arttırın.

Yurtiçi çağrı merkezi operasyonlarımızı AloTech’in bulut çözümüyle yönetmekteyiz. Ayrıca sitemizde AloTech uygulaması olan Live Chat kullanılmaktadır. AloTech ekibi gerek iş geliştirme konusunda gerek mevcut yapılarda raporlama ve yazılım geliştirme konularında hızlı çözüm sunan, kendi müşterilerinin memnuniyetini ön planda tutan bir iş ortağıdır.

Elif Sükan Sönmez
VAVACARS CRM & ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

BLOG
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat