Chatbot, kullanıcıların dijital ortamda bir insanla yazışır gibi iletişim kurmasını sağlayan, bilgi almak veya işlem yapmak gibi amaçlarla kullanılan sohbet robotudur. Chatbot ile kullanıcılar sipariş verebilir, sipariş takiplerini yapabilir ya da borç bilgisini öğrenebilir. AloTech Chatbot, işlemleri otomatize ederek operasyon yükünü azaltır ve verimliliği arttırır. Kullanıcıların basit işlem ve sorularına anında yanıt vererek müşteri deneyimini iyileştirir. Chatbot ile hem yeni müşteri kazanımını hem de var olan müşterilerin şirketinize bağlılığını arttırın.
Bulut çağrı merkezinizi yapay zeka desteği ile geliştirerek operasyon verimliliğinizi artırabilirsiniz. Müşterilerinize temsilci olmadan hizmet vererek taleplerine anında cevap verebilirsiniz. Chatbot desteği ile müşterileriniz mesai saatleriniz dışında 7/24 bilgi alabilir, işlemlerini gerçekleştirebilir. Müşteri temsilcisi olmadan sunduğunuz hizmet ile operasyon giderlerini azaltırken, operasyonel iş yükünüzü de azaltabilirsiniz.
Akıllı sesli yanıt sistemi gibi yazılı iletişimde de müşterilerinize hizmet vermek istediğiniz akışları oluşturabilirsiniz. Örneğin; müşterilerinizin sipariş takip sürecini chatbot üzerinden gerçekleştirmesini sağlayabilir, çağrı merkezinizin yoğunluğunu ciddi oranda azaltabilirsiniz. AloTech Chatbot ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir, işlemlerini temsilciye ulaşmayı beklemeden gerçekleştirmesini sağlayabilirsiniz. Sipariş vermek, bilet almak ya da borç bilgisi sorgulamak gibi işlemlerin akışlarını oluşturabilir, müşterilerinize 7/24 hizmet sunabilirsiniz.
AloTech ile oluşturduğunuz Chatbot’u müşteriye iletilen anketlerden ya da kullanım süresi gibi verilerin analizinden faydalanarak geliştirebilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin davranışlarını daha iyi analiz ederek daha verimli hizmet sağlayabilirsiniz. Chatbot’u müşterilerinizin farklı taleplerine destek olması için geliştirebilir, kullanım alanını arttırabilirsiniz. Yapay zeka ile WhatsApp, Facebook, Web Chat akışlarınızda müşterilerinize AloTech çağrı merkezi sistemi ile tek ekranda destek verebilir, Chatbot’un gelişmesi için veri akışını artırabilirsiniz.
Operasyonlarınızın veri toplama ve analiz yetkinliğinin yüksek olması Chatbot’un müşteri taleplerini doğru anlamasını ve proaktif hizmet verebilmesini sağlar. Veriler ile hizmet kalitesini arttıran Chatbot, yalnızca bir hizmet sağlayıcı değil aynı zamanda veri toplama aracıdır. Chatbotlar ile müşteri portföyünüz hakkında veri toplayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizi daha iyi tanıyabilir, alacağınız geri dönüşler ile memnuniyeti arttırabilirsiniz. Chatbot’a, markanıza özel bir persona tanımlayabilirsiniz. Genç, dinamik, olgun ve/veya profesyonel gibi özelliklerle tasarladığınız Chatbot ile müşteri kitlenize hitap eden ve firmanıza özgü bir ChatBot yaratın.
Chatbot’un kullanım alanını arttırabilir, farklı akışlar ile destekleyebilirsiniz. Entegrasyonlar ile müşterilerinizin şifre değişiklik talebi, kargo sorgulama, sipariş ve/veya ödeme kontrolü gibi tüm işlemlerini Chatbot’a emanet edebilirsiniz. Chatbot’un işlem kabiliyetini artırarak operasyonun iş yükünü azaltabilir, müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayabilirsiniz. Chatbot ile memnuniyeti ve çağrı merkezi operasyon verimliliğini artırın.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]