7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Satış Sonrası Hizmetler:

Dijital çağın gereksinimlerine uygun yeni nesil bulut çağrı merkezi platformuyla tanışın

Müşteri hizmetleri, marka değeri oluşturmak için, marka değeri ise kârlılık ve büyümeyi yakalamak için kilit önemdedir. Modern müşteriler, dijital dünyada geçmişe göre daha iyi bir müşteri deneyimi beklemektedirler. Akıllı çağrı yönlendirme algoritmaları, IVR, self-servis, TTS, ekran pop-up’ları gibi gelişmiş özelliklerle çağrı merkezinizi en talepkar müşterilerde bile en iyi müşteri deneyimi sunmak için hazır hale getirebilirsiniz.

Çağrı Merkezinizin Yeteneklerini Artırın

AloTech kullanmaya hızlıca başlayabilir, akıllı IVR, TTS ve çok daha fazlasıyla yeteneklerinizi arttırabilirsiniz.

Temsilci Deneyimini Geliştirin

AloTech’in kullanımı kolay arayüzü, temsilcilerin müşterilere daha hızlı yanıt vermesine ve daha mutlu çalışmasına olanak sağlar. Süpervizör özellikleri ise temsilcilerin yüksek kalitede yanıtlar vermesine yardımcı olarak müşteri memnuniyetinizin üst seviye tutulmasına yardımcı olur.

Bilgilere Kolayca Erişin

API tabanlı entegrasyonlarla birlikte temsilcileriniz CRM uygulamalarına tek bir kullanıcı arayüzünden anında erişebilir ve güncellemeri yapabilirler.

Çok Kanallı İletişim

Bir müşteri hizmetleri merkezinin hedefi müşterinin yardım almasını hızlı ve kolay hale getirmektir. AloTech ile ses, chat, WhatsApp,Telegram ve Facebook Messenger gibi çeşitli iletişim kanallarından müşterileri temsilcilerinize veya bir bota yönlendirerek gelen istekleri hızlıca ve verimli bir şekilde karşılayabilirsiniz.

Tüketici Sınıfında Kullanılabilirlik

Kullanıcı dostu arayüzü ile AloTech’te dilediğiniz işlemi tıklamalar ile gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede almanız gereken aksiyonlar hızlanacak, verimliliğiniz ve müşteri memnuniyetiniz artacaktır. İş ihtiyaçlarınız değiştiğinde platform üzerindeki kurguları revize etmek için bize ulaşarak kolaylıkla yeniden yapılandırılmasını talep edebilirsiniz.

Destek Kalitenizi Anlık Olarak Görüntüleyin

AloTech, müşteri hizmetlerinizi ölçebilmeniz ve iyileştirebilmeniz için size veriler sunar. Gerçek zamanlı veriler ile daha iyi kararlar alabilir ve sorunları daha hızlı çözmek için çağrı etkinliğini ve hizmet seviyesini takip edebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Performans Yönetimi

Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Dinamik ve sürekli gelişerek değişen şirket yapımıza uygun bir çağrı merkezi platformu arayışımız AloTech ile tanışınca sonlandı. Hızlı ve sorunsuz bir geçiş ile 48 farklı lokasyonda kullanmaya başladık. Destek hızı, kolay entegrasyonu, özelleştirmeye uygunluğu ve kullanışlı arayüzü ile en iyi çağrı merkezi platformlarından biri diyebilirim.

Betül Ayteki̇n Güzel
VIVENSE MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat