Çağrı Merkezleri için Satış Sonrası Hizmetler

Dijital çağın gereksinimlerine uygun yeni nesil bulut çağrı merkezi platformuyla tanışın

Müşteri hizmetleri, marka değeri oluşturmak için, marka değeri ise kârlılık ve büyümeyi yakalamak için kilit önemdedir. Modern müşteriler, dijital dünyada geçmişe göre daha iyi bir müşteri deneyimi beklemektedirler. Akıllı çağrı yönlendirme algoritmaları, IVR, self-servis, TTS, ekran pop-up’ları gibi gelişmiş özelliklerle çağrı merkezinizi en talepkar müşterilerde bile en iyi müşteri deneyimi sunmak için hazır hale getirebilirsiniz.

Çağrı Merkezinizin Yeteneklerini Artırın

AloTech kullanmaya hızlıca başlayabilir, akıllı IVR, TTS ve çok daha fazlasıyla yeteneklerinizi arttırabilirsiniz.

Temsilci Deneyimini Geliştirin

AloTech’in kullanımı kolay ara yüzü, temsilcilerin müşterilere daha hızlı yanıt vermesine ve daha mutlu çalışmasına olanak sağlar. Süpervizör özellikleri ise temsilcilerin yüksek kalitede yanıtlar vermesine yardımcı olarak müşteri memnuniyetinizin üst seviye tutulmasına yardımcı olur.

Bilgilere Kolayca Erişin

API tabanlı entegrasyonlarla birlikte temsilcileriniz CRM uygulamalarına tek bir kullanıcı ara yüzünden anında erişebilir ve güncellemeleri yapabilirler.

Çok Kanallı İletişim

Bir müşteri hizmetleri merkezinin hedefi müşterinin yardım almasını hızlı ve kolay hale getirmektir. AloTech ile ses, chat, WhatsApp,Telegram ve Facebook Messenger gibi çeşitli iletişim kanallarından müşterileri temsilcilerinize veya bir bota yönlendirerek gelen istekleri hızlıca ve verimli bir şekilde karşılayabilirsiniz.

Tüketici Sınıfında Kullanılabilirlik

Kullanıcı dostu arayüzü ile AloTech’te dilediğiniz işlemi tıklamalar ile gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede almanız gereken aksiyonlar hızlanacak, verimliliğiniz ve müşteri memnuniyetiniz artacaktır. İş ihtiyaçlarınız değiştiğinde platform üzerindeki kurguları revize etmek için bize ulaşarak kolaylıkla yeniden yapılandırılmasını talep edebilirsiniz.

Destek Kalitenizi Anlık Olarak Görüntüleyin

AloTech, müşteri hizmetlerinizi ölçebilmeniz ve iyileştirebilmeniz için size veriler sunar. Gerçek zamanlı veriler ile daha iyi kararlar alabilir ve sorunları daha hızlı çözmek için çağrı etkinliğini ve hizmet seviyesini takip edebilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Performans Yönetimi

Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Dinamik ve sürekli gelişerek değişen şirket yapımıza uygun bir çağrı merkezi platformu arayışımız AloTech ile tanışınca sonlandı. Hızlı ve sorunsuz bir geçiş ile 48 farklı lokasyonda kullanmaya başladık. Destek hızı, kolay entegrasyonu, özelleştirmeye uygunluğu ve kullanışlı arayüzü ile en iyi çağrı merkezi platformlarından biri diyebilirim.

Betül Ayteki̇n Güzel
VIVENSE MÜŞTERİ HİZMETLERİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çoklu Kanal Çağrı Merkezi Yaklaşımları: 2024’te Müşteri Hizmetlerini Yeniden Şekillendirmek

Müşteri iletişiminde kusursuz ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi beklentisi giderek daha fazla talep görür. Bu noktada şirketlerin her platformda mükemmel ve tutarlı müşteri memnuniyeti sağlaması gerekir. Günümüzün müşteri ilişkileri yolculuğunda müşteriler şirketlerle birden fazla kanal üzerinden etkileşime girme isteği duyar. Bunun için şirketler dijital dönüşüme ve müşterilerin artan taleplerine ayak uydurmak için çoklu kanal çağrı merkezlerini […]

Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat'in Yükselişi
BLOG
Anında Yanıt, Anında Memnuniyet: Müşteri Hizmetlerinde Chat’in Yükselişi

Sürekli değişen müşteri ihtiyaç ve beklentileri karşısında şirketler de marka deneyimi ile ürün/hizmet kalitesini güncelleme çabasına girer. Müşteri hizmetleri alanında iyi bir deneyim sunmak müşteriler için marka seçiminde önemli bir kriterdir. İyi yönetilen müşteri ilişkileri şirketlerin her gün artan rekabette kendi faaliyetlerini farklılaştırmalarına katkı sağlar. Müşteri hizmetleri alanında canlı sohbet uygulamalarına yer vermek ise yenilikçi […]

BLOG
Müşteri İlişkilerinde Dijital İmza: Güveni Artırmak için Yeni Bir Yaklaşım

Çağrı merkezi birimleri iş dünyasında giderek önemi artan bir noktaya gelmiş durumdadır. Müşteriye birebir odaklanan ve satın alma sürecine eşlik eden müşteri hizmetleri yeni iş stratejileri oluşturulmasına yardım eder. Şirketlere satış desteği sağlama ve potansiyel müşterilerle etkileşim kurma avantajı sağlayan çağrı merkezleri şirket kazançlarını artırmada önemli görev üstlenir. Çağrı merkezi birimlerinin son dönemlerde sıkça kullandığı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat