Müşteri hizmetleri, marka değeri oluşturmak için, marka değeri ise kârlılık ve büyümeyi yakalamak için kilit önemdedir. Modern müşteriler, dijital dünyada geçmişe göre daha iyi bir müşteri deneyimi beklemektedirler. Akıllı çağrı yönlendirme algoritmaları, IVR, self-servis, TTS, ekran pop-up’ları gibi gelişmiş özelliklerle çağrı merkezinizi en talepkar müşterilerde bile en iyi müşteri deneyimi sunmak için hazır hale getirebilirsiniz.
AloTech kullanmaya hızlıca başlayabilir, akıllı IVR, TTS ve çok daha fazlasıyla yeteneklerinizi arttırabilirsiniz.
AloTech’in kullanımı kolay ara yüzü, temsilcilerin müşterilere daha hızlı yanıt vermesine ve daha mutlu çalışmasına olanak sağlar. Süpervizör özellikleri ise temsilcilerin yüksek kalitede yanıtlar vermesine yardımcı olarak müşteri memnuniyetinizin üst seviye tutulmasına yardımcı olur.
API tabanlı entegrasyonlarla birlikte temsilcileriniz CRM uygulamalarına tek bir kullanıcı ara yüzünden anında erişebilir ve güncellemeleri yapabilirler.
Bir müşteri hizmetleri merkezinin hedefi müşterinin yardım almasını hızlı ve kolay hale getirmektir. AloTech ile ses, chat, WhatsApp,Telegram ve Facebook Messenger gibi çeşitli iletişim kanallarından müşterileri temsilcilerinize veya bir bota yönlendirerek gelen istekleri hızlıca ve verimli bir şekilde karşılayabilirsiniz.
Kullanıcı dostu arayüzü ile AloTech’te dilediğiniz işlemi tıklamalar ile gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede almanız gereken aksiyonlar hızlanacak, verimliliğiniz ve müşteri memnuniyetiniz artacaktır. İş ihtiyaçlarınız değiştiğinde platform üzerindeki kurguları revize etmek için bize ulaşarak kolaylıkla yeniden yapılandırılmasını talep edebilirsiniz.
AloTech, müşteri hizmetlerinizi ölçebilmeniz ve iyileştirebilmeniz için size veriler sunar. Gerçek zamanlı veriler ile daha iyi kararlar alabilir ve sorunları daha hızlı çözmek için çağrı etkinliğini ve hizmet seviyesini takip edebilirsiniz.
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]
Müşteri iletişimi, işletmeler için gün geçtikçe daha da önemli hale gelir. Özellikle yeni nesil müşteri anlayışı, geleneksel yaklaşımları kökten değiştirmeye ve müşterilerin beklentilerini, taleplerini ve çağrı merkezlerinden bekledikleri hizmeti birçok açıdan dönüştürmeye devam eder. Çünkü günümüzde, müşteriler yalnızca bir ürün veya hizmet satın almakla kalmaz, aynı zamanda markalarla daha derin, anlamlı ilişki kurmayı arzular. Bu […]
Müşteri hizmetleri eğitiminde chat görüşmeleri ve sohbet esnasında uyulması gereken görgü kuralları önemli rol oynar. Firmaların müşteri hizmetlerinin kurduğu profesyonel ve özgün iletişim teknikleri hem müşteri memnuniyeti hem de satış fırsatı yakalamak adına son derece önemlidir. Müşteri iletişimi sırasında kullanacağınız doğru teknikler ve kurallar müşterilerle kalıcı ietişim fırsatı geliştirmenize ve gelecekte de iletişimde kalmanıza yardımcı […]