Müşteri hizmetleri, marka değeri oluşturmak için, marka değeri ise kârlılık ve büyümeyi yakalamak için kilit önemdedir. Modern müşteriler, dijital dünyada geçmişe göre daha iyi bir müşteri deneyimi beklemektedirler. Akıllı çağrı yönlendirme algoritmaları, IVR, self-servis, TTS, ekran pop-up’ları gibi gelişmiş özelliklerle çağrı merkezinizi en talepkar müşterilerde bile en iyi müşteri deneyimi sunmak için hazır hale getirebilirsiniz.
AloTech kullanmaya hızlıca başlayabilir, akıllı IVR, TTS ve çok daha fazlasıyla yeteneklerinizi arttırabilirsiniz.
AloTech’in kullanımı kolay ara yüzü, temsilcilerin müşterilere daha hızlı yanıt vermesine ve daha mutlu çalışmasına olanak sağlar. Süpervizör özellikleri ise temsilcilerin yüksek kalitede yanıtlar vermesine yardımcı olarak müşteri memnuniyetinizin üst seviye tutulmasına yardımcı olur.
API tabanlı entegrasyonlarla birlikte temsilcileriniz CRM uygulamalarına tek bir kullanıcı ara yüzünden anında erişebilir ve güncellemeleri yapabilirler.
Bir müşteri hizmetleri merkezinin hedefi müşterinin yardım almasını hızlı ve kolay hale getirmektir. AloTech ile ses, chat, WhatsApp,Telegram ve Facebook Messenger gibi çeşitli iletişim kanallarından müşterileri temsilcilerinize veya bir bota yönlendirerek gelen istekleri hızlıca ve verimli bir şekilde karşılayabilirsiniz.
Kullanıcı dostu arayüzü ile AloTech’te dilediğiniz işlemi tıklamalar ile gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede almanız gereken aksiyonlar hızlanacak, verimliliğiniz ve müşteri memnuniyetiniz artacaktır. İş ihtiyaçlarınız değiştiğinde platform üzerindeki kurguları revize etmek için bize ulaşarak kolaylıkla yeniden yapılandırılmasını talep edebilirsiniz.
AloTech, müşteri hizmetlerinizi ölçebilmeniz ve iyileştirebilmeniz için size veriler sunar. Gerçek zamanlı veriler ile daha iyi kararlar alabilir ve sorunları daha hızlı çözmek için çağrı etkinliğini ve hizmet seviyesini takip edebilirsiniz.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.
Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.
Saha satış ekiplerinin performansını takip edin.
Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
İşletmeler için müşteri ilişkilerinin yönetimi son derece önemlidir. Çağrı merkezleri için e-mail entegrasyonu, müşteri hizmetlerinin hızlanmasına katkıda bulunur. E-mail yönetimi ise pek çok işlevi bir arada sunarak çağrı merkezlerinin operasyonel verimliliğine yardım eder. Peki e-mail yönetimi nasıl yapılır? Çağrı merkezlerinde müşteri hizmetlerine ne gibi yararlar sağlar? E-Mail Yönetimi Nedir? E-mail yönetimi e-postaların düzenlenmesi, kategorize edilmesi […]
Müşterilerinizin gerçekten ne istediğini anlamanın en etkili yollarından biri de doğru şekilde tasarlanmış müşteri memnuniyet anketleri kullanmaktır. İyi bir anket yalnızca müşteri ihtiyaçlarını anlamanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda iş süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi de ortaya koyar. Peki, anket tasarım araçları ve yapay zeka destekli anket çözümleri kullanarak müşterilerinizin beklentilerini daha doğru şekilde öğrenmek istemez misiniz? […]
Müşteri deneyimi, markanızın başarıya ulaşmasında en hayati unsurlardan biridir. Özellikle günümüzde, dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte işletmenizin müşterilere daha hızlı ve etkili hizmet sunması gerekir. İşte tam bu noktada WhatsApp chatbot entegrasyonu devreye girer. Entegrasyon sayesinde işletmeniz müşteri deneyimini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda operasyonel verimliliğini kolaylıkla artırabilir. WhatsApp chatbot entegrasyonu, AloTech bulut tabanlı sistemlerle birlikte çalışarak […]