Çağrı merkezini aradığınızda karşılayan IVR akışı, anonslar ile yapmak istediğiniz işlem hakkında sizi yönlendirir. Interactive Voice Response (Etkileşimli Sesli Yanıt) çağrıların tuşlama ile doğru kişiye, menüye, departmana ya da uygulamaya aktarılmasını sağlar. IVR Teknolojisi, insan gücüne ihtiyaç duymadan müşteriyi yönlendirip, işlemlerin tamamlanmasına yardımcı olur. AloTech’in IVR yapısında bulunan özellikler ile müşterilerinize talep ve işlemleri için sonsuz çözüm yolları sunabilirsiniz.
CRM Entegrasyonları, Sanal Pos Entegrasyonları, Self Servis IVR Akışları, IVR ile Otomatik Arama Senaryoları, Yapay Zeka Entegrasyonları gibi birçok çözümü AloTech ile IVR akışınızda kurgulayabilirsiniz. CRM Entegrasyonu ile çağrı merkezinize ulaşan müşterilerinizin işlemlerini IVR’da tamamlayabilir, Sanal Pos Entegrasyonları ile kolaylıkla ödeme alabilir, IVR Otomatik Arama Özelliği sayesinde temsilcisi olmadan anonslar ile müşterilerinize iletmek istediğiniz bilgiler için ulaşabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile kurgulayacağız IVR akışınızda müşterilerinizin seçimleri ile ihtiyaçları belirleyebilirsiniz. Çağrı istatistiklerinde sizleri arayan müşterilerinizin IVR akışı içerisindeki aksiyonlarını inceleyebilir, çağrı merkezinizi daha verimli hale getirebilirsiniz.
AloTech ile sizi arayan müşterileriniz ilk iletişim kurduğu müşteri temsilcisine bağlanabilir. Müşterileriniz sizi arama nedeni ile ilgili birden çok temsilciye açıklama yapmadan, daha önce görüştüğü temsilci ile sorularına daha hızlı cevap bulabilir. Müşterinizi tanıyan ve arama sebebini bilen temsilciniz ile memnuniyeti arttırabilirsiniz. Temsilci için takibi kolaylaştırabilir, operasyonunuzu daha verimli hale getirebilirsiniz.
AloTech ile müşterilerinizin beklemek istemediği ya da temsilcilerinizin yoğun olduğu durumlarda, müşterilerinizin geri arama talebi bırakmalarını sağlayabilirsiniz. Belirlediğiniz süre içerisinde talep bırakan müşterilere otomatik dönüş sağlayabilir ya da talepleri mail üzerinden yönetebilirsiniz. Müşterilerinizin temsilciyi beklerken vazgeçip kapattığı durumlarda kaçan çağrılarınızı takip edebilir, ACD, CTI gibi özelliklerle otomatik aramalar gerçekleştirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile IVR akışı içerisinde kuyruk yönetimi sağlayabilirsiniz. Gerekli durumlarda müşterilerinizin hatta beklemesini önleyerek, anonslar ile bilgilendirme yapabilirsiniz. Self Servis IVR akışınızı mesai saatlerinize göre düzenleyebilir, mesai dışında sizi arayan müşterilerinize mesajınızı iletebilir ve geri arama talebi bırakmalarını sağlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinize kod ya da bilgilendirme metni iletmek istediğinizde otomatik SMS gönderimi yapabilirsiniz. Temsilciler ile görüşmesi tamamlanan müşterilerinizi otomatik olarak memnuniyet anketinize yönlendirebilirsiniz.
İşletmeler için müşteri ilişkilerinin yönetimi son derece önemlidir. Çağrı merkezleri için e-mail entegrasyonu, müşteri hizmetlerinin hızlanmasına katkıda bulunur. E-mail yönetimi ise pek çok işlevi bir arada sunarak çağrı merkezlerinin operasyonel verimliliğine yardım eder. Peki e-mail yönetimi nasıl yapılır? Çağrı merkezlerinde müşteri hizmetlerine ne gibi yararlar sağlar? E-Mail Yönetimi Nedir? E-mail yönetimi e-postaların düzenlenmesi, kategorize edilmesi […]
Müşterilerinizin gerçekten ne istediğini anlamanın en etkili yollarından biri de doğru şekilde tasarlanmış müşteri memnuniyet anketleri kullanmaktır. İyi bir anket yalnızca müşteri ihtiyaçlarını anlamanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda iş süreçlerinizi nasıl iyileştirebileceğinizi de ortaya koyar. Peki, anket tasarım araçları ve yapay zeka destekli anket çözümleri kullanarak müşterilerinizin beklentilerini daha doğru şekilde öğrenmek istemez misiniz? […]
Müşteri deneyimi, markanızın başarıya ulaşmasında en hayati unsurlardan biridir. Özellikle günümüzde, dijitalleşmenin hız kazanmasıyla birlikte işletmenizin müşterilere daha hızlı ve etkili hizmet sunması gerekir. İşte tam bu noktada WhatsApp chatbot entegrasyonu devreye girer. Entegrasyon sayesinde işletmeniz müşteri deneyimini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda operasyonel verimliliğini kolaylıkla artırabilir. WhatsApp chatbot entegrasyonu, AloTech bulut tabanlı sistemlerle birlikte çalışarak […]