7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Her Şey Güvenlik İçin

AloTech Teknolojisi’nde numara maskeleme özelliğini kullanarak müşterileriniz ile çağrı merkezi operasyonu çalışanlarınızın gizliliğini koruyabilirsiniz. Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunabilirsiniz. Müşterilerinizin ve aracı firmaların birbirleri ile numaralarını paylaşmadan, yalnızca numaraların son hanelerini görüntülemelerini ya da çağrı merkezi numaranız üzerinden görüşmelerini sağlayabilirsiniz. Numara maskeleme özelliği ile çağrı merkezi çalışanlarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeyi daha güvenli hale getirin.

Önce KVKK!

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği aracı firmalar ve müşterilerinizin numaraları birbirleri ile paylaşılmamalıdır. AloTech Numara Maskeleme Özelliği, birbirleri ile iletişim kurması gereken kişilerin doğrulaması yapıldıktan sonra müşterileriniz ve aracı firmaları tek çağrı üzerinde buluşturur.

Her Zaman Kalite!

AloTech’in Numara Maskeleme özelliği ile müşterileriniz ve aracılarınız arasında yapılan çağrıları kayıt altına alın. Numara maskeleme özelliği kullanılarak yapılan çağrıların ses kayıtları sistem üzerinde saklanır. AloTech Teknolojisi ile yapılan çağrıların detaylı bilgilerine ulaşabilir, raporlayabilir ve çağrıların kalitesini değerlendirebilirsiniz.

Mobil Uygulama ile Numara Maskeleme

AloTech Numara Maskeleme Özelliği sayesinde müşterileriniz ile müşteri temsilcisi ya da saha çalışanlarınızın numaralarını gizli tutarak görüşmelerini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin pandemi süreci gibi sebeplerden dolayı ofise bağlı kalmadan çalışmaları durumunda, AloTech’i Mobil Uygulama üzerinden kullanmalarını sağlayabilir, müşterileriniz ile anonim bir şekilde görüşmeleri sürdürebilirsiniz.

Tek Numara

Kargo gibi aracı firmalar ile yürütülen operasyonlarınızda ilgili kişiler ve müşterileriniz arası direkt haberleşme gerektiren durumlar oluşabilir. Bu durumlarda tek numara üzerinden çağrılarınızı sürdürebilirsiniz. AloTech Numara Maskeleme Özelliği ile her iki tarafın telefon numarası gizlenerek, görüşmeler çağrı merkezi numaranız ile sağlanır. Müşterileriniz ve operasyonda çalışanların gizliliğini koruyarak güvenilir çağrılar yapabilir, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Tek Ses Kaydı, Bağımsız Yönetim

Sizlerin ve müşterilerilerinizin güvenliği için yaptığımız Numara Maskeleme özelliğinde iki farklı numarayı, tek numara üstünde buluştururken ses kaydını tek bir kayıt halinde tutuyoruz. Bu ayarlamaları ise kuyruk/tuşlama/lokasyon farklılıkları ayırtetmeksizin sizlerin hizmetine sunuyoruz. Böylece herhangi bir karışıklığa mahal vermiyor, çağrı kalitenizi en üst düzeyde tutmanızı sağlıyoruz.

Sunduğu yüksek hizmet kalitesini, üzerinde taşıdığı bir çok gelişmiş özelliklerini ve bir o kadar da mütevaziliğini ayakta alkışlıyorum. AloTech bizi çok iyi hissettiriyorsun.

Kemal Baykan
REMED ASSISTANCE OPERASYON DİREKTÖRÜ

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat