AloTech Teknolojisi’nde numara maskeleme özelliğini kullanarak müşterileriniz ile çağrı merkezi operasyonu çalışanlarınızın gizliliğini koruyabilirsiniz. Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunabilirsiniz. Müşterilerinizin ve aracı firmaların birbirleri ile numaralarını paylaşmadan, yalnızca numaraların son hanelerini görüntülemelerini ya da çağrı merkezi numaranız üzerinden görüşmelerini sağlayabilirsiniz. Numara maskeleme özelliği ile çağrı merkezi çalışanlarınız ile müşterileriniz arasındaki görüşmeyi daha güvenli hale getirin.
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği aracı firmalar ve müşterilerinizin numaraları birbirleri ile paylaşılmamalıdır. AloTech Numara Maskeleme Özelliği, birbirleri ile iletişim kurması gereken kişilerin doğrulaması yapıldıktan sonra müşterileriniz ve aracı firmaları tek çağrı üzerinde buluşturur.
AloTech’in Numara Maskeleme özelliği ile müşterileriniz ve aracılarınız arasında yapılan çağrıları kayıt altına alın. Numara maskeleme özelliği kullanılarak yapılan çağrıların ses kayıtları sistem üzerinde saklanır. AloTech Teknolojisi ile yapılan çağrıların detaylı bilgilerine ulaşabilir, raporlayabilir ve çağrıların kalitesini değerlendirebilirsiniz. Böylece gelen çağrı yönetimi ve giden çağrı yönetimi süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.
AloTech Numara Maskeleme Özelliği sayesinde müşterileriniz ile müşteri temsilcisi ya da saha çalışanlarınızın numaralarını gizli tutarak görüşmelerini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin pandemi süreci gibi sebeplerden dolayı ofise bağlı kalmadan çalışmaları durumunda, AloTech’i Mobil Uygulama üzerinden kullanmalarını sağlayabilir, müşterileriniz ile anonim bir şekilde görüşmeleri sürdürebilirsiniz.
Kargo gibi aracı firmalar ile yürütülen operasyonlarınızda ilgili kişiler ve müşterileriniz arası direkt haberleşme gerektiren durumlar oluşabilir. Bu durumlarda tek numara üzerinden yurt içi ve yurt dışı çağrılarınızı sürdürebilirsiniz. AloTech Numara Maskeleme Özelliği ile her iki tarafın telefon numarası gizlenerek, görüşmeler çağrı merkezi numaranız ile sağlanır. Müşterileriniz ve operasyonda çalışanların gizliliğini koruyarak güvenilir çağrılar yapabilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Sizlerin ve müşterilerilerinizin güvenliği için yaptığımız Numara Maskeleme özelliğinde iki farklı numarayı, tek numara üstünde buluştururken ses kaydını tek bir kayıt halinde tutuyoruz. Bu ayarlamaları ise kuyruk/tuşlama/lokasyon farklılıkları ayırtetmeksizin sizlerin hizmetine sunuyoruz. Böylece herhangi bir karışıklığa mahal vermiyor, çağrı kalitenizi en üst düzeyde tutmanızı sağlıyoruz.
Günümüzün rekabetçi iş dünyasında müşterilere kişiselleştirilmiş hizmet sunmak, şirketler için bir gereklilik halini almıştır. Müşterilerle derin seviyede bağlantı kurmak için geliştirilen yapay zeka çözümleri, müşteri hizmetleri alanında fark yaratan unsurlardan biri olur. Yapay zeka (AI) araçları, müşteri deneyimini daha çekici ve destekleyici kılma konusunda şirketlere destek olur. AI tabanlı sistemler, makine öğreniminden duygu analiz araçlarına […]
Uzaktan çalışma, günümüz iş dünyasında hızla yaygınlaşan trend hâline gelse de temellerinin pandemi sürecinde atıldığı söylenebilir. Evden çalışmanın zorunluluk olduğu pandemide ivme kazanan çalışma modeli, çalışanlara esneklik sunarken şirketlerin operasyonel verimliliklerini artırmalarına olanak tanır. Bu noktada, bulut çağrı merkezi çözümleri devreye girer. AloTech gibi bulut çağrı merkezi çözümleri ise bu sürecin başarıyla yürütülmesine büyük katkı […]
Modern iş dünyasında verimlilik sunan bulut çağrı merkezleri veri güvenliği konusundaki endişeleri de beraberinde getirir. AloTech gibi bulut çağrı merkezi sağlayıcıları müşteri bilgileri, konuşma kayıtları ve diğer hassas verilerin güvenliğini sağlamak için çeşitli önlemler almalarıyla öne çıkarlar. Söz konusu verilerin korunması hem yasal gereklilikler hem müşteri güveni açısından büyük öneme sahiptir. Peki, bulut çağrı merkezi […]