Çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyacınıza yönelik veriler ile takip etmek ya da kullanım verimliliğinizi artırmak için özelleştirme imkanı sunuyoruz. Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel olarak geliştirilen wallboard tasarımları ile verimliliğinizi arttırmak için AloTech Ekibi yanınızda. Müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebileceğiniz bu ekranda dilediğiniz düzenlemeleri yapabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonunuzun ihtiyaçlarına yönelik ekran özelleştirmeleri, operasyonel verimliliği artırırken yönetim ve takibi kolaylaştırır. İhtiyaçlarınıza yönelik verileri ve ekrandaki konumlarını AloTech ile operasyonunuza özel olarak tasarlayın. Çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri temsilcileri için geliştirilen wallboard tasarımları ile görüntülemek istediğiniz tüm veriler özel raporlar haline getirilebilir. Özelleştirilmiş ekranlar ile dilediğiniz verileri takip edin, raporlama ve analiz sürecinizi iyileştirin.
Çağrı merkezi operasyonunuz için tasarladığınız özel ekranlarda, seçtiğiniz parametrelere göre veriler anlık olarak görüntülenir. Operasyonda ihtiyacınız olan tüm verilerin anlık olarak görüntülenebilmesi, takibinizi kolaylaştıracak ve gerekli durumlarda hızlı müdahale imkanı sağlayacaktır. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile ihtiyacınıza uygun olarak özelleştirilmiş ekranları canlı takip edin, doğru verilere anında ulaşın.
Doğum günleri, ayın elemanı duyuruları, fotoğraf ya da dilediğiniz görselleri, kullandığınız AloTech ekranlarında görüntüleyebilirsiniz. Gün içinde kullandığınız ekranlarda yapacağınız değişiklikler ile çalışma arkadaşlarınıza kendilerini özel hissettirebilir, motivasyonlarını artırabilirsiniz. Ekibinizin motivasyonunu iyileştirerek şirket aidiyeti oluşturabilir, çalışanlarınızın memnuniyeti ile birlikte müşteri memnuniyetine katkı sağlayabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile gün içinde çağrıların yoğun olduğu saatleri tespit edebilirsiniz. Bekleyen çağrı sayısı yükseldiğinde ve trafiğiniz arttığında canlı izleme ekranları ile anlık olarak takip edebilirsiniz. Uygun müşteri temsilcisinin olmadığı durumlarda, molaları AloTech Wallboard ile yönetebilirsiniz. Özel alarmlar üreterek ilgili parametrelerde kritik durum oluştuğunda uyarı alabilirsiniz. Böylece müdahale ve bilgi edinme hızını artırabilirsiniz.
AloTech Wallboard ile anneler günü, kadınlar günü, sevgililer günü gibi özel günlerde, görsel ve yazılar yayınlayabilirsiniz. Özel günlerde farkındalığı artırarak çalışanlarınıza ve değerlerine verdiğiniz önemi gösterebilirsiniz. Operasyonunuzdaki kişilerin doğum günlerini ilan edebilir, tüm ekip arkadaşlarınıza duyurabilirsiniz. Çalışanlarınıza kendilerini özel hissettirerek motivasyonlarını artırabilirsiniz.
Müşterilerinizle kurduğunuz her iletişim, işletmenizin itibarını ve sadakatini şekillendirir. Bir telefon görüşmesi sonucu memnun olan müşteri, yalnızca bir sorunu çözmekle kalmaz, aynı zamanda bağlılık geliştirir, markanızın itibarını yükseltir, uzun vadeli ilişkiler inşa eder ve çevresine olumlu geri bildirimler sunar. Müşteri memnuniyetini artırmak istiyorsanız temsilcilerinizin her senaryoda profesyonel, empatik ve çözüm odaklı bir yaklaşım benimsemesi gerekir. […]
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]