AloTech IVR Dialer Özelliği ile önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisi olmadan arama yapabilirsiniz. IVR Dialer, müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltarak müşterilere ulaşır, operasyonu kolaylaştırır ve verimliliği arttırır. AloTech IVR Dialer özelliği sayesinde listelerinizi hızlı bir şekilde arayıp, iletmek istediğiniz bilgileri müşterilerinize aktarabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer Özelliği ile müşteri memnuniyetini ölçebilirsiniz. Verdiğiniz hizmet sonrası müşterileriniz için otomatik memnuniyet anketi aramaları oluşturabilir ve anket sonuçlarının raporlarına AloTech üzerinden ulaşabilirsiniz. Memnuniyet anketi raporu ile geliştirmeniz gereken alanları belirleyebilir ve bu konular ile ilgili aksiyonlar alarak verimliliği artırabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer ile müşterilerinize tanıtım hedefinize uygun anonslar dinletebilir, bilgilendirmeler yapabilir ve hatırlatmalar oluşturabilirsiniz. IVR Dialer ve Predictive Dialer özelliklerini pazarlama faaliyetlerinizde kullanabilir, kampanyalarınız hakkında müşterilerinize bilgilendirme yapabilirsiniz. Kampanyanıza onay veren ya da temsilcisiyle görüşmek isteyen müşterilerinizin ilgili ekiplere aktarımını sağlayabilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezi operasyon yükünü azaltırken, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer Özelliği ile bilgilendirmelerinizi müşteri temsilcisi olmadan yapabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelere göre hem müşterileriniz hem de operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde, anonslar ile müşterilerinize kampanya hakkında bilgi alma onayını sorabilir, onaylayan müşterileri anons yardımıyla ya da müşteri temsilcisi ile bilgilendirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini AloTech’in canlı izleme ekranları üzerinden takip edebilirsiniz. Gelen çağrı yönetimi ve giden çağrı yönetimini sesli yanıt sistemi ile en verimli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.
Müşterilerinizle kurduğunuz her iletişim, işletmenizin itibarını ve sadakatini şekillendirir. Bir telefon görüşmesi sonucu memnun olan müşteri, yalnızca bir sorunu çözmekle kalmaz, aynı zamanda bağlılık geliştirir, markanızın itibarını yükseltir, uzun vadeli ilişkiler inşa eder ve çevresine olumlu geri bildirimler sunar. Müşteri memnuniyetini artırmak istiyorsanız temsilcilerinizin her senaryoda profesyonel, empatik ve çözüm odaklı bir yaklaşım benimsemesi gerekir. […]
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]