7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşteri Temsilcisi Olmadan Arama Yapın

 

AloTech IVR Dialer Özelliği ile önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisi olmadan arama yapabilirsiniz. IVR Dialer, müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltarak müşterilere ulaşır, operasyonu kolaylaştırır ve verimliliği arttırır. AloTech IVR Dialer özelliği sayesinde listelerinizi hızlı bir şekilde arayıp, iletmek istediğiniz bilgileri müşterilerinize aktarabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti

AloTech IVR Dialer Özelliği ile müşteri memnuniyetini ölçebilirsiniz. Verdiğiniz hizmet sonrası müşterileriniz için otomatik memnuniyet anketi aramaları oluşturabilir ve anket sonuçlarının raporlarına AloTech üzerinden ulaşabilirsiniz. Memnuniyet anketi raporu ile geliştirmeniz gereken alanları belirleyebilir ve bu konular ile ilgili aksiyonlar alarak verimliliği arttırabilirsiniz.

Bilgilendirme Anonsları

AloTech IVR Dialer ile müşterilerinize tanıtım hedefinize uygun anonslar dinletebilir, bilgilendirmeler yapabilir ve hatırlatmalar oluşturabilirsiniz. Dialer özelliğini pazarlama faaliyetlerinizde kullanabilir, kampanyalarınız hakkında müşterilerinize bilgilendirme yapabilirsiniz. Kampanyanıza onay veren ya da temsilcisiyle görüşmek isteyen müşterilerinizin ilgili ekiplere aktarımını sağlayabilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezi operasyon yükünü azaltırken, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Operasyonel Verim Artışı

AloTech IVR Dialer Özelliği ile bilgilendirmelerinizi müşteri temsilcisi olmadan yapabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelere göre hem müşterileriniz hem de operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde, anonslar ile müşterilerinize kampanya hakkında bilgi alma onayını sorabilir, onaylayan müşterileri anons yardımıyla ya da müşteri temsilcisi ile bilgilendirebilirsiniz.

Kampanya Yönetimi

AloTech Teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini AloTech’in canlı izleme ekranları üzerinden takip edebilirsiniz.

Farklı Liste Yükleme Seçenekleri

AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.

Kalitesi, hızlı iletişim imkanları ve çeşitliliğiyle birlikte kusursuz hizmet ayrıcalığı

Fatih Genç
EUROPCAR REZERVASYON & CRM SORUMLUSU

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat