7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşteri Temsilcisi Olmadan Arama Yapın

 

AloTech IVR Dialer Özelliği ile önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisi olmadan arama yapabilirsiniz. IVR Dialer, müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltarak müşterilere ulaşır, operasyonu kolaylaştırır ve verimliliği arttırır. AloTech IVR Dialer özelliği sayesinde listelerinizi hızlı bir şekilde arayıp, iletmek istediğiniz bilgileri müşterilerinize aktarabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti

AloTech IVR Dialer Özelliği ile müşteri memnuniyetini ölçebilirsiniz. Verdiğiniz hizmet sonrası müşterileriniz için otomatik memnuniyet anketi aramaları oluşturabilir ve anket sonuçlarının raporlarına AloTech üzerinden ulaşabilirsiniz. Memnuniyet anketi raporu ile geliştirmeniz gereken alanları belirleyebilir ve bu konular ile ilgili aksiyonlar alarak verimliliği arttırabilirsiniz.

Bilgilendirme Anonsları

AloTech IVR Dialer ile müşterilerinize tanıtım hedefinize uygun anonslar dinletebilir, bilgilendirmeler yapabilir ve hatırlatmalar oluşturabilirsiniz. Dialer özelliğini pazarlama faaliyetlerinizde kullanabilir, kampanyalarınız hakkında müşterilerinize bilgilendirme yapabilirsiniz. Kampanyanıza onay veren ya da temsilcisiyle görüşmek isteyen müşterilerinizin ilgili ekiplere aktarımını sağlayabilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezi operasyon yükünü azaltırken, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

Operasyonel Verim Artışı

AloTech IVR Dialer Özelliği ile bilgilendirmelerinizi müşteri temsilcisi olmadan yapabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelere göre hem müşterileriniz hem de operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde, anonslar ile müşterilerinize kampanya hakkında bilgi alma onayını sorabilir, onaylayan müşterileri anons yardımıyla ya da müşteri temsilcisi ile bilgilendirebilirsiniz.

Kampanya Yönetimi

AloTech Teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini AloTech’in canlı izleme ekranları üzerinden takip edebilirsiniz.

Farklı Liste Yükleme Seçenekleri

AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.

Kalitesi, hızlı iletişim imkanları ve çeşitliliğiyle birlikte kusursuz hizmet ayrıcalığı

Fatih Genç
EUROPCAR REZERVASYON & CRM SORUMLUSU

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat