AloTech IVR Dialer Özelliği ile önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisi olmadan arama yapabilirsiniz. IVR Dialer, müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltarak müşterilere ulaşır, operasyonu kolaylaştırır ve verimliliği arttırır. AloTech IVR Dialer özelliği sayesinde listelerinizi hızlı bir şekilde arayıp, iletmek istediğiniz bilgileri müşterilerinize aktarabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer Özelliği ile müşteri memnuniyetini ölçebilirsiniz. Verdiğiniz hizmet sonrası müşterileriniz için otomatik memnuniyet anketi aramaları oluşturabilir ve anket sonuçlarının raporlarına AloTech üzerinden ulaşabilirsiniz. Memnuniyet anketi raporu ile geliştirmeniz gereken alanları belirleyebilir ve bu konular ile ilgili aksiyonlar alarak verimliliği artırabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer ile müşterilerinize tanıtım hedefinize uygun anonslar dinletebilir, bilgilendirmeler yapabilir ve hatırlatmalar oluşturabilirsiniz. IVR Dialer ve Predictive Dialer özelliklerini pazarlama faaliyetlerinizde kullanabilir, kampanyalarınız hakkında müşterilerinize bilgilendirme yapabilirsiniz. Kampanyanıza onay veren ya da temsilcisiyle görüşmek isteyen müşterilerinizin ilgili ekiplere aktarımını sağlayabilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezi operasyon yükünü azaltırken, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer Özelliği ile bilgilendirmelerinizi müşteri temsilcisi olmadan yapabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelere göre hem müşterileriniz hem de operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde, anonslar ile müşterilerinize kampanya hakkında bilgi alma onayını sorabilir, onaylayan müşterileri anons yardımıyla ya da müşteri temsilcisi ile bilgilendirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini AloTech’in canlı izleme ekranları üzerinden takip edebilirsiniz. Gelen çağrı yönetimi ve giden çağrı yönetimini sesli yanıt sistemi ile en verimli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.
Sağlık sektöründeki çağrı merkezleri, sağlık kuruluşları ve hastalar arasında önemli bir köprü görevi görür. Sektördeki rekabetin yoğunlaşması, karmaşık sağlık sistemleri, artan hasta beklentileri çağrı merkezlerinin yeni nesil teknolojiler kullanmasını gereklilik haline getirmiştir. Günümüzde hastanelerde hastaların doğru bir şekilde yönlendirilmesi, şikayetlerin etkili biçimde yönetilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması için bulut çağrı merkezi sistemleri öne çıkar. Peki, sağlık […]
Bankacılık ve finans sektörü, yapay zekanın etkisiyle hizmet kalitesini her geçen gün geliştiren sektörlerdendir. Finansal hizmetlerde yapay zekanın ortaya çıkması, şirketlerin müşterilerle iletişim kurma biçimini yeniden tanımlar. Şirketlerin tercih ettiği yenilikler, sunulan hizmetleri daha verimli, kişisel hale getirmeye zemin hazırlar. AI araçları, finans şirketlerinde işleri otomatikleştirerek karar verme süreçlerini geliştirmeye ve müşteri memnuniyetini iyileştirmeye odaklanır. […]
Gelişen teknolojiyle birlikte uygulama alanları genişleyen yapay zeka, sağlık sektöründe müşteri memnuniyetini artırmada yenilikçi çözümler sunar. Hasta memnuniyeti bireylerin sağlık hizmetlerinden elde ettikleri sonuçları artırırken kurumların itibarını korumak açısından da önem taşır. Hasta memnuniyetini artırmada hizmet kalitesi kadar iletişim süreci de oldukça etkilidir. Hastayla doğru, etkili ve hızlı iletişim kurmada yapay zeka çözümlerinden faydalanılabilir. Hastaların […]