7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Evrak ve bilgi trafiğinin çok yoğun olduğu hukuk ve tahsilat işlemlerinizi AloTech’in gelişmiş teknolojilerinden faydalanarak hızlı ve güvenilir bir ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Çok kanallı iletişim seçenekleri ile müşterilerinizin size ulaşmasını kolaylaştırabilir ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinizin ile olan tüm iletişimi tek bir platform üzerinden kolaylıkla yönetebilir, gelişmiş raporlama seçenekleri ile işlemleri takip edebilir, kişiye özel arama metodları kullanabilir, hazır API’lar ve entegrasyonlar ile işlemleri otomatize edebilirsiniz. Dijital ortamın tüm yenlilklerinden faydalanarak verimliliği ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyabilirsiniz.
AloTech’in dialer özelliği ile müşterilerinize otomatik arama gerçekleştirebilir ve operasyonun takibini anlık olarak yapabilirsiniz. Operasyonunuzun ihtiyacına göre özelleştirilebilir olan bu özellik sayesinde self servis IVR ile müşterilerinizi bilgilendirebilir veya çağrıları müşteri temsilcilerine aktarabilirsiniz. CTI entegrasyonumuz ile kullandığınız CRM yazılımınıza softphone entegre edebilir ve tek tuşla Click to Call aramalar gerçekleştirebilirsiniz. Tüm bu işlemlerin detayları depolanacağı için çağrıların yönetimini anlık veya geçmişe yönelik olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.
Kullandığınız CRM yazılımına AloTech’in softphone ekranına entegre edebilir veya AloTech platformu üzerinden çağrı bağlandığında dilediğiniz CRM ekranını müşteri temsilcisinin önüne pop-up olarak açabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ulaşması gereken tüm bilgilere tek bir ekran üzerinden erişimini sağlayarak çağrı merkezinizin verimliliğini ve performansını arttırabilirsiniz. Müşterilerinizden müşteri kodu, cep telefonu veya kimlik numaralarını, tuşlamasını sağlayarak self servis IVR özelliğimiz üzerinden bilgi aktarımında bulunabilirsiniz. Böylede bekleyen müşteri sayısını azaltabilir ve müşteri memnuniyetinizi maksimum seviyeye çıkarabilirsiniz.
AloTech ile tahsilat operasyonlarınızda farklı dış arama numaraları kullanabilirsiniz. Müşterilerinizi sabit numaralar ile arayabilir, müşterilerinize ulaşamadığınız durumlarda BulutFCT ile her defasında farklı bir numara ile arayabilirsiniz.
AloTech platformu üzerindeki raporlama seçeneklerine ek olarak operasyonunuza özel DataStudio raporları ile bir çok veriyi anlık olarak görüntüleyebilirsiniz. Yapılan çağrı adedi, tahsilat yüzdesi, günün hangi saatlerine ulaşım oranınız daha yüksek gibi bilgileri CRM yazılımınız ile eşleştirebilir ve kapsamlı analizler yapabilirsiniz. Bunun yanı sıra ses kayıt linklerini müşteri bilgilerinizin yer aldığı sayfaya otomatik olarak aktarabilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme yapılabilmesi satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır. Ayrıca, tüm bu aşamalar kayıt altında tutulabilir. Sanal pos ödemeleri ile satış süreçlerini hızlandırmak ve satış sonrasında yetkin raporlar alabilmek için AloTech altyapısını kullanabilirsiniz
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın
Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]