Evrak ve bilgi trafiğinin çok yoğun olduğu hukuk ve tahsilat işlemlerinizi AloTech’in gelişmiş teknolojilerinden faydalanarak hızlı ve güvenilir bir ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Çok kanallı iletişim seçenekleri ile müşterilerinizin size ulaşmasını kolaylaştırabilir ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinizin ile olan tüm iletişimi tek bir platform üzerinden kolaylıkla yönetebilir, gelişmiş raporlama seçenekleri ile işlemleri takip edebilir, kişiye özel arama metodları kullanabilir, hazır API’lar ve entegrasyonlar ile işlemleri otomatize edebilirsiniz. Dijital ortamın tüm yenlilklerinden faydalanarak verimliliği ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyabilirsiniz.
AloTech’in dialer özelliği ile müşterilerinize otomatik arama gerçekleştirebilir ve operasyonun takibini anlık olarak yapabilirsiniz. Operasyonunuzun ihtiyacına göre özelleştirilebilir olan bu özellik sayesinde self servis IVR ile müşterilerinizi bilgilendirebilir veya çağrıları müşteri temsilcilerine aktarabilirsiniz. CTI entegrasyonumuz ile kullandığınız CRM yazılımınıza softphone entegre edebilir ve tek tuşla Click to Call aramalar gerçekleştirebilirsiniz. Tüm bu işlemlerin detayları depolanacağı için çağrıların yönetimini anlık veya geçmişe yönelik olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.
Kullandığınız CRM yazılımına AloTech’in softphone ekranına entegre edebilir veya AloTech platformu üzerinden çağrı bağlandığında dilediğiniz CRM ekranını müşteri temsilcisinin önüne pop-up olarak açabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ulaşması gereken tüm bilgilere tek bir ekran üzerinden erişimini sağlayarak çağrı merkezinizin verimliliğini ve performansını arttırabilirsiniz. Müşterilerinizden müşteri kodu, cep telefonu veya kimlik numaralarını, tuşlamasını sağlayarak self servis IVR özelliğimiz üzerinden bilgi aktarımında bulunabilirsiniz. Böylede bekleyen müşteri sayısını azaltabilir ve müşteri memnuniyetinizi maksimum seviyeye çıkarabilirsiniz.
AloTech ile tahsilat operasyonlarınızda farklı dış arama numaraları kullanabilirsiniz. Müşterilerinizi sabit numaralar ile arayabilir, müşterilerinize ulaşamadığınız durumlarda BulutFCT ile her defasında farklı bir numara ile arayabilirsiniz.
AloTech platformu üzerindeki raporlama seçeneklerine ek olarak operasyonunuza özel DataStudio raporları ile bir çok veriyi anlık olarak görüntüleyebilirsiniz. Yapılan çağrı adedi, tahsilat yüzdesi, günün hangi saatlerine ulaşım oranınız daha yüksek gibi bilgileri CRM yazılımınız ile eşleştirebilir ve kapsamlı analizler yapabilirsiniz. Bunun yanı sıra ses kayıt linklerini müşteri bilgilerinizin yer aldığı sayfaya otomatik olarak aktarabilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme yapılabilmesi satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır. Ayrıca, tüm bu aşamalar kayıt altında tutulabilir. Sanal pos ödemeleri ile satış süreçlerini hızlandırmak ve satış sonrasında yetkin raporlar alabilmek için AloTech altyapısını kullanabilirsiniz
CRM’den tek tıklama ile arama yapın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.
Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın
GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük indirim fırsatları sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde […]