AloTech ile Tahsilat ve Dialer Operasyonlarında Sağlanan Çözümler

Evrak ve bilgi trafiğinin çok yoğun olduğu hukuk ve tahsilat işlemlerinizi AloTech’in gelişmiş teknolojilerinden faydalanarak hızlı ve güvenilir bir ortamda gerçekleştirebilirsiniz. Çok kanallı iletişim seçenekleri ile müşterilerinizin size ulaşmasını kolaylaştırabilir ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz. Ayrıca müşterilerinizin ile olan tüm iletişimi tek bir platform üzerinden kolaylıkla yönetebilir, gelişmiş raporlama seçenekleri ile işlemleri takip edebilir, kişiye özel arama metodları kullanabilir, hazır API’lar ve entegrasyonlar ile işlemleri otomatize edebilirsiniz. Dijital ortamın tüm yenlilklerinden faydalanarak verimliliği ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Edenler Hukuk Firmaları

Otomatik Çağrı Yönetimi

AloTech’in dialer özelliği ile müşterilerinize otomatik arama gerçekleştirebilir ve operasyonun takibini anlık olarak yapabilirsiniz. Operasyonunuzun ihtiyacına göre özelleştirilebilir olan bu özellik sayesinde self servis IVR ile müşterilerinizi bilgilendirebilir veya çağrıları müşteri temsilcilerine aktarabilirsiniz. CTI entegrasyonumuz ile kullandığınız CRM yazılımınıza softphone entegre edebilir ve tek tuşla Click to Call aramalar gerçekleştirebilirsiniz. Tüm bu işlemlerin detayları depolanacağı için çağrıların yönetimini anlık veya geçmişe yönelik olarak takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.

Alacak Yönetim Yazılımları ile Entegre Olun

Kullandığınız CRM yazılımına AloTech’in softphone ekranına entegre edebilir veya AloTech platformu üzerinden çağrı bağlandığında dilediğiniz CRM ekranını müşteri temsilcisinin önüne pop-up olarak açabilirsiniz. Müşteri temsilcilerinizin ulaşması gereken tüm bilgilere tek bir ekran üzerinden erişimini sağlayarak çağrı merkezinizin verimliliğini ve performansını arttırabilirsiniz. Müşterilerinizden müşteri kodu, cep telefonu veya kimlik numaralarını, tuşlamasını sağlayarak self servis IVR özelliğimiz üzerinden bilgi aktarımında bulunabilirsiniz. Böylede bekleyen müşteri sayısını azaltabilir ve müşteri memnuniyetinizi maksimum seviyeye çıkarabilirsiniz.

Dış Aramalarda Farklı Numara Kullanımı

AloTech ile tahsilat operasyonlarınızda farklı dış arama numaraları kullanabilirsiniz. Müşterilerinizi sabit numaralar ile arayabilir, müşterilerinize ulaşamadığınız durumlarda BulutFCT ile her defasında farklı bir numara ile arayabilirsiniz.

Gelişmiş Raporlama Seçenekleri

AloTech platformu üzerindeki raporlama seçeneklerine ek olarak operasyonunuza özel DataStudio raporları ile bir çok veriyi anlık olarak görüntüleyebilirsiniz. Yapılan çağrı adedi, tahsilat yüzdesi, günün hangi saatlerine ulaşım oranınız daha yüksek gibi bilgileri CRM yazılımınız ile eşleştirebilir ve kapsamlı analizler yapabilirsiniz. Bunun yanı sıra ses kayıt linklerini müşteri bilgilerinizin yer aldığı sayfaya otomatik olarak aktarabilirsiniz.

Akıllı IVR ve Sanalpos İşlemleri

AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme yapılabilmesi satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır. Ayrıca, tüm bu aşamalar kayıt altında tutulabilir. Sanal pos ödemeleri ile satış süreçlerini hızlandırmak ve satış sonrasında yetkin raporlar alabilmek için AloTech altyapısını kullanabilirsiniz

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Click to Call – Aramak için Tıkla

CRM’den tek tıklama ile arama yapın.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.

Predictive Dialer

Önceden belirlenen kişi listelerine matematiksel bir algoritma yardımıyla verimli aramalar gerçekleştirin.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Özel Entegrasyon

Hazır API’larımızın yanı sıra özel çalışma gerektiren ihtiyaçlarınız için yazılım entegrasyon uzmanlarımız ve proje ekibimiz yanınızda

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

SMS Entegrasyonu

AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın

Cloud FCT

GSM hatlarını çağrı merkezi yazılımınızla entegre olarak kullanın.

Gittiğimiz her yere müşterilerimizi de beraberimizde götürüyoruz. İster evden ister ofisten kesintisiz olarak hizmet verebiliyoruz. Bir internet bağlantısı ve bilgisayar ile bize her yer çağrı merkezi.

Çiğdem Kızılkaya
PARAŞÜT MÜŞTERI HIZMETLERI DIREKTÖRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Hizmetlerinde E-Mail Kanalını Aktif Olarak Kullanmanın 7 Avantajı

Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]

BLOG
TTS ve SR Teknolojileri ile Çağrı Merkezlerini Nasıl Güçlendiririz?

Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]

BLOG
IVR Çözümleri ile Müşteri Deneyimini Yeniden Şekillendirme

Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat