7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bulut FCT ile GSM Numaralarınızı Çağrı Merkezi Teknolojisiyle Buluşturun

FCT (Fixed-to-Cellular Terminal) cihazları GSM hatlarınızı çağrı merkezi teknolojisi ile birlikte kullanmanızı sağlar. Bu cihaza takılan SIM kartlarınızı, tanımlı numaralar ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. AloTech, Bulut FCT çözümü ile herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan bu teknolojiden faydalanmanıza olanak sağlar. SIM kartlarınızı AloTech’e ulaştırdıktan sonra GSM numarası üzerinden aramalarınızı yapabilir aynı zamanda AloTech’in diğer özelliklerinden faydalanmaya devam edebilirsiniz. Bulut FCT çözümü ile yatırım maliyetlerinizi azaltırken operasyon verimliliğini arttırın.

Tek SIM Kart ile Birden Çok Çağrı Cevaplayın

GSM hatları aynı anda sadece 1 çağrı alabilirken, Cloud FCT çözümü ile çağrı merkezi numaranıza yönlendirme yapabilir ve birden çok çağrı karşılayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinize ulaşım oranını arttırırken çağrı merkezinize gelen çağrılarda müşterilerinizi bekletmezsiniz. Yaptığınız aramalarda ise her hat üzerinden sadece 1 çağrı çıkabilirsiniz. Bu nedenle rahatlıkla portföy yönetimi yapabilir, temsilcilerinizi daha iyi takip edebilirsiniz.

Müşterilerinize Ulaşım Oranını Arttırın

Sabit numaralardan yapılan çağrılara kıyasla, GSM numaranızla yapacağınız aramalar ile cevaplanma oranını arttırabilirsiniz. Özellikle satış ve tahsilat operasyonlarında büyük önem taşıyan müşteriye ulaşım oranını Bulut FCT kullanarak arttırmanız mümkün. AloTech Bulut FCT belirlediğiniz operasyonlarda GSM numaranızla müşterilerinizi arama imkanı sunarken, müşterilerinizin size sabit hattınız üzerinden ulaşmasına imkan tanır.

Ses Kaydı ve Raporlama İmkanı

GSM numaraları ile yapılan çağrılarda ses kayıtlarını tutmak ya da çağrıları raporlamak mümkün değildir. Bulut FCT Çözümü, SIM kartlarınızı AloTech Teknolojisi’ne dahil ederek görüşmelerin ses kaydını alma ve raporlayabilme imkanı sağlar. Bu sayede GSM numaralar ile yapılan çağrılarda da temsilcilerin performansını değerlendirebilir, müşterilerinize sunduğunuz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.

Portföy Yönetimi

AloTech Teknolojisi ile GSM hatlarınızı temsilcilerinize atayarak portföy yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. GSM hatlarınız üzerinden aranacak portföyleri Bulut FCT çözümü ile belirleyebilir, temsilcileriniz için kolay yönetim imkanı sağlayabilirsiniz.

FCT'yi Kullandıkça Öde!

Kullandığınız FCT cihazı artık size yeterli gelmiyorsa, AloTech Bulut FCT çözümünden faydalanabilirsiniz. Yeni cihaz yatırımına gerek kalmadan SIM kartlarınızı çağrı merkezi operasyonunuza dahil edebilirsiniz. Operasyonunuzda GSM numaralara duyduğunuz ihtiyaç azaldığında FCT kanal sayısını azaltabilir, giderlerinizde tasarruf yapabilirsiniz. Kullandıkça öde modeli ile çağrı merkezi operasyonunuzu dilediğiniz gibi organize edin.

Çağrı merkezi çözümleri ile Türkiye’nin en büyük Teknoloji Bulutu altındaki müşteri memnuniyetini sağlayan en iyi ekip.

Faik Şenoldu
ALEMDAR PETROL SHELL FILO ÇÖZÜMLERI GRUP MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat