7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Sağlık sektöründe, hasta ilişkileri, tıbbi danışmanlık ve üye hizmetleri için artan beklentileri AloTech’in sunduğu güçlü çözümler ile kolaylıkla sağlayabilirsiniz. AloTech ile fiziksel donanımların bakım maliyetlerinden kurtularak operasyon maliyetlerini düşürürken, işbirliği ve mobiliteyi mümkün kılan güvenilir altyapısı ile operasyonunuzu güçlendirebilir ve size duyulan güveni arttırabilirsiniz.
AloTech’in çok kanallı iletişim yapısı sayesinde kişiler günlük yaşamlarında kullandıkları WhatsApp Chat, Telegram Chat, Facebook Chat, Web Chat ve telefon ile sizinle kolaylıkla iletişime geçebilir. Hasta ve üyeler tercih ettikleri iletişim kanalları üzerinden size ulaşabilir, taleplerini ve sorularını hızlıca iletebilir. Çağrı merkezi personelleriniz aynı anda hem chat kanalından hem çağrı kanalından hizmet verebilir. Ayrıca saha personelleriniz için mobil uygulama çözümlerimizden de faydalanabilirsiniz. Bu sayede size duyulan güven ile doğru orantılı olarak memnuniyet de artacaktır.
Bilgi talepleri, planlama ve faturalama sorguları için AloTech’in self servis hizmetlerini kullanabilirsiniz. Arayan kişiler çağrı merkezinde sıra beklemek ile vakit kaybetmeden, IVR içerisinde sorunlarına hızlı bir şekilde çözüm bulabilirler. Daha zor talepler için ise canlı bir temsilci ile hizmet verebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin çağrı yoğunluğu azalırken hastalarınıza verdiğiniz hizmetin kalitesi artacaktır.
AloTech, Sanal Pos araçları ile entegre bir şekilde çalışabilmektedir. Bu entegrasyonlar sayesinde hastalarınıza güvenilir ve kolay ödeme imkanı sunabilirsiniz. Sanal Pos Hizmeti gizlilik ve güvenlik ilkelerine uygun bir şekilde müşterilerinizden randevu sonunda ön ödeme alma imkanını sunarken, kurumunuza olan bağlılığı arttırır. Ayrıca personeliniz bu entegrasyonlar sayesinde çağrı hizmeti ve ödeme işlemlerini tek bir arayüz üzerinden yapabilir. Böylece personelinize konforlu bir çalışma ortamı sağlayarak verimliliklerini arttırırabilirsiniz.
AloTech global olarak kullanılan birçok CRM yazılımı ve şirket içerisinde geliştirilen iş yazılımları ile kolayca entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Operasyonunuzda kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre bir şekilde çalıştırarak arayan kişinin bilgilerini çağrı merkezi personelinizin ekranına getirebilir ve Click 2 Call fonksiyonu ile CRM yazılımı üzerinden ilgili kişiyi tek tıkla arayabilirsiniz.
Hem gerçek zamanlı hem de geçmişe dönük raporlama seçeneklerimiz yardımıyla iletişim merkezinizin tüm verilerine erişebilirsiniz. Çağrı merkezini izlemek ve müşteri memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak için gerçek zamanlı performans ölçümlerini kullanarak verimliliğinizi arttırabilirsiniz.
Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.
Yedekli ve ölçeklenebilir altyapıyla yüksek servis seviyesine ulaşın.
Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.
Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.
Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.
Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.
Yılın merakla beklenen alışveriş sezonunu geride bıraktık. İndirim ve kampanya dönemi olarak da bilinen Kasım ayı boyunca çağrı merkezlerine gelen arama ve yazışmaları analiz ettik. AloTech verilerine göre kasım ayındaki indirim günlerinde 82 milyon dakika konuşma, 2 milyon yazışma yapıldı. Kasım ayında, aramalarda önceki yıla göre %32 artış yaşandı. Her sene olduğu gibi Black Friday […]
Dünya üzerindeki birçok marka için başarıya giden yol, kaliteli müşteri hizmetleri yönetiminden geçer. Markaların müşteri sadakati kazanması ve uzun vadede büyüyerek gelişim gösterebilmesi büyük ölçüde müşterilerle kurulan doğru iletişim tekniklerine bağlıdır. Müşteri memnuniyeti ve iyi deneyim geliştirmeye yatırım yapan çağrı merkezi birimleri piyasada açık rekabet avantajına sahip olur. Bu sayede şirketler müşteri sadakati edinme yolculuğunda […]
Müşteri deneyimini sürekli olarak optimize eden bankacılık, sigorta ve finans kuruluşları rakiplerine göre daha hızlı büyüme eğilimindedir. Müşteri deneyimi son yıllarda bankacılık ve finans alanında fark yaratan unsurlardan biri haline gelmiştir. Dünyaca ünlü pek çok şirket müşteri sadakati oluşturmak, müşteri hizmetleri maliyetlerini azaltmak ve çalışan mutluluğunu artırmak üzerine yeni projeler geliştirir. BFSI alanında müşteri deneyimi, […]