Sağlık sektöründe sağlanan çözümler

Sağlık sektöründe, hasta ilişkileri, tıbbi danışmanlık ve üye hizmetleri için artan beklentileri AloTech’in sunduğu güçlü çözümler ile kolaylıkla sağlayabilirsiniz. AloTech ile fiziksel donanımların bakım maliyetlerinden kurtularak operasyon maliyetlerini düşürürken, işbirliği ve mobiliteyi mümkün kılan güvenilir altyapısı ile operasyonunuzu güçlendirebilir ve size duyulan güveni arttırabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden Sağlık Firmaları

Müşterilerinize Çok Kanallı İletişim İmkanı Sunun


AloTech’in çok kanallı iletişim yapısı sayesinde kişiler günlük yaşamlarında kullandıkları WhatsApp Chat, Telegram Chat, Facebook Chat, Web Chat ve telefon ile sizinle kolaylıkla iletişime geçebilir. Hasta ve üyeler tercih ettikleri iletişim kanalları üzerinden size ulaşabilir, taleplerini ve sorularını hızlıca iletebilir. Çağrı merkezi personelleriniz aynı anda hem chat kanalından hem çağrı kanalından hizmet verebilir. Ayrıca saha personelleriniz için mobil uygulama çözümlerimizden de faydalanabilirsiniz. Bu sayede size duyulan güven ile doğru orantılı olarak memnuniyet de artacaktır.

 

AloTech ile Self Servis IVR Çözümlerine Erişin

Bilgi talepleri, planlama ve faturalama sorguları için AloTech’in self servis hizmetlerini kullanabilirsiniz. Arayan kişiler çağrı merkezinde sıra beklemek ile vakit kaybetmeden, IVR içerisinde sorunlarına hızlı bir şekilde çözüm bulabilirler. Daha zor talepler için ise canlı bir temsilci ile hizmet verebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin çağrı yoğunluğu azalırken hastalarınıza verdiğiniz hizmetin kalitesi artacaktır.

Gelirlerinizi Sanal Pos ile Elde Edin


AloTech, Sanal Pos araçları ile entegre bir şekilde çalışabilmektedir. Bu entegrasyonlar sayesinde hastalarınıza güvenilir ve kolay ödeme imkanı sunabilirsiniz. Sanal Pos Hizmeti gizlilik ve güvenlik ilkelerine uygun bir şekilde müşterilerinizden randevu sonunda ön ödeme alma imkanını sunarken, kurumunuza olan bağlılığı arttırır. Ayrıca personeliniz bu entegrasyonlar sayesinde çağrı hizmeti ve ödeme işlemlerini tek bir arayüz üzerinden yapabilir. Böylece personelinize konforlu bir çalışma ortamı sağlayarak verimliliklerini arttırırabilirsiniz.

Hasta Bilgi Ekranları ile Entegre Olun

AloTech global olarak kullanılan birçok CRM yazılımı ve şirket içerisinde geliştirilen iş yazılımları ile kolayca entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Operasyonunuzda kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre bir şekilde çalıştırarak arayan kişinin bilgilerini çağrı merkezi personelinizin ekranına getirebilir ve Click 2 Call fonksiyonu ile CRM yazılımı üzerinden ilgili kişiyi tek tıkla arayabilirsiniz.

Dialer Aramaları ile Hizmet Kalitenizi Arttırın

Hem gerçek zamanlı hem de geçmişe dönük raporlama seçeneklerimiz yardımıyla iletişim merkezinizin tüm verilerine erişebilirsiniz. Çağrı merkezini izlemek ve müşteri memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak için gerçek zamanlı performans ölçümlerini kullanarak verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.

Yüksek Servis Seviyesi

Yedekli ve ölçeklenebilir altyapıyla yüksek servis seviyesine ulaşın.

Yüksek Güvenlik

Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Müşteri deneyiminde özel çözümler üreten, kullanıcısına yol gösteren, kolay ulaşılabilir teknik ekip, bulut sisteminde iyi bir raporlama sunan, kendisini sürekli geliştiren kaliteli bir kontrol paneli olan AloTech ailesine teşekkürler.

Fatih Yaman
DERMOGRUP ÇAĞRI MERKEZİ OPERASYONLARI YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?
BLOG
Müşteri Deneyimi İçin Doğru Çağrı Merkezi Yazılımı Neden Önemlidir?

Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]

Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu
BLOG
Tatil Yoğunluğuna Hazırlık: Çağrı Merkeziniz için 5 İpucu

Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]

Çağrı Merkezi Yazılımında Olmazsa Olmaz 7 Özellik
BLOG
CX Nedir ve Çağrı Merkezlerinde Neden Bu Kadar Kritik?

Müşteri deneyimi (CX), markalar için son derece kritiktir. CX, bir müşterinin bir markayla her etkileşiminde yaşadığı genel deneyimi ifade eder ve bu deneyim, markanın müşteriyle olan ilişkisinin tüm yönlerini kapsar. Müşterilerin markalarla doğrudan iletişim kurduğu bu noktalar, genellikle ilk izlenimlerin ve uzun süreli ilişkilerin şekillendiği alanlardır. Çağrı merkezi etkileşimleri; müşteri memnuniyeti, sadakati ve operasyonel verimlilik […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat