Sağlık sektöründe sağlanan çözümler

Sağlık sektöründe, hasta ilişkileri, tıbbi danışmanlık ve üye hizmetleri için artan beklentileri AloTech’in sunduğu güçlü çözümler ile kolaylıkla sağlayabilirsiniz. AloTech ile fiziksel donanımların bakım maliyetlerinden kurtularak operasyon maliyetlerini düşürürken, işbirliği ve mobiliteyi mümkün kılan güvenilir altyapısı ile operasyonunuzu güçlendirebilir ve size duyulan güveni arttırabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Eden Sağlık Firmaları

Müşterilerinize Çok Kanallı İletişim İmkanı Sunun


AloTech’in çok kanallı iletişim yapısı sayesinde kişiler günlük yaşamlarında kullandıkları WhatsApp Chat, Telegram Chat, Facebook Chat, Web Chat ve telefon ile sizinle kolaylıkla iletişime geçebilir. Hasta ve üyeler tercih ettikleri iletişim kanalları üzerinden size ulaşabilir, taleplerini ve sorularını hızlıca iletebilir. Çağrı merkezi personelleriniz aynı anda hem chat kanalından hem çağrı kanalından hizmet verebilir. Ayrıca saha personelleriniz için mobil uygulama çözümlerimizden de faydalanabilirsiniz. Bu sayede size duyulan güven ile doğru orantılı olarak memnuniyet de artacaktır.

 

AloTech ile Self Servis IVR Çözümlerine Erişin

Bilgi talepleri, planlama ve faturalama sorguları için AloTech’in self servis hizmetlerini kullanabilirsiniz. Arayan kişiler çağrı merkezinde sıra beklemek ile vakit kaybetmeden, IVR içerisinde sorunlarına hızlı bir şekilde çözüm bulabilirler. Daha zor talepler için ise canlı bir temsilci ile hizmet verebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin çağrı yoğunluğu azalırken hastalarınıza verdiğiniz hizmetin kalitesi artacaktır.

Gelirlerinizi Sanal Pos ile Elde Edin


AloTech, Sanal Pos araçları ile entegre bir şekilde çalışabilmektedir. Bu entegrasyonlar sayesinde hastalarınıza güvenilir ve kolay ödeme imkanı sunabilirsiniz. Sanal Pos Hizmeti gizlilik ve güvenlik ilkelerine uygun bir şekilde müşterilerinizden randevu sonunda ön ödeme alma imkanını sunarken, kurumunuza olan bağlılığı arttırır. Ayrıca personeliniz bu entegrasyonlar sayesinde çağrı hizmeti ve ödeme işlemlerini tek bir arayüz üzerinden yapabilir. Böylece personelinize konforlu bir çalışma ortamı sağlayarak verimliliklerini arttırırabilirsiniz.

Hasta Bilgi Ekranları ile Entegre Olun

AloTech global olarak kullanılan birçok CRM yazılımı ve şirket içerisinde geliştirilen iş yazılımları ile kolayca entegre olabilen bir yapıya sahiptir. Operasyonunuzda kullandığınız CRM yazılımını AloTech ile entegre bir şekilde çalıştırarak arayan kişinin bilgilerini çağrı merkezi personelinizin ekranına getirebilir ve Click 2 Call fonksiyonu ile CRM yazılımı üzerinden ilgili kişiyi tek tıkla arayabilirsiniz.

Dialer Aramaları ile Hizmet Kalitenizi Arttırın

Hem gerçek zamanlı hem de geçmişe dönük raporlama seçeneklerimiz yardımıyla iletişim merkezinizin tüm verilerine erişebilirsiniz. Çağrı merkezini izlemek ve müşteri memnuniyetinizi en üst seviyede tutmak için gerçek zamanlı performans ölçümlerini kullanarak verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Akıllı Yönlendirme / Yetenek Bazlı Yönlendirme

Çağrıları, her müşteri için mevcut olan en doğru temsilciye yönlendirin.

Çağrı Kaydetme

Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.

Gerçek Zamanlı Raporlama

Çağrı merkezinizin günlük operasyonel verimliliğinin yanı sıra önemli KPI’larınızı artırmak için gerçek zamanlı ve geçmiş raporlara erişin.

Yüksek Servis Seviyesi

Yedekli ve ölçeklenebilir altyapıyla yüksek servis seviyesine ulaşın.

Yüksek Güvenlik

Uzman mühendisler tarafından alınan güncel güvenlik önlemleri ile çağrı merkeziniz her zaman güvende.

İş Zekası

AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.

IVR Dialer

Memnuniyet anketleri, bilgilendirme anonsları ve kampanyalarınız için müşteri temsilcisi olmadan verimli aramalar yapın.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

Kalite Değerlendirme Formu

Kalite yönetimi ile verdiğiniz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performanslarını ölçün.

Kaçan Çağrı Yönetimi

Kaçan çağrılarınızı dialer sistemine otomatik olarak yükleyin ve otomatik aramalar oluşturun.

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

Çoklu Dilde Metin Okuma

40’ın üzerinde dili destekleyen metni sese dönüştüme özelliğiyle, her dilden müşterinize kesintisiz hizmet verin.

Müşteri deneyiminde özel çözümler üreten, kullanıcısına yol gösteren, kolay ulaşılabilir teknik ekip, bulut sisteminde iyi bir raporlama sunan, kendisini sürekli geliştiren kaliteli bir kontrol paneli olan AloTech ailesine teşekkürler.

Fatih Yaman
DERMOGRUP ÇAĞRI MERKEZİ OPERASYONLARI YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Hizmetlerinde E-Mail Kanalını Aktif Olarak Kullanmanın 7 Avantajı

Çok kanallı hizmet çağında çağrı merkezleri, farklı kanallar üzerinden müşterilerle bağ kurmayı amaçlar. Müşterilerle iletişimde değerli temas noktalarından biri, e-mail kanalıdır. E-mail, çağrı merkezlerinde son yıllarda daha fazla kullanılan popüler araçlar arasındadır. E-posta iletişimi, müşteriler için ulaşılabilir seçeneklerden biri olduğundan dolayı önemlidir. Bunun yanında e-posta gönderileri, şirketlere maliyet ve ölçeklenebilirlik gibi avantajlar da sağlar. Peki, […]

BLOG
TTS ve SR Teknolojileri ile Çağrı Merkezlerini Nasıl Güçlendiririz?

Hızla değişen iş dünyasında, müşteri memnuniyeti ve sadakatini korumak işletmelerin başarısı için belirleyici olan faktörlerden biridir. Bu noktada çağrı merkezleri, müşterilerle doğrudan iletişime geçme ve ihtiyaçlara verimli çözümler sunma konusunda kilit rol oynar. Ancak geleneksel çağrı merkezi yöntemleri gelecek teknolojiler için yeterli değildir. Hem değişen müşteri profili hem gelişen teknolojiler çağrı merkezlerini doğrudan etkiler. Teknolojinin […]

BLOG
IVR Çözümleri ile Müşteri Deneyimini Yeniden Şekillendirme

Çağrı merkezlerinde müşteri sorularına doğru ve hızlı yanıtlar vermek oldukça önemlidir. IVR, yani interaktif sesli yanıt sistemi, iletişim birimlerinde müşterilere otomatik yanıt hizmeti sunar. Müşteriler sesli komutlar veya tuşlar aracılığıyla istedikleri bölüme yönlendirilir, hesap bakiyesini, fatura son ödeme tarihini veya benzeri bilgileri temsilcilere bağlanmadan öğrenebilir. IVR, çağrı merkezlerinde iş yükünü azaltmasının yanı sıra müşterilerin bekleme […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat