7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Çağrı merkezi operasyonunuzda kalite değerlendirme ile müşterilerinize sunduğunuz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performansını yönetin. Şirketinizin ve ekibinizin hizmet kalitesini değerlendirerek, ürünleriniz ve sunduğunuz hizmetler ile ilgili yenilik ve iyileştirmeler planlayabilirsiniz. Müşterilerinizden aldığınız geri bildirimleri ve hizmet kalitenizi değerlendirin, müşteri memnuniyetini arttırın.
AloTech ile oluşturabileceğiniz memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizden geri bildirim alabilirsiniz. Memnuniyet anketi için belirlediğiniz parametrelere göre form oluşturabilir, sorulara yönelik puanlamayı belirleyebilirsiniz. Farklı operasyonların ya da hizmetlerin değerlendirileceği durumlarda birden fazla form oluşturabilirsiniz. Memnuniyet anketlerinizde; müşteri temsilcisinin vermiş olduğu hizmet, hatalı işlem ya da sorunun çözümü ile ilgili geri bildirimleri alarak müşteri memnuniyetini ölçün. Operasyonunuzun ve vermiş olduğunuz hizmetin gelişimine katkı sağlayın.
Operasyonunuzun hizmet kalitesini, kalite ekibiniz ile değerlendirebilirsiniz. Müşterilerinize sunulan hizmeti değerlendirmek için kalite değerlendirme formları oluşturabilirsiniz. Oluşturacağınız formlarda çoklu cevap seçeneği kullanabilir, bu sayede belirlediğiniz ağırlıklar ile değerlendirme sonuçlarına ulaşabilirsiniz. Kalite Ekibi tarafından yapılan değerlendirmeler müşteri temsilcileri ile AloTech Ekranı’nda paylaşılır. Müşteri temsilcileri aynı ekranda değerlendirilen çağrının ses kaydına ulaşabilir, puanlamayı ve değerlendiren kişiyi görüntüleyebilir. Geçmişe dönük tüm değelendirmelere aynı ekranda ulaşabilir.
Kalite değerlendirme formları çoktan seçmeli ya da açık uçlu sorular ile oluşturulabilir. Puanlama kriterleri sorulara göre belirlenir. Değerlendirme; müşteri temsilcisinin ses tonu, müşteriyi karşılaması, isim ile hitap gibi kıstaslara göre yapılabilir. Temsilciler hangi ölçütler ile puanlandığını ve değerlendirme detaylarını AloTech Ekranı’nda kolaylıkla görüntüleyebilir. Müşteri temsilcileri ve operasyonunuzun KPI raporlarına kalite değerlendirme sonuçları ile ulaşabilirsiniz. AloTech Kalite Değerlendirme formları sayesinde operasyonunuza geri bildirimleri hızlı ve detaylı iletebilir, gelişime açık alanları belirleyebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda sesli iletişimin yanında yazılı iletişim kanallarını da kullanabilirsiniz. Tıpkı çağrı için hazırlanan memnuniyet anketleri ve kalite değerlendirme formları gibi yazılı iletişim için de kriterlere uygun anket ve formlar oluşturun. Müşteri temsilcilerinin Web Chat, WhatsApp ya da Facebook üzerinden yapmış olduğu chat kayıtlarına ulaşabilir, bu yazışmaları değerlendirebilirsiniz. Chat sonrası müşterilerinizden sizi değerlendirmelerini talep edebilir, müşterilerinize memnuniyet anketi iletebilirsiniz. Farklı kalite değerlendirme formları oluşturun, müşteri temsilcilerinin sesli ve yazılı iletişimini ayrı puanlama kriterlerine göre değerlendirin.
Kalite değerlendirme sonuçları detayları ile müşteri temsilcileriyle paylaşılır ve mail olarak iletilir. Aynı zamanda kalite ekibinin yaptığı değerlendirme sonuçlarını üst yöneticilere gönderebilir ve sürecin birden fazla kişi tarafından kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcileri değerlendirme sonuçlarını AloTech Ekranı’ndan detayları ile inceleyebilir ve gerekli durumda itiraz edebilir. Müşteri temsilcilerinin değerlendirmelere yönelik yapmış olduğu itirazlar değerlendiren kullanıcının ekranına bildirim olarak iletilir ve itiraz sürecinin takibi kolaylıkla sağlanır.
Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]