AloTech ile farklı iletişim ortamlarında gerçekleşen ses trafiğinizi tek bir platformda toplayarak lokasyon ve donanımsal cihaz bağımlılığından kurtulun. Bulut teknolojisi avantajlarından faydalanarak tek platformda hizmet verin.
Kuryeler, saha satış ve saha operasyon personelleri; kullandıkları el terminalleri, akıllı telefonlar ve daha birçok cihaz ile günlük iş akışlarını takip etmekte ve işlemlerini gerçekleştirmektedir. AloTech ile kullanıcılar, bu uygulamalar üzerinden kolaylıkla arama yapabilir ve operasyon yöneticileri bu görüşmelerin tüm arama kayıtlarını yönetebilir. AloTech Teknolojisi ile kullanıcı deneyiminizi iyileştirebilir, aynı zamanda müşteri deneyimine katkıda bulunabilirsiniz.
Gün içerisinde çalışanlarınız, iş ortaklarınız ya da farklı birimlerden personellerinizin kendi aralarında veya müşterileriniz ile görüşme yapabilmesi için katlanılması gereken bir yatırım maliyeti vardır. Bu hizmetleri satın alırken, ilk etapta lisans bedelleri ve kurulum maliyeti ile karşılaşılır. Ayrıca alınan hizmet zaman içerisinde teknik personel maliyeti, bakım, güncelleme maliyetleri gibi farklı maliyet kalemlerini ortaya çıkarabilir. AloTech ile donanıma ihtiyaç duymadan, istediğiniz bir cihaz üzerinden haberleşme sağlayabilir, görüşmelerinizi tek bir platformda yönetebilirsiniz. Haberleşme altyapınızı AloTech’e taşıyarak, kullandıkça ödeyebilir ve maliyetlerinizden tasarruf edebilirsiniz.
Günümüzde müşteriler bir hizmet veya ürün satın aldığında, satış sonrası hizmet birimleri ya da ilgili iş birimlerine istedikleri zaman ulaşabilmek istemektedir. Geleneksel çağrı merkezleri, müşterilere istedikleri yerden ulaşabilmek ve gelen çağrıarı karşılayabilmek için belirli lisans ve donanım maliyetlerine katlanmak durumundadır. Bu durum çoğu zaman operasyonel maliyet artışına neden olmakla beraber yönetimi zor iş akışları oluşturmaktadır. Yenilikçi çözümleriyle AloTech, operasyon ekibine uzaktan çalışma imkanı sunar, müşterilerinize istediğiniz zaman ve istediğiniz yerden ulaşılabilmenizi sağlar. Bulut çağrı merkezi sistemi AloTech ile herhangi bir sabit yatırıma gerek kalmadan müşterilerinize 7/24 ulaşılabilir bir deneyim sunabilir, müşteri memnuniyetinize katkıda bulunabilirsiniz.
Saha ekipleri müşteri ile görüşmelerini çoğu zaman kendi kişisel hatları ya da şirket hatları üzerinden gerçekleştirmektedir. Bu durum KVKK ihlallerine sebep olabilecek sonuçlar yaratabilir. AloTech, yasal ihlaller gibi istenmeyen durumların yaşanmasına engel olmak için gelişmiş entegrasyon altyapısı ile yanınızda! AloTech’i CRM veya arama uygulamaları ile entegre edebilir ve tek tuşla arama yapabilirsiniz. Daha güvenli bir görüşme sağlamak ve illegal işlemlere engel olabilmek için numara maskeleme özelliği ile hem çalışanlarınıza hem de müşterileriniz için gizlilik sağlayabilirsiniz.
Müşteri ilişkileri yönetimi dünyada en hızlı büyüyen sektörlerin başında gelir. Müşteri ilişkileri yönetimi anlamına gelen CRM, şirketlerin potansiyel müşteri etkileşimlerini artırmak ve yönetmek için kullanılan teknolojilerden biridir. CRM sayesinde firmaların müşteri ile sürekli bağlantı halinde kalması, müşteri verilerini takip etmesi ve genel iş döngüsünü kolaylaştırması mümkün olur. CRM ile şirketler büyük gruplar halindeki müşteri topluluklarıyla […]
Müşteri iletişimi, işletmeler için gün geçtikçe daha da önemli hale gelir. Özellikle yeni nesil müşteri anlayışı, geleneksel yaklaşımları kökten değiştirmeye ve müşterilerin beklentilerini, taleplerini ve çağrı merkezlerinden bekledikleri hizmeti birçok açıdan dönüştürmeye devam eder. Çünkü günümüzde, müşteriler yalnızca bir ürün veya hizmet satın almakla kalmaz, aynı zamanda markalarla daha derin, anlamlı ilişki kurmayı arzular. Bu […]
Müşteri hizmetleri eğitiminde chat görüşmeleri ve sohbet esnasında uyulması gereken görgü kuralları önemli rol oynar. Firmaların müşteri hizmetlerinin kurduğu profesyonel ve özgün iletişim teknikleri hem müşteri memnuniyeti hem de satış fırsatı yakalamak adına son derece önemlidir. Müşteri iletişimi sırasında kullanacağınız doğru teknikler ve kurallar müşterilerle kalıcı ietişim fırsatı geliştirmenize ve gelecekte de iletişimde kalmanıza yardımcı […]