7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Tüm iletişim araçlarını tek bir platformda toplayın!

AloTech ile farklı iletişim ortamlarında gerçekleşen ses trafiğinizi tek bir platformda toplayarak lokasyon ve donanımsal cihaz bağımlılığından kurtulun. Bulut teknolojisi avantajlarından faydalanarak tek platformda hizmet verin.

Kullanıcı Deneyimi

Kuryeler, saha satış ve saha operasyon personelleri; kullandıkları el terminalleri, akıllı telefonlar ve daha birçok cihaz ile günlük iş akışlarını takip etmekte ve işlemlerini gerçekleştirmektedir. AloTech ile kullanıcılar, bu uygulamalar üzerinden kolaylıkla arama yapabilir ve operasyon yöneticileri bu görüşmelerin tüm arama kayıtlarını yönetebilir. AloTech Teknolojisi ile kullanıcı deneyiminizi arttırabilir, aynı zamanda müşteri deneyimine katkıda bulunabilirsiniz.

Maliyet Avantajı

Gün içerisinde çalışanlarınız, iş ortaklarınız ya da farklı birimlerden personellerinizin kendi aralarında veya müşterileriniz ile görüşme yapabilmesi için katlanılması gereken bir yatırım maliyeti vardır. Bu hizmetleri satın alırken, ilk etapta lisans bedelleri ve kurulum maliyeti ile karşılaşılır. Ayrıca alınan hizmet zaman içerisinde teknik personel maliyeti, bakım, güncelleme maliyetleri gibi farklı maliyet kalemlerini ortaya çıkarabilir. AloTech ile donanım bağımlılığınızdan kurtularak, istediğiniz bir cihaz üzerinden haberleşme sağlayabilir, görüşmelerinizi tek bir platformda yönetebilirsiniz. Haberleşme altyapınızı AloTech’e taşıyarak, kullandıkça ödeyebilir ve maliyetlerinizden tasarruf edebilirsiniz.

İstediğiniz Cihazdan Erişim

Günümüzde müşteriler bir hizmet veya ürün satın aldığında, satış sonrası hizmet birimleri ya da ilgili iş birimlerine istedikleri zaman ulaşabilmek istemektedir. Geleneksel çağrı merkezleri, müşterilere istedikleri yerden ulaşabilmek ve müşterilerden gelen çağrı ve talepleri karşılayabilmek için belirli lisans ve donanım maliyetlerine katlanmak ve teknik iş yüklerini karşılayabilmek durumundadır. Bu durum çoğu zaman operasyonel maliyet artışına neden olmakla beraber yönetimi zor iş akışları oluşturmaktadır. Yenilikçi çözümleriyle AloTech, müşterilerinize istediğiniz zaman ve istediğiniz yerden ulaşılabilir olmanızı sağlar. AloTech ile herhangi bir sabit yatırıma gerek kalmadan müşterilerinize 7/24 ulaşılabilir bir deneyim sunabilir, müşteri memnuniyetinize katkıda bulunabilirsiniz.

Uygulama Entegrasyonu

Saha ekipleri müşteri ile görüşmelerini çoğu zaman kendi kişisel hatları ya da şirket hatları üzerinden gerçekleştirmektedir. Bu durum KVKK ihlallerine sebep olabilecek sonuçlar yaratabilir. AloTech, yasal ihlaller gibi istenmeyen durumların yaşanmasına engel olmak için gelişmiş entegrasyon altyapısı ile yanınızda! AloTech’i CRM veya arama uygulamaları ile entegre edebilir ve tek tuşla arama yapabilirsiniz. Daha güvenli bir görüşme sağlamak ve illegal işlemlere engel olabilmek için numaraların hem çalışanlarınıza hem de müşterilerinize maskeli şekilde görünmesini sağlayabilirsiniz.

Modern, hızlı ve yaratıcı çözümler bize büyük fayda sağladı. AloTech ile gelişmeye devam ediyoruz

Timur Erten
DOĞTAŞ - KELEBEK MÜŞTERI OPERASYONLARI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat