7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Tüm iletişim araçlarını tek bir platformda toplayın!

AloTech ile farklı iletişim ortamlarında gerçekleşen ses trafiğinizi tek bir platformda toplayarak lokasyon ve donanımsal cihaz bağımlılığından kurtulun. Bulut teknolojisi avantajlarından faydalanarak tek platformda hizmet verin.

Kullanıcı Deneyimi

Kuryeler, saha satış ve saha operasyon personelleri; kullandıkları el terminalleri, akıllı telefonlar ve daha birçok cihaz ile günlük iş akışlarını takip etmekte ve işlemlerini gerçekleştirmektedir. AloTech ile kullanıcılar, bu uygulamalar üzerinden kolaylıkla arama yapabilir ve operasyon yöneticileri bu görüşmelerin tüm arama kayıtlarını yönetebilir. AloTech Teknolojisi ile kullanıcı deneyiminizi arttırabilir, aynı zamanda müşteri deneyimine katkıda bulunabilirsiniz.

Maliyet Avantajı

Gün içerisinde çalışanlarınız, iş ortaklarınız ya da farklı birimlerden personellerinizin kendi aralarında veya müşterileriniz ile görüşme yapabilmesi için katlanılması gereken bir yatırım maliyeti vardır. Bu hizmetleri satın alırken, ilk etapta lisans bedelleri ve kurulum maliyeti ile karşılaşılır. Ayrıca alınan hizmet zaman içerisinde teknik personel maliyeti, bakım, güncelleme maliyetleri gibi farklı maliyet kalemlerini ortaya çıkarabilir. AloTech ile donanım bağımlılığınızdan kurtularak, istediğiniz bir cihaz üzerinden haberleşme sağlayabilir, görüşmelerinizi tek bir platformda yönetebilirsiniz. Haberleşme altyapınızı AloTech’e taşıyarak, kullandıkça ödeyebilir ve maliyetlerinizden tasarruf edebilirsiniz.

İstediğiniz Cihazdan Erişim

Günümüzde müşteriler bir hizmet veya ürün satın aldığında, satış sonrası hizmet birimleri ya da ilgili iş birimlerine istedikleri zaman ulaşabilmek istemektedir. Geleneksel çağrı merkezleri, müşterilere istedikleri yerden ulaşabilmek ve müşterilerden gelen çağrı ve talepleri karşılayabilmek için belirli lisans ve donanım maliyetlerine katlanmak ve teknik iş yüklerini karşılayabilmek durumundadır. Bu durum çoğu zaman operasyonel maliyet artışına neden olmakla beraber yönetimi zor iş akışları oluşturmaktadır. Yenilikçi çözümleriyle AloTech, müşterilerinize istediğiniz zaman ve istediğiniz yerden ulaşılabilir olmanızı sağlar. AloTech ile herhangi bir sabit yatırıma gerek kalmadan müşterilerinize 7/24 ulaşılabilir bir deneyim sunabilir, müşteri memnuniyetinize katkıda bulunabilirsiniz.

Uygulama Entegrasyonu

Saha ekipleri müşteri ile görüşmelerini çoğu zaman kendi kişisel hatları ya da şirket hatları üzerinden gerçekleştirmektedir. Bu durum KVKK ihlallerine sebep olabilecek sonuçlar yaratabilir. AloTech, yasal ihlaller gibi istenmeyen durumların yaşanmasına engel olmak için gelişmiş entegrasyon altyapısı ile yanınızda! AloTech’i CRM veya arama uygulamaları ile entegre edebilir ve tek tuşla arama yapabilirsiniz. Daha güvenli bir görüşme sağlamak ve illegal işlemlere engel olabilmek için numaraların hem çalışanlarınıza hem de müşterilerinize maskeli şekilde görünmesini sağlayabilirsiniz.

Modern, hızlı ve yaratıcı çözümler bize büyük fayda sağladı. AloTech ile gelişmeye devam ediyoruz

Timur Erten
DOĞTAŞ - KELEBEK MÜŞTERI OPERASYONLARI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat