7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Dilediğiniz Gibi Tasarlayabileceğiniz Özel Bir Ekran Sunuyoruz!

Çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyaçlarınıza yönelik veriler ile takip etmek ya da kullanımınızı daha verimli hale getirmek için özelleştirmeler talep edebilirsiniz. Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel olarak geliştirilen wallboard tasarımları ile verimliliğinizi arttırmak için AloTech Ekibi yanınızda. Müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebileceğiniz bu ekranda dilediğiniz düzenlemeleri yapabilirsiniz. Gelişen ve değişen ihtiyaçlarınız için yeni özelleştirmeler talep edebilirsiniz.

Özelleştirilebilir Ekran

Çağrı merkezi operasyonunuzun ihtiyaçlarına yönelik ekran özelleştirmeleri, operasyonel verimliliği artırırken yönetim ve takibi kolaylaştırır. İhtiyaçlarınıza yönelik verileri ve ekrandaki konumlarını AloTech ile operasyonunuza özel olarak tasarlayın. Çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri temsilcileri için geliştirilen wallboard tasarımları ile görüntülemek istediğiniz tüm veriler özel raporlar haline getirilebilir. Özelleştirilmiş ekranlar ile dilediğiniz verileri takip edin, analizi kolay hale getirin.

Anlık Güncelleme

Çağrı merkezi operasyonunuz için tasarladığınız özel ekranlarda, seçtiğiniz parametrelere göre veriler anlık olarak görüntülenir. Operasyonda ihtiyacınız olan tüm verilerin anlık olarak görüntülenebilmesi, takibinizi kolaylaştıracak ve gerekli durumlarda hızlı müdahale imkanı sağlayacaktır. AloTech ile ihtiyacınıza uygun olarak özelleştirilmiş ekranları canlı takip edin, doğru verilere anında ulaşın.

Ekip Motivasyonu

Doğum günleri, ayın elemanı duyuruları, fotoğraf ya da dilediğiniz görselleri, kullandığınız AloTech ekranlarında görüntüleyebilirsiniz. Gün içinde kullandığınız ekranlarda yapacağınız değişiklikler ile çalışma arkadaşlarınıza kendilerini özel hissettirebilir, motivasyonlarını arttırabilirsiniz. Ekibinizin motivasyonunu iyileştirerek şirket aidiyeti oluşturabilir, çalışanlarınızın memnuniyeti ile birlikte müşteri memnuniyetine katkı sağlayabilirsiniz.

Kritik Durumlarda Alarmlar

AloTech Teknolojisi ile gün içinde çağrıların yoğun olduğu saatleri tespit edebilirsiniz. Bekleyen çağrı sayısı yükseldiğinde ve trafiğiniz arttığında canlı izleme ekranları ile anlık olarak takip edebilirsiniz. Uygun müşteri temsilcisinin olmadığı durumlarda, molaları AloTech Wallboard ile yönetebilirsiniz. Özel alarmlar üreterek ilgili parametrelerde kritik durum oluştuğunda uyarı alabilirsiniz. Kritik durumlarda alarm özelliği ile müdahale ve bilgi edinme hızını arttırabilirsiniz.

Özel Günlerde Özel Mesajlar

AloTech Wallboard ile anneler günü, kadınlar günü, sevgililer günü gibi özel günlerde, görsel ve yazılar yayınlayabilirsiniz. Özel günlerde farkındalığı arttırarak çalışanlarınıza ve değerlerine verdiğiniz önemi gösterebilirsiniz. Operasyonunuzdaki kişilerin doğum günlerini ilan edebilir, tüm ekip arkadaşlarınıza duyurabilirsiniz. Çalışanlarınıza kendilerini özel hissettirerek motivasyonlarını arttırabilirsiniz.

Kolay ve basit kullanımıyla oldukça başarılı sisteme sahip ve çalışanların her an çözüm odaklı ve samimi güleryüzlü olması mükemmel.Bu sayede işlerimiz daha pratik, hızlı ve kaliteli hale gelmiş oldu. AloTech ailesine sonsuz teşekkürler.

Erdem Ersaydam
YAŞAM EVIM ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİCİSİ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat