7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Tek Ekranda Tüm Operasyonu Anlık Olarak İzleyin!

Supervizör Dashboard Ekranı ile çağrı merkezi operasyonunuzu gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz. Tüm müşteri temsilcilerinin statülerini anlık olarak görüntüleyebilir; servis seviyesi, interval tablosu, kaçan ve bekleyen çağrılar gibi detaylara ulaşabilirsiniz. Operasyonu canlı izleyebilme imkanı ile anlık aksiyon alabilirsiniz. Saatlik interval tablosuna göre operasyonunuzun yoğun saatlerini görüntüleyebilir, mola ve eğitimleri planlayabilirsiniz.

Çağrıları Canlı Dinleyin, Sufle Verin

AloTech Dashboard Ekranı’nda müşteri temsilcisinin çağrı karşıladığını ve konuşuyor statüde olduğunu görüntüleyebilirsiniz. Süpervizörler, temsilcinin müşteri ile yapmış olduğu çağrıyı bilgisayardan dinleyebilirler. Süpervizör çağrıyı dinlerken temsilciye herhangi bir bildirim iletilmez, bu sayede temsilcinin dikkatinin dağılması önlenir. Canlı dinleme esnasında süpervizör, müşteri temsilcisine sufle verebilir. Temsilcilere sufle seçeneği ile destek olarak operasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.

Temsilcilerin Durumlarını Yönetin

AloTech Dashboard Ekranı ile operasyon yöneticileri, temsilcilerin günlük gelen – giden çağrı sayısını ve konuşma süresini görüntüleyebilir. Temsilcilerin statüleri ve statülerde kaldıklarını süre takip edebilir, gerekli durumda statü değiştirilebilir. Konuşuyor durumundaki bir müşteri temsilcisi için rezerv statü özelliği ile çağrı sonlandığında olması istenen statü seçilebilir. Yöneticiler, temsilcilerin çağrı karşılamaya uygun olmadığı ya da toplantı, mola gibi durumlarda statü değişikliği yapabilir. AloTech Dashboard Ekranı’nda temsilci bazlı performans görüntülenebilir.

Temsilcilere Mesajınızı İletin

Operasyon yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülenen müşteri temsilcilerine anlık olarak mesaj ya da link gönderebilir. Temsilcinin anlık yapmış olduğu çağrı ile ilgili yazılı sufle vermek veya operasyon ile ilgili bilgilendirme iletileri için mesaj özelliği kullanılabilir.

Değiştirilebilir Ekran Tasarımı

Çağrı merkezi yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülemek istediği parametreleri sürükle bırak yöntemi seçebilir ve özel bir ekran oluşturabilir. Standart AloTech Dashboard Ekranı dışında, talep ettiğiniz ve kullanımınıza uygun şekilde özelleştirme yapılabilir. Oluşturacağınız özel ekranlar ile operasyonunuz için önemli olan parametreleri canlı olarak izleyebilir, hızlı aksiyon alabilirsiniz.

Otomatik Aramalarınızı Anlık İzleyin

AloTech Teknolojisi ile belirlediğiniz listeler için otomatik arama senaryoları oluşturabilir, bu aramaların sonuçlarını ve detaylarını AloTech Dashboard Ekranı’nda canlı olarak izleyebilirsiniz. Dashboard Ekranı’nda çağrı detaylarına anlık özet raporlar şeklinde ulaşabilirsiniz. Tüm detayları anlık görüntüleyebildiğiniz bu ekran, aksiyon alma hızınıza destek olurken operasyonu takip etmenizi sağlayacaktır.

Evden hizmet verdiğimiz bu zor dönemde kullanıcı dostu ekranları ile müşteri temsilcilerimiz, supervisor ekranları ve raporlamada sağladığı kolaylık ile yöneticilerimizin hayatını kolaylaştıran AloTech’e teşekkür ederiz. Daha birlikte yapacağımız çok proje var!

Aygül Uludağ
PTS WORLDWIDE EXPRESS MÜŞTERI HIZMETLERI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat