7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Tek Ekranda Tüm Operasyonu Anlık Olarak İzleyin!

Supervizör Dashboard Ekranı ile çağrı merkezi operasyonunuzu gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz. Tüm müşteri temsilcilerinin statülerini anlık olarak görüntüleyebilir; servis seviyesi, interval tablosu, kaçan ve bekleyen çağrılar gibi detaylara ulaşabilirsiniz. Operasyonu canlı izleyebilme imkanı ile anlık aksiyon alabilirsiniz. Saatlik interval tablosuna göre operasyonunuzun yoğun saatlerini görüntüleyebilir, mola ve eğitimleri planlayabilirsiniz.

Çağrıları Canlı Dinleyin, Sufle Verin

AloTech Dashboard Ekranı’nda müşteri temsilcisinin çağrı karşıladığını ve konuşuyor statüde olduğunu görüntüleyebilirsiniz. Süpervizörler, temsilcinin müşteri ile yapmış olduğu çağrıyı bilgisayardan dinleyebilirler. Süpervizör çağrıyı dinlerken temsilciye herhangi bir bildirim iletilmez, bu sayede temsilcinin dikkatinin dağılması önlenir. Canlı dinleme esnasında süpervizör, müşteri temsilcisine sufle verebilir. Temsilcilere sufle seçeneği ile destek olarak operasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.

Temsilcilerin Durumlarını Yönetin

AloTech Dashboard Ekranı ile operasyon yöneticileri, temsilcilerin günlük gelen – giden çağrı sayısını ve konuşma süresini görüntüleyebilir. Temsilcilerin statüleri ve statülerde kaldıklarını süre takip edebilir, gerekli durumda statü değiştirilebilir. Konuşuyor durumundaki bir müşteri temsilcisi için rezerv statü özelliği ile çağrı sonlandığında olması istenen statü seçilebilir. Yöneticiler, temsilcilerin çağrı karşılamaya uygun olmadığı ya da toplantı, mola gibi durumlarda statü değişikliği yapabilir. AloTech Dashboard Ekranı’nda temsilci bazlı performans görüntülenebilir.

Temsilcilere Mesajınızı İletin

Operasyon yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülenen müşteri temsilcilerine anlık olarak mesaj ya da link gönderebilir. Temsilcinin anlık yapmış olduğu çağrı ile ilgili yazılı sufle vermek veya operasyon ile ilgili bilgilendirme iletileri için mesaj özelliği kullanılabilir.

Değiştirilebilir Ekran Tasarımı

Çağrı merkezi yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülemek istediği parametreleri sürükle bırak yöntemi seçebilir ve özel bir ekran oluşturabilir. Standart AloTech Dashboard Ekranı dışında, talep ettiğiniz ve kullanımınıza uygun şekilde özelleştirme yapılabilir. Oluşturacağınız özel ekranlar ile operasyonunuz için önemli olan parametreleri canlı olarak izleyebilir, hızlı aksiyon alabilirsiniz.

Otomatik Aramalarınızı Anlık İzleyin

AloTech Teknolojisi ile belirlediğiniz listeler için otomatik arama senaryoları oluşturabilir, bu aramaların sonuçlarını ve detaylarını AloTech Dashboard Ekranı’nda canlı olarak izleyebilirsiniz. Dashboard Ekranı’nda çağrı detaylarına anlık özet raporlar şeklinde ulaşabilirsiniz. Tüm detayları anlık görüntüleyebildiğiniz bu ekran, aksiyon alma hızınıza destek olurken operasyonu takip etmenizi sağlayacaktır.

Evden hizmet verdiğimiz bu zor dönemde kullanıcı dostu ekranları ile müşteri temsilcilerimiz, supervisor ekranları ve raporlamada sağladığı kolaylık ile yöneticilerimizin hayatını kolaylaştıran AloTech’e teşekkür ederiz. Daha birlikte yapacağımız çok proje var!

Aygül Uludağ
PTS WORLDWIDE EXPRESS MÜŞTERI HIZMETLERI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?
BLOG
WhatsApp Business ile Müşteri Hizmetlerinde Nasıl Fark Yaratabilirsiniz?

Yazılı İletişim Kanallarınızı WhatsApp ile Güçlendirin Günlük hayatımızda iletişim kurmak için birden fazla uygulama kullanıyoruz. WhatsApp da bu uygulamalar arasında belki de en sık kullandığımız uygulamalardan biri. Dünya genelinde aylık 2.44 milyar aktif kullanıcıya sahip olan WhatsApp artık yalnızca tanıdıklarımızla değil işletmelerle de iletişime geçtiğimiz bir kanal haline geldi. İşletmeler WhatsApp ile birlikte artık müşteri kazanımında […]

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü
BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat