7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Tek Ekranda Tüm Operasyonu Anlık Olarak İzleyin!

Supervizör Dashboard Ekranı ile çağrı merkezi operasyonunuzu gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz. Tüm müşteri temsilcilerinin statülerini anlık olarak görüntüleyebilir; servis seviyesi, interval tablosu, kaçan ve bekleyen çağrılar gibi detaylara ulaşabilirsiniz. Operasyonu canlı izleyebilme imkanı ile anlık aksiyon alabilirsiniz. Saatlik interval tablosuna göre operasyonunuzun yoğun saatlerini görüntüleyebilir, mola ve eğitimleri planlayabilirsiniz.

Çağrıları Canlı Dinleyin, Sufle Verin

AloTech Dashboard Ekranı’nda müşteri temsilcisinin çağrı karşıladığını ve konuşuyor statüde olduğunu görüntüleyebilirsiniz. Süpervizörler, temsilcinin müşteri ile yapmış olduğu çağrıyı bilgisayardan dinleyebilirler. Süpervizör çağrıyı dinlerken temsilciye herhangi bir bildirim iletilmez, bu sayede temsilcinin dikkatinin dağılması önlenir. Canlı dinleme esnasında süpervizör, müşteri temsilcisine sufle verebilir. Temsilcilere sufle seçeneği ile destek olarak operasyonunuzu güçlendirebilirsiniz.

Temsilcilerin Durumlarını Yönetin

AloTech Dashboard Ekranı ile operasyon yöneticileri, temsilcilerin günlük gelen – giden çağrı sayısını ve konuşma süresini görüntüleyebilir. Temsilcilerin statüleri ve statülerde kaldıklarını süre takip edebilir, gerekli durumda statü değiştirilebilir. Konuşuyor durumundaki bir müşteri temsilcisi için rezerv statü özelliği ile çağrı sonlandığında olması istenen statü seçilebilir. Yöneticiler, temsilcilerin çağrı karşılamaya uygun olmadığı ya da toplantı, mola gibi durumlarda statü değişikliği yapabilir. AloTech Dashboard Ekranı’nda temsilci bazlı performans görüntülenebilir.

Temsilcilere Mesajınızı İletin

Operasyon yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülenen müşteri temsilcilerine anlık olarak mesaj ya da link gönderebilir. Temsilcinin anlık yapmış olduğu çağrı ile ilgili yazılı sufle vermek veya operasyon ile ilgili bilgilendirme iletileri için mesaj özelliği kullanılabilir.

Değiştirilebilir Ekran Tasarımı

Çağrı merkezi yöneticileri, AloTech Dashboard Ekranı’nda görüntülemek istediği parametreleri sürükle bırak yöntemi seçebilir ve özel bir ekran oluşturabilir. Standart AloTech Dashboard Ekranı dışında, talep ettiğiniz ve kullanımınıza uygun şekilde özelleştirme yapılabilir. Oluşturacağınız özel ekranlar ile operasyonunuz için önemli olan parametreleri canlı olarak izleyebilir, hızlı aksiyon alabilirsiniz.

Otomatik Aramalarınızı Anlık İzleyin

AloTech Teknolojisi ile belirlediğiniz listeler için otomatik arama senaryoları oluşturabilir, bu aramaların sonuçlarını ve detaylarını AloTech Dashboard Ekranı’nda canlı olarak izleyebilirsiniz. Dashboard Ekranı’nda çağrı detaylarına anlık özet raporlar şeklinde ulaşabilirsiniz. Tüm detayları anlık görüntüleyebildiğiniz bu ekran, aksiyon alma hızınıza destek olurken operasyonu takip etmenizi sağlayacaktır.

Evden hizmet verdiğimiz bu zor dönemde kullanıcı dostu ekranları ile müşteri temsilcilerimiz, supervisor ekranları ve raporlamada sağladığı kolaylık ile yöneticilerimizin hayatını kolaylaştıran AloTech’e teşekkür ederiz. Daha birlikte yapacağımız çok proje var!

Aygül Uludağ
PTS WORLDWIDE EXPRESS MÜŞTERI HIZMETLERI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat