7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkeziniz Günün İhtiyaçlarını Karşılıyor mu?

Hüseyin Özkale
10 Şubat 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bulut çağrı merkeziyle maliyetleri azaltmaya hazır mısınız? 2020 yılında donanım tabanlı geleneksel çağrı merkezleriyle müşterilerinize iyi bir deneyim sunmak neredeyse imkansız. Dijital dönüşümün keyfini sürebilmek için siz de çağrı merkezinizi buluta taşıyın!

Çağrı Merkezleri Bildiğiniz Gibi Değil

Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, “bilgi alınan yer” algısının ötesine geçti. Artık çağrı merkezleri, iletişim köprüsünün temellerinin atıldığı, bu temellerin güçlendirildiği ve gerektiğinde yeniden yapıldığı bir yapı haline geldi. Müşteri temsilcileriniz işlevsiz ve ağır işleyen süreçlerle vakit kaybetmektense müşterilerinize hızlı ve etkin bir deneyim yaşatsa harika olmaz mıydı?

Sosyal Medyanın Gücünü Kullanın

Müşterileriniz sosyal medyada, peki siz neredesiniz? Araştırmaya göre müşterilerin %67’si müşteri hizmetleri ihtiyaçları için şirketlerin sosyal medya hesaplarını kullanıyor. (Kaynak: J.D. Power) Müşterileriniz sizinle sosyal medya üzerinden iletişime geçmeyi tercih ediyorlarsa neden onları aramaya zorlayasınız? Bulut ile çağrı merkezinizi WhatsApp ve Facebook Messenger gibi sosyal medya entegrasyonlarıyla donatın.

Müşteri Deneyiminde Rekabete Katılın

Dijitalleşme, elbette müşteri beklentilerini de dönüştürdü. Bu dönüşümü gören şirketler, beklentileri karşılayabilmek için bulut tabanlı çözümlerle müşterilerine iyi bir deneyim sunuyorlar. Çağrı merkezlerinin %65’i bulut çözümlerle birlikte teknolojilerini geliştirmeyi planlıyor. (Kaynak: Dimension Data) Bununla birlikte şirketlerin %72’si müşteri deneyimini geliştirmenin en büyük öncelikleri olduğunu söylüyorken siz hala bulutla tanışmıyor musunuz? Formu doldurun ücretsiz demo ile bulutu tanıyın.

Yapay Zekanın Gücünü Kullanın

Dijital dönüşümün gelişimini hızlandırdığı en önemli teknolojilerden biri kuşkusuz yapay zeka. Chatbot, Dialogflow ve webchat gibi araçlarla çağrı trafiğinizi %60 civarında azaltabileceğinizi biliyor muydunuz?

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

4 Mayıs 2020
Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

3 Nisan 2019
AloTech, Türkiye’nin En Etkili 10 Startup Firması Arasında

Wired.com, Türkiye’nin en etkili 10 girişimi listesini yayınladı. 14,6 milyonluk nüfusu ile global girişim endeksinde 25. sırada bulunan İstanbul’dan, yurt dışından yatırım çekmeyi başarmış, dünya çapında ses getirmiş birçok girişim çıktı

23 Ekim 2020
Baştan Sona Numara Maskeleme Kılavuzu

Numara maskeleme, telefon numaranızı karşı tarafın görmesine izin vermeyen bir numara gizleme hizmetidir. Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan bu hizmet, müşterilerin ve hizmeti alan işletmelerin bilgilerini koruyarak gizlilik sağlar.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat