7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Bulut santral, fiziksel telefonların yerini alan ve bulut teknolojisi ile internet üzerinden hizmet sunan tamamen internet tabanlı bir telefon sistemidir. Bulut telefon sistemleri tipik olarak dahili numara çevirme, otomatik operatörler ve konferans gibi özellikler sunmaktadır. Siz de iş ihtiyaçlarınızı karşılayabilmek adına bulut telefon sistemlerini rahatlıkla tercih edebilirsiniz.
Bulut telefon sistemleri uzun yıllardır hayatımızda olan sistemlerdir. Özellikle internetin hayatımıza girmesi ile birlikte pek çok alanda bulut telefon sistemlerinin yoğun bir şekilde talep gördüğünü söyleyebiliriz. Bulut santral, tipik olarak bir işletmenin çalışanlara ulaşmak için dahili hatlara sahip bir ana telefon numarasına sahip olmasını sağlamaktadır. Bunun yanı sıra çalışanların ve işletmelerin müşterileri ile de iletişim kurabilmesi bulut santral ile çok kolay. Bu sistem, akıllı telefon uygulamaları, bilgisayar yazılımı veya VoIP özellikli telefonlar dahil olmak üzere çeşitli cihazlarla çalışabilmektedir. Bu doğrultuda internetin olduğu hemen her yerde bulut santral rahatlıkla kullanılabilmektedir. Bununla birlikte söz konusu telefon sistemlerinin sağladığı pek çok fayda vardır. Bu faydaları ise aşağıdaki gibi detaylandırabiliriz.
Düşük maliyetli
Kendi sunucunuzu barındırmak yerine bulut telefon sistemi seçmenin birincil yararı, geleneksel bir telefon sistemini çalıştırmak için harcanan zaman ve paradan tasarruf etmektir. Nasıl ki yeni bir mail sistemi oluşturmak yerine, Gmail gibi hali hazırda barındırılan bir e-posta hizmeti alıyorsak telefon sistemini barındırmak için sunucu satın almanız da gerekmez. Aynı zamanda konfigürasyon, yükseltme ve güvenlik için harcanan tüm maliyetlerden kurtulabilirsiniz.
Daha Yüksek Güvenlik
Eğer telefon sisteminiz ile ilgili ekstra bir güvenlik almıyor ve güvenlik konusuna dikkat etmiyorsanız bazı güvenlik açıkları ile karşılaşabilirsiniz. Bulut santral sağlayıcıları, bilgilerinizin güvenli bir şekilde korunabilmesi için son derece yüksek güvenliğe sahip bulut telefon sistemleri sunmaktadır.
Kullanım Kolaylığı
Bulut santral sağlayıcıları, sadece birkaç tıklama ile değişiklik yapılabilmesi için alanlar sunar. Bu, işletmelerin karmaşık yapılandırmalardan korunması için son derece önemlidir. Ekibinizden herhangi bir arkadaşınız bulut telefonunuzda istediğiniz değişiklikleri kolayca yapabilir.
Gelişmiş Özellikler ve Entegrasyonlar
Bulut telefon sağlayıcıları, rekabetçi ve güvenilir bir şekilde faaliyet gösterebilmek için insanların bir çalışma ortamında iletişim kurmasına yardımcı olan arama özellikleri oluşturmaya odaklanır. İnternetin bulunduğu hemen her yerde, CRM ile bütünleşik bir entegrasyon imkanı sunar. İşletmeniz için doğru bulut telefon sistemini seçmek, süreçleri kolaylaştırmaya ve şirket kaynaklarını doğru kullanmaya yardımcı olur.
Ölçeklenebilirlik ve Uzaktan Çalışma
Yukarıda bahsedilen özellik ve faydaların yanı sıra bir bulut telefon sistemi, telefon sisteminizin istediğiniz gibi ölçeklenmesini ve uzaktan çalışanları desteklemesini sağlar. Hizmet bulut üzerinde barındırıldığı için uzaktan çalışanlar, telefonları ile hemen her yerden ulaşım sağlayabilirler. Bulut telefon çözümü olmayan işletmeler genellikle bunun yerine çalışanların cep telefonu ve ev telefonu faturalarını geri ödüyorlar. Bu da işletmeler için büyük bir maliyet anlamına gelmektedir.
Bulut tabanlı telefon sistemlerine çeşitli yöntemlerle erişim sağlanabilir. Bu doğrultuda yukarıda da bahsedildiği gibi internetin olduğu hemen her yerde bulut tabanlı telefon sistemlerini kullanabilmek mümkündür. Söz konusu sistemlerin kullanım şeklini aşağıdaki gibi özetleyebiliriz.
Bulut tabanlı telefon sistemleri, her ölçekteki işletmeler arasında gittikçe daha da yaygınlaşıyor. Bulut santral, şirketlere çok uygun maliyetlerle güvenilir bir sistemi sunarken aynı zamanda ölçeklenebilir bir telefon sistemine sahip olmanızı sağlıyor.
Siz de bulut santralin tüm avantajlarından yararlanmak için Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutuna geçin!
“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.
Dünyanın en büyük üniversiteleri arasında olan Eskişehir Anadolu Üniversitesi’nin düzenlediği Uluslararası Açık ve Uzaktan Eğitim konferansı bu yıl 14-15-16 Kasım’da Anadolu Üniversitesi’nde gerçekleşti. Sponsor olarak katıldığımız etkinliğe sektörden ve akademik dünyadan katılım epey yüksekti.
Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.