7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

Hüseyin Özkale
1 Haziran 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, ortak bir Webinar düzenledi.

“Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?” konulu Webinarda, pandemi dönemi ve sonrasında yeni normale nasıl ayak uydurulacağı, şirketlerin bu sürece adaptasyonu öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

Alchem Türkiye Kurucu Ortağı Yücel İskender, AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin ve AloTech CTO’su İdris Avcı yeni normale dönüş sürecini izleyenlere aktardılar.

  • 10:04 – Alchem & AloTech Projesi
  • 19:25 – Yeni Normal’de saha satış operasyonları
  • 26:13 – Uzaktan Çalışmanın 8 Sürpriz Faydası
  • 29:16 – Ofis kullanımları
  • 31:00 – Yeni Normal’in değişen çalışma şartları
  • 33:07 – COVID-19 Sonrası Sektörel Etki Analizi
  • 35:47 – Sağlık sektörü için öngörüler?
  • 41:50 – Cloud vs Hosted – Avantajlar / Dezavantajlar
  • 49:13 – Yöneticilerin mental hazırlıkları

Webinarımızı kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için video aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

1 Nisan 2019
Gelişen teknoloji çağrı merkezlerine ne gibi çözümler sunuyor?

Alotech CEO’su Cenk Soyak çağrı merkezi teknolojilerindeki son yenilikleri Wise.tv’ye anlattı.

7 Ekim 2021
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

1 Nisan 2019
AloTech Endeavor Girişimcisi seçildi

Girişimcilik dünyasının en önemli sivil toplum kuruluşlarından Endeavor, yeni Endeavor Girişimcilerini belirledi. Değerlendirme sürecinin ardından Türk şirketi AloTech “Endeavor Girişimcisi” ünvanını aldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat