7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

Hüseyin Özkale
1 Haziran 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, ortak bir Webinar düzenledi.

“Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?” konulu Webinarda, pandemi dönemi ve sonrasında yeni normale nasıl ayak uydurulacağı, şirketlerin bu sürece adaptasyonu öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

Alchem Türkiye Kurucu Ortağı Yücel İskender, AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin ve AloTech CTO’su İdris Avcı yeni normale dönüş sürecini izleyenlere aktardılar.

  • 10:04 – Alchem & AloTech Projesi
  • 19:25 – Yeni Normal’de saha satış operasyonları
  • 26:13 – Uzaktan Çalışmanın 8 Sürpriz Faydası
  • 29:16 – Ofis kullanımları
  • 31:00 – Yeni Normal’in değişen çalışma şartları
  • 33:07 – COVID-19 Sonrası Sektörel Etki Analizi
  • 35:47 – Sağlık sektörü için öngörüler?
  • 41:50 – Cloud vs Hosted – Avantajlar / Dezavantajlar
  • 49:13 – Yöneticilerin mental hazırlıkları

Webinarımızı kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için video aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

31 Aralık 2019
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 8 Neden

Geleneksel çağrı merkezleri değişen iş ihtiyaçlarına cevap verebiliyor mu? Yatırım maliyeti, teknik personel ihtiyacı, entegrasyon maliyetleri, hız problemleri… Bulut çağrı merkezi çözümleri ile ölçeklendirilebilir, hızlı ve kişiselleştirilebilir bir müşteri deneyimi yaratın, çağrı merkezinizi teknolojik yönetin! Çağrı merkezinizi buluta taşımak için 8 neden.

8 Nisan 2019
AloTech Türkiye’nin ilk çağrı merkezi robotu AloBot’u “3. Buluttan Çağrı Var” lansmanı ile tanıttı

Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.

3 Nisan 2019
Cenk Soyak ile AloTech – Startup Turkey 2016 Röportajı

Etohum tarafından, bu yıl Startup Turkey Challenge 2016’nın kazananı olan AloTech’in CEO’su ve kurucusu olan Cenk Soyak ile girişimi ve etkinliğe dair kısa bir röportaj gerçekleştirildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat