7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech yeni yatırım turunda üç milyon dolar yatırım aldı

Hüseyin Özkale
7 Eylül 2021
5 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek

 

 

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyon dolarlık yatırım aldı. AloTech bu yatırım ile halihazırda 20 ülkeye ulaşan global operasyonlarını daha da büyüterek özellikle Kuzey Amerika pazarında güçlenmeyi hedefliyor.

 

Yurt içinde yakaladığı başarıyı global ölçeğe taşıma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyon dolarlık yatırım aldı. 

 

2012 yılında önce Cenk Soyak ve İdris Avcı’nın kuruculuğunda beş kişilik bir ekiple faaliyetlerine başlayan, 2019 yılında Korhan Erçin’in ortaklar arasına katıldığı AloTech, günümüzde dünyanın farklı ülkelerinden 102 çalışanıyla 600’ü aşkın müşteriye hizmet veriyor. AloTech’e bugüne kadar Nevzat Aydın, Ata Uzunhasan, Cenk Coşkuntürk ve Halit Görkem Oktay gibi sektörün önde gelen isimleri yatırım yaptı. Yeni yatırım turuna ise Collective Spark’ın yanı sıra TechOne Ventures, Nevzat Aydın (ikinci kez), Alp Saul, Galip Selçuk, ve Kerim Kotan da katıldı. 2020 yılını bir önceki yıla oranla yüzde 100 büyümeyle kapatan AloTech, aldığı yatırımla birlikte Call Center Studio markası ile global pazarlarda sürdürdüğü etkinliğini artırmayı planlıyor. 

 

Cenk Soyak: “Bu yatırım Türkiye’den dünyaya açılan teknoloji unicorn’u olma vizyonumuzun parçası” 

 

Yeni yatırımla ilgili bilgi veren AloTech Kurucu Ortağı Cenk Soyak, “Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu olarak, kurulduğumuz günden itibaren bu topraklardan çıkarak yurt dışına teknoloji ihraç eden, yeni nesil çözümler geliştiren bir şirket olmayı hedefledik. Bu yaklaşımla global arenadaki gücümüzü her geçen yıl artırarak 20 ülkede hizmet vermeye başladık. Şimdi yeni yatırım turumuzda aldığımız üç milyon dolarlık yatırımla birlikte başta Kuzey Amerika olmak üzere halihazırda faaliyetlerimizi sürdürdüğümüz global pazarlarda etkinliğimizi artırmayı ve yeni coğrafyalara ulaşmayı hedefliyoruz. Bu yatırım aynı zamanda Türkiye’den dünyaya açılan bir teknoloji unicorn’u olma vizyonumuzun da bir parçası. Bu hedefe doğru ilerlerken bugünlere gelmemizi sağlayan, başarımızın ardındaki müşteri,iş ortaklarımız ve elbette çalışanlarımıza da teşekkür ediyoruz.” dedi. 

 

Günümüz dünyasında önemi daha iyi anlaşılan dijitalleşme ve teknoloji alanında gerçekleştirilen yatırımların yalnızca şirketlere değil ülke ekonomisine de güç kattığını ifade eden Soyak, sözlerini şöyle sürdürdü; “Bu bakış açısıyla ürün ve hizmetlerimizi çeşitlendirip geliştirirken Türkiye’den ve yurt dışından deneyimli isimlerle birlikte çalışmaya da büyük önem veriyoruz. Yakın zamanda aramıza katılan üst düzey yöneticilerimizin ardından yurt dışı yapılanmamızda görev alacak yeni takım arkadaşlarımızla birlikte ekibimizi genişletmeyi sürdüreceğiz. Lokasyon bağımsız çalışma sistemimiz ile tüm çalışanlarımız global ortamda kariyer edinme fırsatına sahip olacak.” 

 

Collective Spark kotasyon

 

AloTech hakkında:

2012 yılında kurulan AloTech, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden sağlayan bir teknoloji şirketidir. Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech bu yaklaşımıyla bulut teknolojilerinin Türkiye’deki öncüleri arasında yer almaktadır. Müşterilerine sesli ve yazılı iletişim kanalları üzerinden çeşitli çözümler sunan AloTech, tüm hizmet portföyünü ‘kullandığın kadar öde’ modeliyle ücretlendirmekte, böylelikle müşterilerine gerçek anlamda katma değer sağlayan bir iş ortağı olmayı amaçlamaktadır. Ulusal Ar-Ge kapsamında TÜBİTAK ve KOSGEB tarafından desteklenen AloTech, halihazırda 20 ülkede sürdürdüğü yurt dışı faaliyetlerini ise Call Center Studio markasıyla gerçekleştirmektedir. Şirket 2020 yılında, dünyanın en prestijli teknoloji ödülleri arasında yer alan ve yenilikçi şirketlerin sıralandığı Red Herring North America Top 100 listesine girmiştir. AloTech 2020 yılının ikinci çeyreği itibarıyla #BenneredeysemAlotechorada mottosuyla lokasyon bağımsız hizmet vermeye başlamıştır.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje

Her bireyin eşit olduğu ve topluma kazandırılması gerektiği düşüncesiyle engelli bireylerin istihdam edilmesine yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Bu yönde bir farkındalık yaratma çalışması da Altı Nokta Körler Derneği’nden geldi.

7 Ekim 2021
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

8 Nisan 2019
AloTech Geleceğin Teknolojilerini Günümüze Taşıdı

İTÜ IEE Öğrenci Kolu ile AloTech’in birlikte yürüttüğü etkinlikte sektörün öncü firmaları Çağrı Merkezinde Yapay Zeka Teknolojileri Etkinliği için İTÜ – Ayazağa Kampüsü’nde bir araya geldi. 12 farklı firmadan konuşmacının 350’ye yakın davetlinin katıldığı etkinliğin fuaye alanında Jabra, Verimor, Inspark, Cloudyflex, Kuponsa, Mod Tasarım, Vodatech, Formalis, CMC, Iyzico, Webhelp, Bircom, Pratik Depo ve Magintech firmaları standları ile yer aldılar.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat