Türkiye'nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech olarak müşteri temsilcilerinin daha fazla gülümsemesi için yapay zeka destekli sistemlerden yardım almaya karar verdik! AloTech Yapay Zeka Laboratuvarı Ekibinin yeni geliştirmesiyle birlikte gülmeyi unutmamanızı ve her şeyden önemlisi bunu kendiniz için yapmanızı hatırlatmak için bu keyifli projeyi başlattık.

Gülümsemenin bin bir türlü faydası var. Üstelik olumsuz durumlarda bile gülümseyebilmek yaşanan olumsuzluğun şiddetini önemli ölçüde azaltıyor. Konsantrasyonumuz artıyor, kan dolaşımımız hızlanıyor ve kalbimiz korunuyor. Üstelik gülümsemenin doğal bir detoks etkisi yarattığını da araştırmalar ortaya koyuyor.

Yıllardır beraber çalıştığımız, ne kadar yoğun ve stresli ortamlarda iş yaptıklarını uzaktan da olsa takip etme fırsatı bulduğumuz müşteri temsilcilerimize gülümsemeyi hatırlatmak istedik ve bu amaç doğrultusunda yapay zeka destekli bir etkili gülümseme aracı geliştirdik.

Bu ekran sizin ne kadar iyi ve uzun gülümsediğinizi takip edip etkili gülümsediğinize emin olduğunda kendiliğinden kapanıyor. Özelliğin müşteri temsilcisi ekranına her girdiğinizde çalışmasını isteyebilirsiniz veya anlık ihtiyaçları karşılamak için dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz. 

Ben gülümsemek için yardıma ihtiyaç duymam! İstersem gülerim istemezsem gülmem diyenlerden misiniz?

Size bir örnek verelim: Su içmeyi hatırlatan uygulamalar hayati bir faaliyeti es geçmemeniz için varlar ki gülmek aynı kritikliğe sahip değil. Elbette isterseniz çok güzel gülümseyebileceğinizi biliyoruz :) Biz sadece bunu daha sık yapmanızı istiyoruz. Ve bunu sadece kendiniz için yapmanızı…

Gülümseme destek sistemimiz size dair herhangi bir bilgi, veri yada görüntü kaydı yapmıyor. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.

En kısa zamanda yeni ve heyecanlı projelerle tekrar buluşmak üzere :)


bulut yapay zeka çağrı merkezi

Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin

Stresin Müşteri Temsilcileri ve Şirketiniz Üzerindeki Etkileri
Bir Sonraki Kayıt
...
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?
Bir Önceki Kayıt