7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Whatsapp Business Entegrasyonu

Hüseyin Özkale
13 Kasım 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yeni nesil müşteriler, markalara ulaşma konusunda kolay, güvenilir ve tanıdık bir platform arayışındalar. Kurumsal işletmelerin yeni nesil müşterilerle olan tüm mesajlaşmalarını çok daha kolay bir şekilde yönetmelerini sağlamak için Whatsapp Business entegrasyonunu kullanın. 180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize kolayca ulaşın.

Whatsapp Business Entegrasyonunun Avantajları Neler?

Whatsapp’ın uçtan uca şifreleme ağıyla güvenli bir iletişim kurup müşterilerinizle olan etkileşimi geliştirmek ve potansiyel müşterilerin size ulaşmalarını sağlamak için pek çok avantaj sunan WhatsApp Business entegrasyonu ile tüm mesajlaşmaları kayıt altında tutabilir ve raporlayabilirsiniz. Whatsapp entegrasyonuyla, kişiselleştirilmiş bir müşteri/marka etkileşimi yaratabilir ve işletmenizin en önemli ihtiyaçlarından biri olan müşteri iletişimini tek platformdan yönetebilirsiniz.

Whatsapp entegrasyonu ile birlikte müşterilerinize karşılama, bekletme ve kapanış mesajları gönderebilir, self servis hizmetler sayesinde müşteri temsilcisi olmadan müşterilerinizin taleplerine cevap verebilir, birden fazla müşteri ile aynı anda görüşme yapabilir, aktif chatleri görebilir, otomatik cevaplar sayesinde çalışma saatleri bilgisi gibi bilgileri müşterilerinize hızlıca ulaştırabilir ve raporlama yapabilirsiniz. Bununla birlikte Webchat, WhatsApp Business ve çağrı merkezinizi birbirine entegre ederek hepsinin bir arada çalışmasını sağlayabilirsiniz. Üstelik tüm bu hizmetler AloTech kullananlar için ücretsiz!

Whatsapp Business entegrasyonunu kullanmak için tek yapmanız gereken İnfobip ile iletişime geçerek onaylı hesap başvurusu yapmak ve size iletilen API dökümanını AloTech ile paylaşmak.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

7 Eylül 2021
AloTech yeni yatırım turunda üç milyon dolar yatırım aldı

AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek     Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyon dolarlık yatırım aldı. AloTech bu yatırım ile halihazırda 20 ülkeye ulaşan global operasyonlarını daha da büyüterek özellikle Kuzey Amerika pazarında güçlenmeyi hedefliyor.   Yurt içinde yakaladığı başarıyı […]

1 Haziran 2020
Webinar: Fırsattan satışa süreç yönetimi

Satış operasyonlarında şirketlerin, dijital dünyaya hızla uyum sağlamasına yardımcı olan ve aynı zamanda doğru araçları kullanarak satışlarını artırmasını sağlayan dealerdoping ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech satış süreçlerini konu alan bir Webinar düzenledi.

3 Nisan 2019
Türkiye milyar dolarlık teknoloji girişimini bekliyor

Teknoloji firmalarının her geçen gün sayısının arttığı ve daha fazla yatırım çektiği Türkiye artık ‘milyar dolarlık girişimi’ bekliyor. Geçtiğimiz 6 yılda devlerin emekleme döneminde girdikleri Wired’ın Avrupa’nın En İyi 100 Startup’ı listesinde bu yıl yer alan İstanbul merkezli 10 firma bu konuda güçlü bir potansiyel barındırıyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat