7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech, Google Cloud Day’de Sahnedeydi!

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

19 Aralık’ta Google tarafından tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirildi.

Bulutun geleceğini keşfedin temasıyla lanse edilen etkinliğe 500’ün üzerinde katılımcı oldu. Etkinlikte teknoloji dünyasına yön veren yenilikler anlatıldı, değişim ve dönüşümün boyutuna tanıklık edildi. Google Cloud kullanıcılarının deneyimlerini paylaşması adına Türkiye’deki güçlü müşteriler sahne aldı. AloTech, Metglobal, Kale Grubu, Temsa, Coca Cola, Netapp, UiPath ve Sefamerve gibi sektöründe başarılı firmalar, Google Cloud platformunun işlerine sağladığı katma değeri anlattılar.

Türkiye’deki ilk Google Cloud Platform kullanıcılarından biri olarak AloTech CTO’su İdris Avcı, AloTech altyapısının Google Cloud üzerinde çalışmasının faydalarından bahsetti.

Konuşmasında Google Cloud’un işleri hızlandırması, sunucusuz mimarinin çalışma prensipleri, multi-tenancy ve kullandıkça öde yöntemlerinin AloTech’e sağladığı imkanları katılımcılarla paylaştı.

Konuşmanın tamamını izlemek için:

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Çağrı Tahminleme Sistemlerinin Yönetim Stratejilerine Katkısı

Günümüzde çağrı merkezi yöneticileri birden fazla operasyonel karar verme görevi ile karşı karşıya kalmaktadır. Bunların en yaygın olanlarından biri de hizmet maliyetlerini minimum seviyede tutarken, görüşmelerde müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamaya çalışmak ve memnuniyetini sağlamak için haftalık iş gücü sınırını belirlemektir. Haftalık program üretmek için ilk adım da tahmini çağrı sayısı ve ortalama hizmet süresini içeren bir sistem yükünü ileri süreçte öngörmektir.

28 Ekim 2020
Çağrı Merkezi Metrikleri Neden Önemlidir?

Çağrı merkezini başarıyla yürütmek için veriler çok önemlidir. Her gün gelen çok sayıda telefonla anlamlı ölçümler olmadan neler olup bittiğini bilmek oldukça zor olabilir.

2 Nisan 2019
AloTech, Cloud Innovation World Cup’tan birincilik ödülüyle döndü

Innovation World Cup serisi kapsamında, dünya çapında bulut tabanlı yenilikçi girişimleri ödüllendiren Cloud Innovation World Cup‘ın bu yılki sonuçları açıklandı. 8 Haziran’da Google’ın New York merkez ofisinde düzenlenen ödül töreninde Türkiye’den AloTech, ICT dalında birincilik ödülünü aldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat