7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
19 Aralık’ta Google tarafından tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirildi.
Bulutun geleceğini keşfedin temasıyla lanse edilen etkinliğe 500’ün üzerinde katılımcı oldu. Etkinlikte teknoloji dünyasına yön veren yenilikler anlatıldı, değişim ve dönüşümün boyutuna tanıklık edildi. Google Cloud kullanıcılarının deneyimlerini paylaşması adına Türkiye’deki güçlü müşteriler sahne aldı. AloTech, Metglobal, Kale Grubu, Temsa, Coca Cola, Netapp, UiPath ve Sefamerve gibi sektöründe başarılı firmalar, Google Cloud platformunun işlerine sağladığı katma değeri anlattılar.
Türkiye’deki ilk Google Cloud Platform kullanıcılarından biri olarak AloTech CTO’su İdris Avcı, AloTech altyapısının Google Cloud üzerinde çalışmasının faydalarından bahsetti.
Konuşmasında Google Cloud’un işleri hızlandırması, sunucusuz mimarinin çalışma prensipleri, multi-tenancy ve kullandıkça öde yöntemlerinin AloTech’e sağladığı imkanları katılımcılarla paylaştı.
Konuşmanın tamamını izlemek için:
Teknolojinin gelişmesiyle çağrı merkezleri de bu gelişimden etkileniyor. Günümüzde fiziksel çağrı merkezi alanları yerine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri oldukça ilgi görüyor. 2008 yılında %2,2 seviyesinde olan bulut çağrı merkezi benimseme oranları 2017 yılında %62 seviyesine çıktı.
Etohum tarafından, bu yıl Startup Turkey Challenge 2016’nın kazananı olan AloTech’in CEO’su ve kurucusu olan Cenk Soyak ile girişimi ve etkinliğe dair kısa bir röportaj gerçekleştirildi.
Şu anda bu yazıyı okuyorsanız hayatınızı kolaylaştırmak için büyük bir adım atmışsınız demektir. Kim bilir belki şimdiden sonra dünyanın en mutlu çağrı merkezi çalışanı olacaksınız. Çağrı merkezlerinde işlerin her zaman kolay olmasını bekleyemeyiz ama bu yazıyı okuyorsanız belki sizin için hayatı biraz da olsa kolaylaştırabiliriz.