AloTech’in Yeni Arayüzü: Yenilikçi ve Kullanıcı Dostu

AloBot

AloBot

AloTech’in Yeni Görünümü Operasyon Yönetiminizi Bir Üst Seviyeye Taşıyor

Yurt dışı operasyonlarımızı hızlandırdığımız ve küresel büyüme hedefine odaklandığımız bu dönemde dünyanın dört bir yanındaki AloTech kullanıcılarına sunduğumuz deneyimi bir üst seviyeye çıkarmak için arayüzümüzü yeniledik. Arayüzümüzü sadece yenilemekle kalmayıp yeni ozelliklerle zenginleştirdik.

Çağrı merkezi operasyonlarınızı tek bir ekran üzerinden yönetebildiğiniz AloTech platformunu sizler için çok daha pratik, çok daha kullanıcı dostu hale getirdik.

Yeni arayüzümüzü geliştirirken;

  • Sade ve Yalın Tasarım
  • Modern Görünüm
  • Kişiselleştirme
  • Kolay Erişim
  • Kolay Anlaşılabilir Yönlendirmeler
  • Esneklik Yapı
  • Kullanıcı Trendlerine Uygunluk
  • Kullanıcı Dostu
  • Tüm Tarayıcılarla Uyumluluk

özelliklerine sahip olmasını hedefledik. 

 

Yenilikçi yaklaşımımızı ekranlarımıza da yansıttık.

Yeni arayüzümüzün tasarım ve geliştirme sürecinde pek çok aşamadan geçtik. Rakip analizi ile dünya standardındaki uygulamaları inceleyip, kullanıcı yorum ve taleplerini gözden geçirerek kendimize bir yol haritası belirledik. Bu değerlendirmeler sonucunda tipografiden, kullanılan renklere kadar pek çok detay üzerine özenle çalıştık. UI ve UX tarafında yoğun bir çalışma süreci geçirdik. Ana hedefimiz ise sizlere, yenilikçi bakış açımızı aktarabileceğimiz çok daha kusursuz bir platform sunmaktı. 

Süpervizörden müşteri temsilcisine, raporlardan chat’e kadar her bir ekranda yaptığımız düzenlemelerle artık çok daha inovatif bir platforma sahibiz. 

Kullanıcılarımızın deneyimlerine odaklı bir arayüz geliştirdik.

Yeni arayüzümüzü geliştirirken hem UI hem de UX tarafında AloTech kullanıcılarının deneyimine odaklı bir çalışma yürüttük. Dünyada öne çıkan uygulamalar, kullanıcı yorum ve talepleri, kullanıcı hareketleri ve ısı haritaları, anket ve araştırma sonuçları üzerine çalışarak prototip testleri gerçekleştirdik. Bu çalışmalar sonucunda en kullanıcı dostu özellikleri bir araya topladık. 

Renklerimizi, tipografimizi, yerleşim düzenlerimizi tamamen bu çıktılar doğrultusunda oluşturduk. En iyi müşteri deneyimini sunabilmek için AloTech’i tercih eden tüm müşterilerimize en iyi platform deneyimini sunmayı hedefledik. 

 

Daha pratik, daha kolay erişilebilir alanlar yarattık. 

AloTech’in hedefi, operasyon yönetiminizi olabildiğince kolaylaştıran ve verimli hale getiren pratik bir platform sunmak. Hem yöneticilerin kontrol mekanizmalarını iyileştirmek hem de müşteri temsilcilerinin üzerindeki yükü hafifletmeye yönelik geliştirmeler yapıyoruz.  Her daim kolay kullanımıyla kullanıcılarına avantaj sağlayan AloTech yeni ekranlarıyla artık çok daha pratik bir yapıya sahip. 

Aktif işlem barı, aktif görevler, navigasyon, statürler, MT menü gibi alanların yerleşimi kullanıcı dostu olacak şekilde yeniden kurgulandı. Daha sade ve yalın bir görünüm kazanan ekranlarda işlemlerinizi gerçekleştirmeniz çok daha kolay hale geldi. En çok kullanılan buton veya işlem seçenekleri erişimi en kolay alanlara yerleştirilerek platformun kullanımını daha da kolaylaştırdı. 

 

Kişiselleştirilebilir ekranlarla, size özel çalışma ortamları hazırladık. 

Çalışma ortamının motivasyon üzerindeki etkisini biliyoruz. Ferah, kişiye özel tasarlanmış bir platformda çalışmak her zaman verimi artırır. İşte biz de karşılama ekranlarından başlayarak tüm kullanıcı yolculuğunu kişiselleştiren yenilikler yaptık. 

Verilere ulaşım ve raporlama araçlarını kolaylaştırdık. 

AloTech kullanıcılarının en çok kullandığı alanlardan biri de raporlama araçlarına ait ekranlar. Yeni arayüzümüzle birlikte bu ekranlarda da çok daha sade bir tasarıma geçtik, butonların yerleşimlerini kullanıcı deneyimine göre yeniden şekillendirdik. 

Performans verilerinden çağrı ve chat raporlarına kadar inceleyebileceğiniz her detaya artık çok daha pratik yönlendirmelerle ulaşabilirsiniz. 

Yeni yüzümüzle birlikte kullanıcılarımızla buluşan yeni özelliğimiz: Click2Connect

Geçtiğimiz Haziran ayında gerçekleştirdiğimiz 10.yıl etikinliğimizde yeni arayüzümüzün yanı sıra yeni ürünümüzü de sizlerle paylaşmıştık. AloTech olarak karşınıza çok daha dinamik ve yeni nesil bir görünümle çıkıyor, yeni özelliklerimizle platformumuzu güçlendirmeye devam ediyoruz. Click2Connect de bu yeniliğin en önemli parçalarından biri. 

Click2Connect, müşterilerinizi web siteniz üzerinden tek tıkla operatörsüz müşteri temsilcinize bağlamanızı sağlıyor. Çalışanlarınızı, müşterilerinizi ve son kullanıcıları telekom operatörü kullanmadan tek tıkla iletişim merkezine bağlayan ürünümüz müşterilerinizin size ulasmasini kolaylastiriyor.

Web sitenizde aktif hale getirebileceğiniz Click2Connect ürünümüz ile tek tıkla müşterilerinizi ilgili ekibe bağlayabilir, yazılı, sesli ve görüntülü görüşmeler yapabilirsiniz. Click2Connect ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. 

Yeni arayümüzün detaylarını keşfetmek için AloTech Demo Günleri’ne katılın!

En ince detayına kadar özenle düşünülmüş ve tasarlanmış yeni Müşteri Temsilcisi ekranlarını AloTech Demo Günleri’nde anlatıyoruz. 

18 Ağustos Perşembe günü online olarak gerçekleşecek ilk tanıtım webinarımızda müşteri temsilcisi ekranlarımıza dair tüm detayları, yeni özelliklerimizi ve yeni arayüze geçiş sürecini anlatacağız.

Hemen kayıt yaptırın, yerinizi ayırtın.

 

Diğer Blog Yazılarımızı Keşfedin

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat