7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Fırsattan satışa süreç yönetimi

Hüseyin Özkale
1 Haziran 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Satış operasyonlarında şirketlerin, dijital dünyaya hızla uyum sağlamasına yardımcı olan ve aynı zamanda doğru araçları kullanarak satışlarını artırmasını sağlayan dealerdoping ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, satış süreçlerini konu alan bir Webinar düzenledi.

Webinarda dealerdoping kurucusu Kurthan Tarakçıoğlu, AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin ve AloTech CTO’su İdris Avcı “Fırsattan Satışa Süreç Yönetimi”ni 20 yılı aşkın deneyimleriyle izleyenlere aktardı.

Önemli Dakikalar

  • 09:20 – Lead yönetimi
  • 25:04 – Perakendecilerdeki ön yargılar
  • 30:30 – Turuncu pazar
  • 37:02 – Kaçan lead’lere ne oluyor?
  • 52:55 – Danışman iletişim karnesi
  • 57:21 – Nakit akışı ve mevcut geliri korumak

Webinarımızı kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için video aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

31 Temmuz 2020
Omnichannel çağrı merkezinin avantajları nelerdir?

Omnichannel çağrı merkezi, teknolojinin ilerlemesi ve internetin insan hayatındaki öneminin artması ile birlikte geliştirilmiş olan bir bütünleşik bir çağrı merkezi sistemidir. Omnichannel yalnızca çağrı merkezlerinde değil pazarlamanın farklı alanlarında yoğun bir şekilde tercih edilmektedir.

8 Ekim 2020
Çağrı Merkezleri İçin 2020’de İzlenecek Müşteri Hizmetleri İstatistikleri

Çağrı merkezi istatistiklerini takip etmek, üretkenliğinizi, karlılığınızı ve müşteri memnuniyetinizi artırmanın anahtarıdır. Bu yazıda, çağrı merkezlerinin 2020’de nasıl değiştikleri hakkında sizi tatmin edecek birçok müşteri hizmetleri istatistiği vereceğiz.

31 Mart 2019
IMI 2014

AloTech 13 – 14 Ekim Tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Çağrı Merkezi Günlerinde ”Türkiyenin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu” olarak sektörle buluştu.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat