7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bulut Bilişim Hizmet Modelleri

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bir metafor olduğu 90’lı yıllardan bu yana bulut hizmetlerinin gelişimi hızla devam ediyor. Günümüzde bulut bilişim hizmetlerinin servis hedefine ve hizmetin verildiği katmana uygun olarak üç temel kategorisi bulunuyor:

  1. IaaS (Altyapı hizmeti / Infrastructure as a Service)
  2. PaaS (Platform hizmeti / Platform as a Service)
  3. SaaS (Yazılım hizmeti / Software as a Service)

IaaS

En temel bulut hizmeti olan IaaS, geliştiricilerin ve diğer bulut modellerinin faydalanması amacıyla sanal sunucuların, işlem, depolama ve bant genişliklerini sunar. Cluster (küme) mimarilerinin en etkin örneklerini sergileyen bu hizmet modeli, yüksek ulaşılabilirlik oranı ve yedeklilik vad eder. Sistem yöneticisinin platformudur.

PaaS

İşletim sistemi, veri tabanı, programlama platformu, runtime hizmetleri sunan bu hizmet Iaas gibi SaaS hizmeti hazırlama sürecinin bir parçası olarak geliştiricilere hizmet vermektedir. Geliştiricinin yazdığı programın çalışması için tüm komplike ortamı sunar.

SaaS

Son kullanıcı platformudur. Yazılım bu platformda kullanıcıya sunulur. Kullanmak için ekstra işlemlere, maliyete ve konfigürasyona ihtiyaç yoktur. Hazır ve her yerden ulaşılabilirdir. Veri güvenliği ve süreklilik sunar.

 

Alotech hizmetleri Google Cloud Platform‘dan gücünü alır. IaaS ve PaaS hizmet modellerinin birleşiminden yükselerek bir SaaS servisi olarak son kullanıcıya sunulur.

 

 

Murat Sağlam / Onsite Developer & Project Manager

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Nisan 2019
Bulut Çağrı Merkezinin (Cloud Call Center) ne gibi faydaları vardır?

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim. X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

1 Nisan 2019
Paraşüt’te Ayın Mutlu Kullanıcısı AloTech

“Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve faturaları otomatik oluşturma, geç ödemede hesap kapatma gibi elle yaptığımız birçok işlemi otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.”

7 Mayıs 2020
7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat