7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezleri için Canlı Mesajlaşmanın Önemi

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.

Çağrı merkezinizde neden kullanmalısınız;

  1. Maliyet Avantajı: Müşterileri etkileşimi maliyeti çağrı karşılamaya göre daha düşüktür.
  2. Satışları artırır: Forbes tarafından yapılan bir araştırmaya göre satın alma kararı sırasında müşterilere anında verilen rehberlik ve yönlendirme uygulamaları web üzerinden yapılan satışlarda ciddi artışları beraberinde getiriyor. Forrester tarafından yapılan bir diğer araştırmaya göre web sitesi müşterilerinin %44’ü sitede canlı mesajlaşma imkanı bulunmasının satın alma kararı vermelerinin en önemli etkenlerinden olduğunu iletiyorlar.
  3. Rekabette öne çıkartır: Müşterilerine bu yeni, hızlı, etkin kanaldan hizmet ve destek veren şirketler rakipleri ile aralarındaki farkı açıyor ve benzersiz müşteri deneyimleri yaratarak avantaj sağlıyorlar
  4. Müşteri yapışkanlığını arttırır: Müşteriler için kolay ve sorunlu noktalardaki ihtiyaçlarına merhem olur. Forrester tarafından yapılan bir araştırmada web üzerinden satınalma yapan müşterilerin %63’ünün, siteye tekrar tekrar geri dönme sebeplerinin sitenin canlı mesajlaşma hizmeti sunması ortaya çıkmıştır.

Mevcut çağrı merkezinize veya müşteri hizmetleri bölümünüze chat kanalını ekleyerek müşterilerinizin size daha hızlı ulaşmasını sağlayabilir ve böylece müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. AloTech’in canlı mesajlaşma uygulamasını hemen devreye almak için info@alo-tech.com veya 0850 200 0256 ’yı arayabilir veya daha da iyisi www.alotech.com.tr adresinden girip müşteri temsilcimiz ile canlı mesajlaşabilirsiniz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

23 Ekim 2020
Baştan Sona Numara Maskeleme Kılavuzu

Numara maskeleme, telefon numaranızı karşı tarafın görmesine izin vermeyen bir numara gizleme hizmetidir. Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan bu hizmet, müşterilerin ve hizmeti alan işletmelerin bilgilerini koruyarak gizlilik sağlar.

8 Nisan 2019
Sektörün Nabzı AloTech ile Bilgi Üniversitesi’nde Tutuldu

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti

15 Ekim 2019
Google Cloud Day Ardından

Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı, 3 Ekim’de Wyndham Grand Otel Levent’te gerçekleştirildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat