7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.
Çağrı merkezinizde neden kullanmalısınız;
Mevcut çağrı merkezinize veya müşteri hizmetleri bölümünüze chat kanalını ekleyerek müşterilerinizin size daha hızlı ulaşmasını sağlayabilir ve böylece müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz. AloTech’in canlı mesajlaşma uygulamasını hemen devreye almak için info@alo-tech.com veya 0850 200 0256 ’yı arayabilir veya daha da iyisi www.alotech.com.tr adresinden girip müşteri temsilcimiz ile canlı mesajlaşabilirsiniz.
Numara maskeleme, telefon numaranızı karşı tarafın görmesine izin vermeyen bir numara gizleme hizmetidir. Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan bu hizmet, müşterilerin ve hizmeti alan işletmelerin bilgilerini koruyarak gizlilik sağlar.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti
Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı, 3 Ekim’de Wyndham Grand Otel Levent’te gerçekleştirildi.