7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Ekibi Evde!

Hüseyin Özkale
29 Nisan 2020
6 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech Ekibi Evde!

İçinde bulunduğumuz bugünlerde koşullar her an hızla değişiyor. Çoğumuz artık evden çalışıyoruz ve sosyal mesafe kuralları insanlar arasında sanal bir yakınlık oluşturuyor. AloTech ailesi olarak bizler de evden çalışmaya devam ederken ekibimizin bu süreçte uzaktan çalışma deneyimlerini sizlerle paylaşmak istedik. 

Gökçe Karaduman – Proje Müdürü

“Çoğumuzun çalışmak için eve kapandığı bugünlerde insanın iletişime duyduğu ihtiyaç inkar edilemez. Artık görüşmelerimiz farklı başlıyor, her şeyden önce soluklanıp birbirimize selam veriyoruz, neler yaptığımızı soruyoruz, birbirimizin nasıl göründüğüyle ilgileniyoruz. Birbirimizin kişisel hayatlarıyla ilgileniyor ve ona bir noktada dahil olmak istiyoruz.”

Bedriye Devirdi – Satış/Proje Müdürü

“Yıllardır müşteri ilişkileri içerisindeyim. İşimin en sevdiğim yanı, çok hızlı karar vererek hızlı bir şekilde yardımcı olmak. Sunduğumuz önerilerle ve hızlı yapımızla insanların hayatını ve iş yapış modellerini kolaylaştırdığımızı görmek işimi bu kadar çok sevmemdeki en önemli nedendir. Müşteri temsilcileri ve arka planda tüm verileri yorumlayarak yepyeni geliştirmeler yapan operasyon ekiplerinin, müşterilerine kusursuz hizmet verebilmelerine yardımcı oluyoruz. Bu müşteriler arasında elbette bizler de oluyor ve kendimiz de bizzat deneyimliyoruz. Bir ekip olarak çalışabilmek, aynı amaca hizmet etmek ve her müşterimizi bizden biri olarak görebilmek bana ayrıca mutluluk veriyor. İşte, müşteri deneyimi buna denir!”

Hüseyin Özkale – Satış Direktörü

“Uzun zamandır mobil çalışmaya adapte olmuş biri olarak iş hayatımın çoğu sesli, yazılı ve görüntülü iletişim ortamlarında geçmekteydi. Evden çalıştığım süre boyunca günlük   rutinimden çok daha fazla görüntülü görüşmeler yapmaya başladım. Ekip ile beraber online oyunlar, cuma partilerimizin yeni rutini oldu. İş dışında da puzzle’a bolca vakit ayırmaya başladım.”

İlyas Çamurali – Yazılım Geliştirme Müdürü

“Artık insani vasıflarımızın daha önce hiç olmadığı kadar farkına varır olduk. Umarım her şey normale döndüğünde herkes bu “yeni normale” uyum sağlar. Aslına bakarsanız geleneksel teknolojileri kullanan pek çok şirket ve yönetici kadrosu bu yaklaşımı yeni bir standart olarak destekliyor, halbuki AloTech’te tüm bu süreç uzun zaman önce doğal olarak gerçekleşti bile.”

Umut Günaydın – Helpdesk Yöneticisi

“Çok özel bir süreçten geçtiğimizi düşünüyorum. Müşteri temsilcilerinin bu yoğun dönemde oldukça yorgun olduklarını ve binlercesinin, hızla evden çalışma rutinine adapte olmaya çalışmalarına rağmen hala sorularımıza cevap olmaya çalıştıklarını gördüm. Bunun yanı sıra, bu insanların da iletişime ihtiyaçları var.”

Coşkucan Büyükyıldız – Voice Sistem Asistanı

“Son zamanlarda müşterilerimizle yaptığım görüşmeler daha farklı seyretmeye başladı. Her iki taraf da ihtiyaçlara canla başla cevap vermeye çalışmanın yanında biraz sohbete de ihtiyaç duyuyor. Yazışırken veya konuşurken ortak noktalarımız hakkında biraz laflamayı tercih ediyorum artık.”

Eda Nergis Şahin – İnsan Kaynakları Müdürü

Bu pandemi sürecinde hem aday görüşmelerimde hem de online marketlerin müşteri temsilcileri ile yaptığım görüşmelerde bir “normalleşme” ile karşılaştım. İçinde bulunduğumuz bu zorlu günlerde, müşteri hizmetleri temsilcileri olarak çalışan süper kahramanlar, online alışveriş işlemlerinin artmasından dolayı artan ve sıkışan teslimat trafiğinin yaşattığı sıkıntıların ve gerginliklerin üzerine adeta bir sünger çekiyorlar. Bizler de online mülakatlarımız ile sürece çok hızlı adapte olduk. Hem ise alim ekibimizde hem de adaylarımızla sanki daha önce hep online mülakatlar gerçekleştirmişiz gibi bir normalleşme görüyorum.

Alihan Arslantürk – Satış Uzmanı

Sanırım bu süreçte en çok özlediğim şey ekiple beraber yeni şeyler başarmanın ve öğrenmenin coşkusunu ofiste beraber yaşamak oldu. Müşterilerle yaptığımız tele konferans görüşmelerinde iş konuşmadan önce hal hatır sormanın, süreç nasıl gidiyor? Yapabileceğimiz bir şey var mı vb. soruların aslında ne kadar önemli olduğunu hep beraber hissediyoruz.

Remzican Alabalık – Proje Uzmanı

Evden çalışmak her ne kadar kulağa hoş gelen bir fikir olsa da, AloTech gibi keyifli bir ofis ortamından ve iş arkadaşlarımdan uzak kalmak benim için biraz zor oluyor. Ama bu sürecin iletişim ve insan ilişkilerinin değerini anlamamıza yardımcı olduğunu, ilerleyen dönemlerde bizi pozitif etkileyeceğini düşünüyorum. Ayrıca, spora başlamayı sürekli erteleyenlerden biri olarak, evde spora başlamam da benim için büyük bir artı oldu.

Fatih Can Keser – Yazılım Entegrasyon Takım Lideri

Pandemi ile birlikte uzaktan çalışmanın bir sonucu olarak çağrı merkezi yöneticilerinin teknolojinin pozitif getirilerine olan farkındalıklarının arttığını görüyorum. Evden çalışma döneminde, ofiste çalıştığımız döneme göre çok daha fazla entegrasyon projesi ile uğraştığımızı söyleyebilirim. Keşke pandemi olmadan keyifle uğraşsaydık teknoloji ile tabiki ama bu dönemin sonrasında daha teknoloji ile iç içe bir dünyanın bizi beklediğini düşünüyorum.

İbrahim Ozan Aydın – Yazılım Geliştirme Mühendisi

Yazılım geliştirme ekibinin bir parçası olarak genellikle müşterilerle doğrudan iletişim kuran kişilerden biri değilim. Belki de bu yüzden sürece biraz daha kolay adapte olduğumu söyleyebilirim. Tabii ki içinde bulunduğumuz şartlar ve aldığımız önlemler normal bir uzaktan çalışma deneyimine göre farklılıklar ortaya çıkarıyor ve bunların da üstesinden gelmeye çalışıyorum. Kendim için en önemli nokta ise ofis hayatının, hayatıma düzen kattığını farketmem oldu. En azından öğlen yemek yemeyi unutmuyordum.

Uğurcan Karpuz – Satış Stajyeri

Evden çalışmaya geçiş yapmanın sandığımın aksine verimliliği düşürmeyen ve giderlerinizi kontrol altında tutmak için çok verimli bir yol olduğunu fark ettim. Evden çalışmanın sağladığı ekstra zamanda kendi kişisel gelişimime odaklı kurslar almaya başladım. Bu süreçte ekip arkadaşlarımızla gerçekleştirdiğimiz online sohbetler ve oyunlar motivasyonumuzu her daim yüksek tutmakta bizlere yardımcı oldu.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech-SESTEK İşbirliği Vestel Çağrı Merkezine Ödül Getirdi

Her yıl çağrı merkezi sektörünün en iyilerini seçen, dünya çapındaki en prestijli organizasyonlardan Contact Center World, bu yıl VESTEL’i ödüle layık buldu. VESTEL Çağrı Merkezi, çözüm ortakları SESTEK ve AloTech ile birlikte hayata geçirdiği Self Servis Projesi’yle altın madalya kazandı.

24 Şubat 2021
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 5 Neden- Bölüm 3 – Teknik Faydalar

Önceki yazılarımızda da ifade ettiğimiz gibi çağrı merkezini buluta taşımak şirketler ve şirketlerin sunduğu hizmetler açısından birçok fayda barındırır. Bu yazıda teknik faydaları ele alacağız. Her alanda olduğu gibi çağrı merkezi alanında da teknolojik gelişmelerin etkilerini görmek mümkün. İşletmelerin de yeni teknolojilere uyum sağlaması büyük önem taşıyor. Teknolojik gelişmelerin takibi ve operasyona dahil edilmesi de çağrı merkezlerinin teknik ihtiyaçları arasında sayılabilir.

29 Haziran 2020
Çağrı Merkezlerinde Yeni Normal: İş Sürekliliği

Çağrı merkezi sektöründe öngörülemeyen bir yoğunluk yaşandığında ve normal hayat rutinimizin bir süreliğine askıya alınacağı anlaşıldığında liderler iş sürekliliği planlarına yöneldiler. İş sürekliliği planları, iş devamlılığını tehlikeye sokabilecek potansiyel durumlara karşılık rehberler içerirler.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat