7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Paraşüt’te Ayın Mutlu Kullanıcısı AloTech

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve faturaları otomatik oluşturma, geç ödemede hesap kapatma gibi elle yaptığımız birçok işlemi otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.”

Bize Alo-Tech’den bahsedebilir misiniz?

AloTech’i 2007 yılında, işletmelerin tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden sunmalarını sağlayabilmeleri amacıyla kurduk. Bulut bilişimle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefliyoruz.

Alo-Tech hangi ihtiyaçtan yola çıkarak Paraşüt’ün çözümlerine başvurdu?

Nakit akışı, cari hesaplar, kasaların durumu gibi bilgileri her seferinde muhasebe biriminden talep etmemiz gerekiyordu. Birimin bilgileri hazırlayıp paylaşması vakit alıyordu. Ayrıca bu bilgilere mesai saatleri dışında da ihtiyaç duyabiliyorduk. Güncel bilgilere istediğimiz anda ulaşabilmek için bulut tabanlı bir ön muhasebe sistemi arayışına girdik ve Paraşüt’le tanıştık.

Alo-Tech bu işbirliği sonrası hangi değerleri kazandı? Sistemin size sağladığı avantajlardan bahseder misiniz? Performansınızı nasıl etkiledi?

Paraşüt sayesinde güncel bilgilere her zaman istediğimiz yerden erişir hale geldik. Bu sayede finansal konulardaki karar verme sürecimiz hızlandı. Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve bu sayede faturaları otomatik oluşturmak, geç ödeme durumunda müşteri hesabını dondurmak gibi elle yaptığımız birçok işlemi, otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.

Alo-Tech neden Paraşüt’ü masa üstü çözümlere tercih etmeniz nedeni nedir?

Aradığımız ürünü muhasebe dışındaki departmanlar da kullanacağı için basitliği, kolay raporlanabilir olması bizim için çok önemliydi. Paraşüt kolay arayüzü ve hazır gelen raporlarıyla tüm alternatiflerine göre çok üstün bir çözüm. Temel internet kullanıcıları herhangi bir eğitime gerek kalmadan hemen kullanmaya başlayabiliyor.

Paraşüt basitliği, kullanıcı dostu arayüzü ve entegrasyon yetenekleriyle çok önemli bir açığı kapatıyor. Paraşüt sayesinde şirketin finansal durumunu her an her yerden tek tuşla izleyebilir hale geldik. Tahsilatları daha iyi takip edebiliyoruz, bu sayede tahsilat süremiz oldukça kısaldı. Diğer sistemlerde aylarca süren entegrasyon çalışmaları Paraşüt’le kolayca ve kısa sürede tamamlandı.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Türkiye milyar dolarlık teknoloji girişimini bekliyor

Teknoloji firmalarının her geçen gün sayısının arttığı ve daha fazla yatırım çektiği Türkiye artık ‘milyar dolarlık girişimi’ bekliyor. Geçtiğimiz 6 yılda devlerin emekleme döneminde girdikleri Wired’ın Avrupa’nın En İyi 100 Startup’ı listesinde bu yıl yer alan İstanbul merkezli 10 firma bu konuda güçlü bir potansiyel barındırıyor.

8 Nisan 2019
Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?

Bulut sistemleri, teknolojinin en büyük nimetlerinden biri olarak tanımlanabilir. Yerel cihazlarda depolama ve veri saklama ihtiyacı olmadan dünyanın her noktasında istediğiniz verilere anında erişim imkanı sunan bulut sistemlerinin güvenliği ise hep merak konusu olmuştur.

27 Eylül 2019
AloTech Google Cloud Day Sahnesinde !

Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud etkinliğinin Türkiye ayağı bu yıl 3 Ekim’de Hotel Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat