7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Paraşüt’te Ayın Mutlu Kullanıcısı AloTech

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve faturaları otomatik oluşturma, geç ödemede hesap kapatma gibi elle yaptığımız birçok işlemi otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.”

Bize Alo-Tech’den bahsedebilir misiniz?

AloTech’i 2007 yılında, işletmelerin tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden sunmalarını sağlayabilmeleri amacıyla kurduk. Bulut bilişimle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefliyoruz.

Alo-Tech hangi ihtiyaçtan yola çıkarak Paraşüt’ün çözümlerine başvurdu?

Nakit akışı, cari hesaplar, kasaların durumu gibi bilgileri her seferinde muhasebe biriminden talep etmemiz gerekiyordu. Birimin bilgileri hazırlayıp paylaşması vakit alıyordu. Ayrıca bu bilgilere mesai saatleri dışında da ihtiyaç duyabiliyorduk. Güncel bilgilere istediğimiz anda ulaşabilmek için bulut tabanlı bir ön muhasebe sistemi arayışına girdik ve Paraşüt’le tanıştık.

Alo-Tech bu işbirliği sonrası hangi değerleri kazandı? Sistemin size sağladığı avantajlardan bahseder misiniz? Performansınızı nasıl etkiledi?

Paraşüt sayesinde güncel bilgilere her zaman istediğimiz yerden erişir hale geldik. Bu sayede finansal konulardaki karar verme sürecimiz hızlandı. Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve bu sayede faturaları otomatik oluşturmak, geç ödeme durumunda müşteri hesabını dondurmak gibi elle yaptığımız birçok işlemi, otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.

Alo-Tech neden Paraşüt’ü masa üstü çözümlere tercih etmeniz nedeni nedir?

Aradığımız ürünü muhasebe dışındaki departmanlar da kullanacağı için basitliği, kolay raporlanabilir olması bizim için çok önemliydi. Paraşüt kolay arayüzü ve hazır gelen raporlarıyla tüm alternatiflerine göre çok üstün bir çözüm. Temel internet kullanıcıları herhangi bir eğitime gerek kalmadan hemen kullanmaya başlayabiliyor.

Paraşüt basitliği, kullanıcı dostu arayüzü ve entegrasyon yetenekleriyle çok önemli bir açığı kapatıyor. Paraşüt sayesinde şirketin finansal durumunu her an her yerden tek tuşla izleyebilir hale geldik. Tahsilatları daha iyi takip edebiliyoruz, bu sayede tahsilat süremiz oldukça kısaldı. Diğer sistemlerde aylarca süren entegrasyon çalışmaları Paraşüt’le kolayca ve kısa sürede tamamlandı.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

10 Aralık 2019
Satışın Gizli Kahramanı: Satış Sonrası

Omerd’in düzenlemiş olduğu “Satış Sonrası Operasyonları” etkinliğinde AloTech Satış Direktörü Hüseyin Özkale konuşmacı olarak yer aldı. Satış ve satış sonrası operasyonlar hakkında sunumların yapıldığı etkinlikte marka/müşteri ilişkileri ve marka güvenilirliği işlenen diğer konu başlıklarıydı.

19 Ekim 2020
Çağrı Merkezi ve CRM Entegrasyonu Neden Önemli?

Çağrı merkezleri, CRM için son derece önemli olan bir unsurdur. Çağrı merkezi ile CRM’in çok daha etkili bir şekilde kullanılabilmesi günümüz teknolojileriyle daha da mümkün hale geldi. CRM, etkileşimde bulunduğunuz müşterilerin profillerini oluşturmak için tüm kişilerinizi yönetir ve müşteri adaylarını ve müşteri bilgilerini toplar.

8 Nisan 2019
AloTech Geleceğin Teknolojilerini Günümüze Taşıdı

İTÜ IEE Öğrenci Kolu ile AloTech’in birlikte yürüttüğü etkinlikte sektörün öncü firmaları Çağrı Merkezinde Yapay Zeka Teknolojileri Etkinliği için İTÜ – Ayazağa Kampüsü’nde bir araya geldi. 12 farklı firmadan konuşmacının 350’ye yakın davetlinin katıldığı etkinliğin fuaye alanında Jabra, Verimor, Inspark, Cloudyflex, Kuponsa, Mod Tasarım, Vodatech, Formalis, CMC, Iyzico, Webhelp, Bircom, Pratik Depo ve Magintech firmaları standları ile yer aldılar.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat