7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

E-Ticaret’te Çağrı Merkezi Etkinliği

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen E-Ticarette Çağrı Merkezi Etkinliğinde; müşteri hizmetlerinin, e-ticaret firmaları ve tüketicileri için önemi konuşuldu. Sektörde öncü ve müşteri hizmetleri alanındaki gelişmeleri takip etmek isteyen firmalardan bir çok katılımcının bulunduğu bu önemli etkinlikte, Uniq adına Alp Kohen, Paraşüt.com adına Nur Ketenciler, Hepsiexpress adına Mehmet Murat Çakmak, Armut.com adına Güven Bıçkıcı, GittiGidiyor adına Görkem Öztürk, Iyzico adına Erinç Ürgüplü ve Kariyer.net adına Uğur Sağlıkoğlu konuşmacı oldu.

 

E-ticaret firmalarının kullandığı çözümlerin, e-ticaret sistemlerinden hizmet alan müşterilerin ihtiyaç, beklenti ve alışkanlıklarının konuşulduğu etkinliğe; Vestel, Mapfre, Grupanya, Arzum, Jabra, Yenirbiris, Decathlon, Ceva Lojistik ve Webhelp gibi önemli şirketler katıldı. Etkinliğimizin fuaye alanında Bircom, Verimor, Hepsiexpress, Teknosor, Vodatech, CloudyFlex, Salesforce, CMC, Kuponsa, Bisu ve Can Petrol gibi iş ortaklarımız ve müşterilerimiz stand açtılar.

 

AloTech adına konuşmacı olarak katılan Cenk Soyak açılış konuşmasını gerçekleştirdikten sonra sözü AloTech Kurucusu ve CTO’su İdris Avcı’ya bıraktı. İdris Avcı ise, e-Ticarette Müşteri Davranışları konusunda bir konuşma yaptı.

 

İdris Avcı’nın ardından sözü, Uniq Eğitim ve Danışmanlık kurucu ve yöneticisi Alp Kohen aldı. ‘’Ne Olacak Bu Çağrı Merkezlerinin Hali?’’ diyerek müşteri hizmetlerinin eksiklerini, çağrı merkezlerindeki ölçüm kriterlerinin aslında hizmet almak isteyen müşterileri nasıl memnuniyetsiz bıraktığını ve çözüm yöntemleri anlattı. Ayrıca yapılan interaktif katılımlı oylamalar sayesinde, hizmet sunanlar olarak müşteri olarak beklentileri ve aldıkları hizmet kalitelerinden memnuniyetlerini ölçtü. Bu sayede, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunan firmaların aslında müşteri açısından baktıklarında “süre” odaklı hedefler nedeniyle hizmet alırken memnun olmadıklarının sonuçlarına ulaşıldı.

E-Ticarette Çağrı Merkezi isimli oturumda ise; AloTech’in servislerini kullanan Paraşüt, Hepsiexpress, Armut.com, GittiGidiyor, iyzico ve Kariyer.net markalarının temsilcileri olan Nur Ketenciler, Mehmet Murat Çakmak, Güven Bıçkıcı, Görkem Öztürk, Erinç Ürgüplü ve Uğur Sağlıkoğlu, AloTech ile çalışmaya başlama aşamalarını, avantajlarını, ilerleyen süreçlerde yapmayı planladıkları geliştirmeleri ve deneyimlerini katılımcılara aktardı.

 

 

Yeni dönem çağrı merkezlerinin bulut tabanlı yapısı sayesinde, şirketleri çok önemli harcamalardan uzaklaştıracağı vurgulanırken, ileriye dönük teknolojilerle birlikte de son derece mantıklı bir yatırım olacağına değinildi.

 

Etkinliğin sonunda etkinlik sponsorumuz Bircom küçük bir yarışma yaptı ve kazanan Vestel’den Ertuğrul Şenol oldu. Bircom Genel Müdür Yardımcısı Can İlkhan kazanana Sennheiser kablosuz kulaklık hediye etti.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Türkiye milyar dolarlık teknoloji girişimini bekliyor

Teknoloji firmalarının her geçen gün sayısının arttığı ve daha fazla yatırım çektiği Türkiye artık ‘milyar dolarlık girişimi’ bekliyor. Geçtiğimiz 6 yılda devlerin emekleme döneminde girdikleri Wired’ın Avrupa’nın En İyi 100 Startup’ı listesinde bu yıl yer alan İstanbul merkezli 10 firma bu konuda güçlü bir potansiyel barındırıyor.

18 Eylül 2020
Numara Maskeleme Nedir?

Kişisel verilerin korunması gibi yasaların yürürlüğe girmesiyle müşteri gizliliği daha da önemli bir hal kazandı. Hem yeni kurulan şirketler hem de köklü şirketler çağrı merkezi hizmetlerinde müşteri gizliliğinin en üst seviyede olmasını istiyor.

7 Ocak 2021
Stresin Müşteri Temsilcileri ve Şirketiniz Üzerindeki Etkileri

Müşteri temsilcileri, bazı stres faktörleriyle iç içe çalışırlar. İşlerinin doğası gereği dikkat dağıtıcı unsurların olduğu bir ortamda bulunurlar ve iyi bir hizmet verebilmek için yüksek beklentiler karşılamaları gerekir.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat