7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı.
İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar. Dilerlerse alternatif arama kanallarından ya da canlı destek ile farklı sektörlerden yüzlerce firma ile anında iletişim kurabiliyorlar. Kullanıcılar ayrıca destek talebi açabiliyor, canlı destek ile müşteri temsilcilerine ulaşabiliyor, firmaların Twitter hesabına hızlıca tweet atıp, hızlıca e-posta gönderebiliyorlar.
Tuşla Kurucu Ortağı Barış Yaşa “AloTech ile yaptığımız bu işbirliği sayesinde artık AloTech’in tüm dünyada ses getirmiş yenilikçi çağrı merkezi altyapısını kullanan şirketlerin son kullanıcıları ile müşteri temsilcileri arasındaki iletişimini hiç olmayacak kadar kolaylaştırıyoruz” dedi. Alotech CTO’su İdris Avcı ise “Mobilitenin hayatımızın her noktasına dokunduğu günümüzde, çağrı merkezi altyapımızı kullanan kurumsal müşterilerimize mobil dünyanın gücünü de sunuyoruz” dedi.
Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.