7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech-Tuşla İş Birliği

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı.

İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar. Dilerlerse alternatif arama kanallarından ya da canlı destek ile farklı sektörlerden yüzlerce firma ile anında iletişim kurabiliyorlar. Kullanıcılar ayrıca destek talebi açabiliyor, canlı destek ile müşteri temsilcilerine ulaşabiliyor, firmaların Twitter hesabına hızlıca tweet atıp, hızlıca e-posta gönderebiliyorlar.

Tuşla Kurucu Ortağı Barış Yaşa “AloTech ile yaptığımız bu işbirliği sayesinde artık AloTech’in tüm dünyada ses getirmiş yenilikçi çağrı merkezi altyapısını kullanan şirketlerin son kullanıcıları ile müşteri temsilcileri arasındaki iletişimini hiç olmayacak kadar kolaylaştırıyoruz” dedi. Alotech CTO’su İdris Avcı ise “Mobilitenin hayatımızın her noktasına dokunduğu günümüzde, çağrı merkezi altyapımızı kullanan kurumsal müşterilerimize mobil dünyanın gücünü de sunuyoruz” dedi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
Çağrı Merkezleri için Canlı Mesajlaşmanın Önemi

Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.

çağrı merkezi müşteri temsilcisi
1 Mart 2022
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

8 Nisan 2019
AloTech Türkiye’nin ilk çağrı merkezi robotu AloBot’u “3. Buluttan Çağrı Var” lansmanı ile tanıttı

Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat