7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech-Tuşla İş Birliği

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı.

İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar. Dilerlerse alternatif arama kanallarından ya da canlı destek ile farklı sektörlerden yüzlerce firma ile anında iletişim kurabiliyorlar. Kullanıcılar ayrıca destek talebi açabiliyor, canlı destek ile müşteri temsilcilerine ulaşabiliyor, firmaların Twitter hesabına hızlıca tweet atıp, hızlıca e-posta gönderebiliyorlar.

Tuşla Kurucu Ortağı Barış Yaşa “AloTech ile yaptığımız bu işbirliği sayesinde artık AloTech’in tüm dünyada ses getirmiş yenilikçi çağrı merkezi altyapısını kullanan şirketlerin son kullanıcıları ile müşteri temsilcileri arasındaki iletişimini hiç olmayacak kadar kolaylaştırıyoruz” dedi. Alotech CTO’su İdris Avcı ise “Mobilitenin hayatımızın her noktasına dokunduğu günümüzde, çağrı merkezi altyapımızı kullanan kurumsal müşterilerimize mobil dünyanın gücünü de sunuyoruz” dedi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

14 Ekim 2021
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

31 Mart 2021
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

16 Ekim 2020
İyi Bir Müşteri Deneyimi Nasıl Oluşturulur?

Müşteri hizmetleri ile müşteri deneyimi arasındaki ilişkinin tanımlanması oldukça önemlidir. Çevrimiçi alışveriş bu kadar popüler hale geldiğinden, müşteriler artık markalarla çok daha fazla temas noktasına sahipler.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat