7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Gelişen teknoloji çağrı merkezlerine ne gibi çözümler sunuyor?

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Alotech CEO’su Cenk Soyak çağrı merkezi teknolojilerindeki son yenilikleri Wise.tv’ye anlattı.

Ses Bulutu ürünü, Alotech ‘in geliştirdiği, şu anda ulusal ar-ge kapsamında TÜBİTAK ve KOSGEB tarafından desteklenen tamamen Türk mühendislerin geliştirdiği bir ürün. Tek platformda aslında 3 ürün var. Bunlar, Bulut Çağrı Merkezi, Bulut Santral ve Bulut Ses Merkezileştirme dediğimiz 3 tane farklı ürün. Bunların hepsi Turkcell’in bulutunun bir parçası olarak, Turkcell’in ve Turkell Superonline’ın içerisinde barındırılıyor ve tamamen bulut tabanlı sitemler. Bir tanesi çağrı merkezi sistemi. Herhangi bir lokasyandan, herhangi bir donanıma, yazılama, lisansa ihtiyaç duymadan bir bilgisayar üzerindeki sadece bir kulaklıkla İnternet’e bağlandığınız gibi çağrı merkezine bağlanıp, çağrı merkezi agent larının kullanabildiği bir ürün. Şu anda Türkiye’de VESTEL,TEKNOSA gibi büyük şirketler bunu kullanıyorlar. Aynı zamanda GLOBAL BİLGİ bunu kullanmaya basladı. Dünyada da çok hızlı büyüyen bir teknoloji bu. İkinci ürünümüzü bizim ses merkezileştirme dediğimiz çok dağınık noktalarda mağazası/servisi olan işletmeler kullanmaktadır. Bu mağaza/servis çağrılarını direkt bulut içerisine alıp bulutta yönetiyoruz. Ses kaydını alıp raporlamasını yapabiliyoruz. Bu da çok yeni bir teknolojidir. Üçüncüsü de bulut santral dediğimiz, en küçüğünden büyük işletmelere kadar ihtiyaçlara cevap verebilen bir fiziksel santral alıp şirketinize koymaktansa Turkcell Superonline dan alacağınız İnternet servisinin üzerine kurulan ve fiziksel santrallerin özelliklerinin çok daha ötesinde hizmetler sunan üç ayrı ürün bulunmaktadır. Bu üç ürün deAlotech tarafından geliştiriliyor, Turkcell tarafından Türkiyede Turkcell’in markasıyla satılıyor. Dolayısıyla iki taraf için de güzel bir işbirliği olmuş oluyor. Biz bunun teknolojisini geliştirmeye çalışırken Turkcell’ de bunu müşterilerine ayırt edici bir hizmet olarak verebiliyor.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

13 Şubat 2020
Çağrı Merkezinde Stresle Başa Çıkmanın 5 Yolu

Dünyanın en stresli sektörlerinden biri olan çağrı merkezlerinde, stresle başa çıkmak isteyen bir agent ya da çalışanlarını motive etmek isteyen bir süpervizör müsün? O halde bu yazı tam sana göre. İşte çağrı merkezlerinde stresle baş etmenin en iyi 5 yolu!

28 Ekim 2020
Çağrı Merkezi Metrikleri Neden Önemlidir?

Çağrı merkezini başarıyla yürütmek için veriler çok önemlidir. Her gün gelen çok sayıda telefonla anlamlı ölçümler olmadan neler olup bittiğini bilmek oldukça zor olabilir.

8 Nisan 2019
Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?

Bulut sistemleri, teknolojinin en büyük nimetlerinden biri olarak tanımlanabilir. Yerel cihazlarda depolama ve veri saklama ihtiyacı olmadan dünyanın her noktasında istediğiniz verilere anında erişim imkanı sunan bulut sistemlerinin güvenliği ise hep merak konusu olmuştur.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat