7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

IVR (Sesli Yanıt Sistemi) menülerini tasarlarken dikkat etmeniz gerekenler

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

  • Anonsları mümkün olduğunca kısa tutun, ağdalı cümlelerden kaçının. Gereksiz metinlerden kaçının, örnek: “Seçenekleri tekrar dinlemek için 9′a basın” yerine anons bittikten sonra birkaç saniye bekleyip seçenekleri tekrar okuyun. Arayanlar bir an önce yardım almak ister.
  • Menü seçeneklerinizin sayısı 3′ü geçmesin, mümkünse tuşlamaya gerek kalmasın.
  • Karmaşık menüler müşterinin hatta daha çok beklemesine sebep olur. Niçin arandığınızı CRM’deki verilerden raporlayın, arayanlar müşteri temsilcisine ulaşmak için en kısa yolu denerler. IVR’daki tuşlamalar yanıltabilir.
  • Mobil telefonlarda anonsları dinlerken bir yanda tuşlama yapmak IVR kullanımını zorlaştırıyor. Akıllı telefonlarda tuş takımı olmaması daha da zorlaştırıcı bir etken. Anonsu dinlerken ekran kapanıyor, tuşlama yapmak için ekranın açılmasını beklerken menü zaman aşımına uğrayabiliyor.
  • Uzun tuşlamalardan kaçının. Uzun tuşlamalarda arada yapılan hatalı tuşlamalar arayanın tuşlamaya baştan başlamasına sebep olur. 16 hane kredi kartının tamamını tuşlatmak yerine son 6 rakamını tuşlatabilirsiniz.
  • Her yaştan arayana uygun menüler düzenlemelisiniz. Teknolojiyle arası iyi olmayan kullanıcılar için acil çıkış seçenekleri olmalı. Mümkünse bu kullanıcıları hatırlayıp, sonraki aramalarında basit menüler sunmalısınız.

İdris Avcı

CTO – Alotech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

9 Nisan 2019
Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?

Üsküdar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün düzenlediği programa AloTech kurucusu İdris Avcı ve AloTech yazılım geliştiricisi Kenan Kocaerkek konuşmacı olarak katıldı. Programda Çağrı Merkezlerine yazılım üreten firma olan AloTech hakkında bilgiler verildi ve Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri için önemli teknik ve pratik bilgiler aktarıldı.

1 Nisan 2019
Paraşüt’te Ayın Mutlu Kullanıcısı AloTech

“Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve faturaları otomatik oluşturma, geç ödemede hesap kapatma gibi elle yaptığımız birçok işlemi otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.”

3 Nisan 2019
AloTech, Türkiye’nin En Etkili 10 Startup Firması Arasında

Wired.com, Türkiye’nin en etkili 10 girişimi listesini yayınladı. 14,6 milyonluk nüfusu ile global girişim endeksinde 25. sırada bulunan İstanbul’dan, yurt dışından yatırım çekmeyi başarmış, dünya çapında ses getirmiş birçok girişim çıktı

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat