7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşteri Deneyiminizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Hüseyin Özkale
10 Haziran 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?

Müşterileriniz Neredeyse Orada Olun

Müşterilerinizin “nerede” ve “ne zaman” olursa olsun, ihtiyaç duydukları anda size ulaşabilmeleri gerekir. Peki onları tek bir iletişim kanalına mecbur bırakmak müşteri deneyimini nasıl etkiliyor? Çağrı merkezinizi WhatsApp ve Facebook Messenger gibi popüler sosyal medya kanallarıyla entegre ederek müşteri memnuniyetini ve verimliliği arttırabilirsiniz.

Müşteri Temsilcilerini Motive Edin

Motivasyon neden bu kadar önemli? Müşteri temsilcileri, müşterilerinizle ilk bağlantı kuran kişilerdir. Eğer temsilcilerine kendileri olma özgürlüğünü verebilirseniz müşterilerle daha derin ve daha uzun süreli ilişkiler kurabilirsiniz.

Yapay Zekanın Gücünden Yararlanın

Son yıllarda sıkça kullanılan kavramlardan biri olan yapay zeka, pek çok sektörde olduğu gibi çağrı merkezlerini de değiştirmektedir. Müşteri temsilcilerinin ihtiyaç duydukları şeylere doğru zamanda etkili biçimde olabilmelerini sağlamak çok önemli.

Müşteriniz “Siparişim ne zaman ulaşacak?” diye sorduğunda müşteri temsilcisi otomatik olarak gönderi durumunu görebilseydi zamandan ne kadar tasarruf edebileceğinizi hayal edin!

Rekabet Edin

Şirketler artık fiyat savaşlarını geride bırakarak kendilerini müşteri deneyimi konusunda rekabete sürüklüyorlar. Günümüzde pek çok şirket, müşteri deneyimi konusunda rekabet ediyor ve yatırımlarını bu alana yapmaya gayret ediyor. Şirketlerin %90’ı müşteri deneyimi odaklı bir strateji izlediklerini belirtirken siz bu rekabette neredesiniz?

Müşteri deneyimi rekabetinde geride kalmamak için bulutun tüm imkanlarından yararlanın!

Unutmayın fiyatlar geçici, mutlu müşteriler kalıcıdır!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
Sektörün Nabzı AloTech ile Bilgi Üniversitesi’nde Tutuldu

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti

8 Nisan 2019
AloTech’in Yeni Satış Direktörü Hüseyin Özkale

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi.

18 Eylül 2020
Numara Maskeleme Nedir?

Kişisel verilerin korunması gibi yasaların yürürlüğe girmesiyle müşteri gizliliği daha da önemli bir hal kazandı. Hem yeni kurulan şirketler hem de köklü şirketler çağrı merkezi hizmetlerinde müşteri gizliliğinin en üst seviyede olmasını istiyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat