7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?
Müşterilerinizin “nerede” ve “ne zaman” olursa olsun, ihtiyaç duydukları anda size ulaşabilmeleri gerekir. Peki onları tek bir iletişim kanalına mecbur bırakmak müşteri deneyimini nasıl etkiliyor? Çağrı merkezinizi WhatsApp ve Facebook Messenger gibi popüler sosyal medya kanallarıyla entegre ederek müşteri memnuniyetini ve verimliliği arttırabilirsiniz.
Motivasyon neden bu kadar önemli? Müşteri temsilcileri, müşterilerinizle ilk bağlantı kuran kişilerdir. Eğer temsilcilerine kendileri olma özgürlüğünü verebilirseniz müşterilerle daha derin ve daha uzun süreli ilişkiler kurabilirsiniz.
Son yıllarda sıkça kullanılan kavramlardan biri olan yapay zeka, pek çok sektörde olduğu gibi çağrı merkezlerini de değiştirmektedir. Müşteri temsilcilerinin ihtiyaç duydukları şeylere doğru zamanda etkili biçimde olabilmelerini sağlamak çok önemli.
Müşteriniz “Siparişim ne zaman ulaşacak?” diye sorduğunda müşteri temsilcisi otomatik olarak gönderi durumunu görebilseydi zamandan ne kadar tasarruf edebileceğinizi hayal edin!
Şirketler artık fiyat savaşlarını geride bırakarak kendilerini müşteri deneyimi konusunda rekabete sürüklüyorlar. Günümüzde pek çok şirket, müşteri deneyimi konusunda rekabet ediyor ve yatırımlarını bu alana yapmaya gayret ediyor. Şirketlerin %90’ı müşteri deneyimi odaklı bir strateji izlediklerini belirtirken siz bu rekabette neredesiniz?
Müşteri deneyimi rekabetinde geride kalmamak için bulutun tüm imkanlarından yararlanın!
Unutmayın fiyatlar geçici, mutlu müşteriler kalıcıdır!
WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır.
Bulut teknolojilerin Türkiye’deki öncüleri arasında olma yolunda ilerleyen, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere, tüm çağrı merkezi işlev ve sürecini kolaylaştırmayı, hızlandırmayı ve tüm bunları son teknoloji ile sunmayı hedefleyen AloTech, Google Dome İstanbul’da 2. Bulut Çağrı Teknolojileri Etkinliği’ni gerçekleştirdi.
Günümüzde, bulut tabanlı teknolojiler her alanda olduğu gibi Çağrı Merkezi çözümleri içinde de çok hızlı bir şekilde yayılmaktalar. Analistlerin rakamlarına göre dünyada senelik 20 Milyar dolar büyüklüğündeki bu devasa pazar senelik %25.7 oranında büyüyor ve 2020 yılı itibarıyla dünyadaki her 4 Çağrı Merkezinden 3 tanesi Bulut üzerinde çalışıyor olacak.