7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

1 Milyon Üye İçin Son Teknoloji

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.

AloTech şirketiyle bir anlaşma yapan Fenerbahçe, çağrı merkezi hizmetlerini ‘bulut ortamı’na taşıdı. AloTech ürününü kurmak için donanım ve yazılım lisansı gibi yüksek maliyetli yatırımlara gerek kalmıyor. Geleneksel çağrı merkezi altyapılarıyla gerçekleştirilemeyecek kadar büyük bir kitleye ulaşacak olan Fenerbahçe, AloTech sistemiyle hem düşük maliyetle hem de daha kısa sürede hedeflerine ulaşmayı planlıyor. Proje kapsamında aranacak numaralar AloTech arama motoruna yükleniyor, sistem aramaları kendisi yapıyor. Bu hizmeti deneyen ilk isimler başkan Aziz Yıldırım, futbolcular Volkan Demirel, Kuyt, Diego ve Alper, Emre, Caner, Kadlec, Sow ve Gökhan ile kadın voleybol takımı oldu. Aranan taraftarlar telefonun diğer ucunda Aziz Yıldırım ve futbolcular olduğunu anladıklarında büyük şaşkınlık yaşadılar.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

1 Nisan 2019
IVR (Sesli Yanıt Sistemi) menülerini tasarlarken dikkat etmeniz gerekenler

Anonsları mümkün olduğunca kısa tutun, ağdalı cümlelerden kaçının. Gereksiz metinlerden kaçının, örnek: “Seçenekleri tekrar dinlemek için 9′a basın” yerine anons bittikten sonra birkaç saniye bekleyip seçenekleri tekrar okuyun. Arayanlar bir an önce yardım almak ister.

27 Eylül 2019
AloTech Google Cloud Day Sahnesinde !

Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud etkinliğinin Türkiye ayağı bu yıl 3 Ekim’de Hotel Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.

27 Kasım 2020
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 3 Neden – Bölüm 2 – Şirketlere Özel Çözümler

Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan avantajların bir bölümünü daha önceki yazımızda ele almıştık. Bu yazıda çağrı merkezini buluta taşıma ile şirketinizin neler elde edebileceğine bakacağız.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat