7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.
AloTech şirketiyle bir anlaşma yapan Fenerbahçe, çağrı merkezi hizmetlerini ‘bulut ortamı’na taşıdı. AloTech ürününü kurmak için donanım ve yazılım lisansı gibi yüksek maliyetli yatırımlara gerek kalmıyor. Geleneksel çağrı merkezi altyapılarıyla gerçekleştirilemeyecek kadar büyük bir kitleye ulaşacak olan Fenerbahçe, AloTech sistemiyle hem düşük maliyetle hem de daha kısa sürede hedeflerine ulaşmayı planlıyor. Proje kapsamında aranacak numaralar AloTech arama motoruna yükleniyor, sistem aramaları kendisi yapıyor. Bu hizmeti deneyen ilk isimler başkan Aziz Yıldırım, futbolcular Volkan Demirel, Kuyt, Diego ve Alper, Emre, Caner, Kadlec, Sow ve Gökhan ile kadın voleybol takımı oldu. Aranan taraftarlar telefonun diğer ucunda Aziz Yıldırım ve futbolcular olduğunu anladıklarında büyük şaşkınlık yaşadılar.
AloTech, Coronavirus ile ilgili mevcut durum sebebiyle çok hızlı bir şekilde evden çalışma, ofis + evden çalışma gibi farklı kombinasyonların devreye alınmasında müşterilerine destek verdi ve vermeye devam ediyor.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud etkinliğinin Türkiye ayağı bu yıl 3 Ekim’de Hotel Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.