7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Çağrı Merkezlerinde Evden Çalışma

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech yaklaşık 10 yıldır Türkiye ve dünyada 15.000+ agent ve 450+ firmaya çağrı merkezi servislerini (IVR/ Çağrı Yönetimi, Chat, Chatbot, WhatsApp Business vb.) bulut üzerinden sağlamaktadır. Tüm bu servisleri bulut üzerinden hizmet olarak sağlayan AloTech, 10 yıldır müşterilerinin lokasyon bağımsız olarak hizmet vermesini sağlayarak müşterilerinin bu sayede ister evden ister çağrı merkezinden isterse de kendisine ait bir lokasyondan operasyonlarına devam edebilmesine imkan tanımaktadır.

Bu tecrübesi ile AloTech, Coronavirus ile ilgili mevcut durum sebebiyle çok hızlı bir şekilde evden çalışma, ofis + evden çalışma gibi farklı kombinasyonların devreye alınmasında müşterilerine destek verdi ve vermeye devam ediyor.

Sadece AloTech müşterilerine değil, AloTech dışındaki çözümleri kullanan firmalara da uzaktan çalışmak ile elimizden geldiğince destek veriyoruz. Daha büyük bir kitleye destek olabilmek ve tecrübelerimizi paylaşmak adına bir Webinar düzenledik. Teknik açıdan evden çalışmayla ilgili dikkat edilecek ana başlıklara ve sürecin nasıl daha hızlı yönetilebileceğine yönelik ipuçlarının paylaşıldığı Webinar’ı aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Teknik soruları şirket kurucu ortaklarından CTO İdris Avcı yanıtlarken; yurt dışındaki destek süreçleri ile ilgili kurucu ortak ve CEO Cenk Soyak ve Türkiye içinde proje süreçlerinin nasıl yürütüldüğü konusundaki soruları şirket ortağı ve Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin cevapladı.

Bulut çağrı merkeziyle ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Önemli Dakikalar

  • 3:04 – Evlerdeki Internet Altyapıları 
  • 14:48 – Ses Kalitesinin Önemi
  • 18:39 – Evden Çağrı Alırken Kullanılacak Ekipmanlar
  • 27:07 – Uzaktan Çalışma Uygulamaları
  • 32:29 – Güvenlik Önlemleri
  • 44:25 – Türkiye ve Yurt Dışı Proje Süreçleri

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

23 Ekim 2020
Baştan Sona Numara Maskeleme Kılavuzu

Numara maskeleme, telefon numaranızı karşı tarafın görmesine izin vermeyen bir numara gizleme hizmetidir. Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan bu hizmet, müşterilerin ve hizmeti alan işletmelerin bilgilerini koruyarak gizlilik sağlar.

2 Nisan 2019
Sinirli Müşterilerle Başa Çıkmak

Çağrı Merkezi ekipleri tarafından sıkça kullanılan bir terim vardır “düdüklü tencerenin buharını boşaltmak”… Aslında sinirli müşterilere ait bir çağrı karşıladığınızda, yapılması gereken ilk şey; karşımızdaki müşterinin siniri geçene kadar söylediklerini sabırla dinlemektir.

31 Aralık 2019
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 8 Neden

Geleneksel çağrı merkezleri değişen iş ihtiyaçlarına cevap verebiliyor mu? Yatırım maliyeti, teknik personel ihtiyacı, entegrasyon maliyetleri, hız problemleri… Bulut çağrı merkezi çözümleri ile ölçeklendirilebilir, hızlı ve kişiselleştirilebilir bir müşteri deneyimi yaratın, çağrı merkezinizi teknolojik yönetin! Çağrı merkezinizi buluta taşımak için 8 neden.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat