7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Çağrı Merkezlerinde Evden Çalışma

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech yaklaşık 10 yıldır Türkiye ve dünyada 15.000+ agent ve 450+ firmaya çağrı merkezi servislerini (IVR/ Çağrı Yönetimi, Chat, Chatbot, WhatsApp Business vb.) bulut üzerinden sağlamaktadır. Tüm bu servisleri bulut üzerinden hizmet olarak sağlayan AloTech, 10 yıldır müşterilerinin lokasyon bağımsız olarak hizmet vermesini sağlayarak müşterilerinin bu sayede ister evden ister çağrı merkezinden isterse de kendisine ait bir lokasyondan operasyonlarına devam edebilmesine imkan tanımaktadır.

Bu tecrübesi ile AloTech, Coronavirus ile ilgili mevcut durum sebebiyle çok hızlı bir şekilde evden çalışma, ofis + evden çalışma gibi farklı kombinasyonların devreye alınmasında müşterilerine destek verdi ve vermeye devam ediyor.

Sadece AloTech müşterilerine değil, AloTech dışındaki çözümleri kullanan firmalara da uzaktan çalışmak ile elimizden geldiğince destek veriyoruz. Daha büyük bir kitleye destek olabilmek ve tecrübelerimizi paylaşmak adına bir Webinar düzenledik. Teknik açıdan evden çalışmayla ilgili dikkat edilecek ana başlıklara ve sürecin nasıl daha hızlı yönetilebileceğine yönelik ipuçlarının paylaşıldığı Webinar’ı aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Teknik soruları şirket kurucu ortaklarından CTO İdris Avcı yanıtlarken; yurt dışındaki destek süreçleri ile ilgili kurucu ortak ve CEO Cenk Soyak ve Türkiye içinde proje süreçlerinin nasıl yürütüldüğü konusundaki soruları şirket ortağı ve Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin cevapladı.

Bulut çağrı merkeziyle ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Önemli Dakikalar

  • 3:04 – Evlerdeki Internet Altyapıları 
  • 14:48 – Ses Kalitesinin Önemi
  • 18:39 – Evden Çağrı Alırken Kullanılacak Ekipmanlar
  • 27:07 – Uzaktan Çalışma Uygulamaları
  • 32:29 – Güvenlik Önlemleri
  • 44:25 – Türkiye ve Yurt Dışı Proje Süreçleri

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech-Tuşla İş Birliği

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı. İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar.

24 Şubat 2021
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 5 Neden- Bölüm 3 – Teknik Faydalar

Önceki yazılarımızda da ifade ettiğimiz gibi çağrı merkezini buluta taşımak şirketler ve şirketlerin sunduğu hizmetler açısından birçok fayda barındırır. Bu yazıda teknik faydaları ele alacağız. Her alanda olduğu gibi çağrı merkezi alanında da teknolojik gelişmelerin etkilerini görmek mümkün. İşletmelerin de yeni teknolojilere uyum sağlaması büyük önem taşıyor. Teknolojik gelişmelerin takibi ve operasyona dahil edilmesi de çağrı merkezlerinin teknik ihtiyaçları arasında sayılabilir.

9 Nisan 2019
Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?

Üsküdar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün düzenlediği programa AloTech kurucusu İdris Avcı ve AloTech yazılım geliştiricisi Kenan Kocaerkek konuşmacı olarak katıldı. Programda Çağrı Merkezlerine yazılım üreten firma olan AloTech hakkında bilgiler verildi ve Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri için önemli teknik ve pratik bilgiler aktarıldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat