7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi ve Santral Bulutu AloTech, geliştirdiği uygulama ile artık cebinizde.
AloTech’in gelişmiş santral özelliklerini cep telefonuna taşıyan yeni Android uygulaması ile saha ekipleriniz ve tüm çalışanlarınız hem daha verimli hem de ölçülebilir çalışabiliyorlar.
En son geliştirilen bu uygulama ile AloTech, Çağrı Merkezi, Kanal Çağrı Yönetimi ve Bulut Santral çözümlerinin yanı eklenen bu mobil ile sadece Türkiye’nin değil tüm dünyadaki Tümleşik İletişim Çözümü sağlayan üreticiler arasında çok özel bir yere kavuşmuş oldu.
Özellikle çok sayıda satış, servis, kargo gibi çok sayıda saha elemanı çalıştıran sektörlerde bu saha elamanlarına gelen giden çağrıların ölçülmesi, kayıt altına alınması, raporlanması ve yönetilmesini sağlayan bu yeni uygulama Türkiye’de bir ilk.
Detaylı bilgi için; info@alo-tech.com adresine veya 0850 200 0256 ‘ya başvurunuz.
Team AloTech
Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan avantajların bir bölümünü daha önceki yazımızda ele almıştık. Bu yazıda çağrı merkezini buluta taşıma ile şirketinizin neler elde edebileceğine bakacağız.
Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, altyapısını tamamen değiştiren CTI Projesi’yle dikkatleri üzerine çekti. Google’ın dünyaya örnek gösterdiği, Türkiye’nin en büyük bulut çağrı merkezi hizmetlerini sunan Alotech işbirliğinde gerçekleştirilen altyapı, son teknolojik donanımları bünyesinde barındırıyor. Bu yeniliğiyle de sektördeki öncü duruşunu sürdüren Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, müşterilere daha kaliteli ve daha hızlı hizmet sunmayı amaçlıyor.
Lokasyon Bazlı ve Bulut Tabanlı Çağrı Merkezleri karşılaştırması eLoyalty danışmanlık şirketi tarafından yukarıdaki şekilde belirtilmiş.