7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Çalışanlarının Evden Çalışmasının 7 Önemli Avantajı

Hüseyin Özkale
13 Mart 2020
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Home office, freelance ya da başka bir deyişle evden çalışma teknolojinin gelişmesiyle pek çok firmanın gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen ihtiyaçlara ayak uydurabilmek için evden çalışan çağrı merkezi çalışanları ile işgücünü optimize etmektedir. Forrester tarafından yayınlanan bir araştırmaya göre ABD’deki şirketlerin %34’ünün remote müşteri temsilcilerine yatırım yapmayı planladığı tahmin ediliyor. Peki çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışması şirketler için neden bu kadar avantajlı?

1. Esnekliği Arttırın

Evden çalışan müşteri temsilcileri, işinizi ihtiyaçlar doğrultusunda ölçeklendirmenizi sağlar. Dönemsel operasyon değişikliklerinde ve yoğun dönemlerde agent sayınızı arttırabilir, normal iş günlerinde ise tekrar düşürebilirsiniz.

2. Maliyet Tasarrufu Sağlayın

Uzaktan çalışan çağrı merkezi çalışanları, şirketler için zaman ve maddi giderlerden önemli ölçüde tasarruf sağlar. Remote çağrı merkezi çalışanları için IT ekipmanları, bakım ücretleri, ekstra ofis masrafları gibi giderlerden tasarruf edersiniz.

3. Müşterilerinize 7/24 Destek Sağlayın

Home office çalışanlar, dünyanın her yerinde ve farklı saat dilimlerinde çalışabilirler. Aynı zamanda evden çalışan çağrı merkezi çalışanlarınızın hangi saatler arasında çalışacağını da kolayca yönetebilirsiniz. 

4. Yetenek Havuzunuzu Genişletin

Bazı agentlar çağrı merkezlerindeki yoğunluktan, koşturmacadan hoşlanmayabilir. Ancak çok yetenekli bir müşteri temsilcisini ofis ortamında çalışmaya zorlamak şirketiniz için nasıl bir kayıp olur? Çok iyi bir satış becerisine sahip ya da problem çözme yetkinliği üst düzey olan çağrı merkezi çalışanlarına evden çalışma fırsatı verip çağrı merkezinizin kalitesini bir üst noktaya taşıyabilirsiniz.

5. Şirketinizin Olanaklarını Arttırın

Evden çalışmanın şirketinize sağladığı tasarrufla çalışanlarınızı motive edici etkinlikler yapabilirsiniz. Tatiller, eğitimler, tiyatro gösterileri, konserler ve daha fazlası ile şirketinizi daha çekici bir hale getirin.

6. Çalışanlarınızı Motive Edin

Çağrı merkezi çalışanları, günlük rutinlerinde bazı değişiklikler isteyebilirler. Bu dönemlerde agentlarınızın evden çalışmasını sağlayabilir ve takımınızın performansını önemli ölçüde arttırabilirsiniz.

Bununla birlikte çağrı hacimlerinin yüksek olduğu dönemlerde,  mevcut çalışanlarınıza destek olacak agentları ekibinize dahil ederek çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu arttırabilirsiniz.

7. Dünyanın Her Yerinden Erişilebilir Olun

Bilgisayar, internet ve kulaklık  ile istediğiniz yerden çağrı merkezine bağlanabilir ve müşterilerinize destek verebilirsiniz. Siz de çağrı merkezinizdeki işgücünü evden çalışan müşteri temsilcileri ile optimize etmek ve teknolojinin sağladığı daha pek çok avantajdan yararlanmak için bulutla tanışın.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech-Tuşla İş Birliği

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı. İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar.

9 Nisan 2020
Webinar: Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?

“Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?” Webinarımız sona erdi. CC Academia Genel Müdürü Elvin Coşkun ile birlikte gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Kalite yönetimi nasıl olmalı?”, “Saha Satış Ekiplerinin Dikkat Etmesi Gerekenler” ve “Performansı Artırmak için Yapılacaklar” öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

9 Nisan 2020
Webinar: Çağrı Merkezlerinde Evden Çalışma

AloTech, Coronavirus ile ilgili mevcut durum sebebiyle çok hızlı bir şekilde evden çalışma, ofis + evden çalışma gibi farklı kombinasyonların devreye alınmasında müşterilerine destek verdi ve vermeye devam ediyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat