7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Home office, freelance ya da başka bir deyişle evden çalışma teknolojinin gelişmesiyle pek çok firmanın gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen ihtiyaçlara ayak uydurabilmek için evden çalışan çağrı merkezi çalışanları ile işgücünü optimize etmektedir. Forrester tarafından yayınlanan bir araştırmaya göre ABD’deki şirketlerin %34’ünün remote müşteri temsilcilerine yatırım yapmayı planladığı tahmin ediliyor. Peki çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışması şirketler için neden bu kadar avantajlı?
Evden çalışan müşteri temsilcileri, işinizi ihtiyaçlar doğrultusunda ölçeklendirmenizi sağlar. Dönemsel operasyon değişikliklerinde ve yoğun dönemlerde agent sayınızı arttırabilir, normal iş günlerinde ise tekrar düşürebilirsiniz.
Uzaktan çalışan çağrı merkezi çalışanları, şirketler için zaman ve maddi giderlerden önemli ölçüde tasarruf sağlar. Remote çağrı merkezi çalışanları için IT ekipmanları, bakım ücretleri, ekstra ofis masrafları gibi giderlerden tasarruf edersiniz.
Home office çalışanlar, dünyanın her yerinde ve farklı saat dilimlerinde çalışabilirler. Aynı zamanda evden çalışan çağrı merkezi çalışanlarınızın hangi saatler arasında çalışacağını da kolayca yönetebilirsiniz.
Bazı agentlar çağrı merkezlerindeki yoğunluktan, koşturmacadan hoşlanmayabilir. Ancak çok yetenekli bir müşteri temsilcisini ofis ortamında çalışmaya zorlamak şirketiniz için nasıl bir kayıp olur? Çok iyi bir satış becerisine sahip ya da problem çözme yetkinliği üst düzey olan çağrı merkezi çalışanlarına evden çalışma fırsatı verip çağrı merkezinizin kalitesini bir üst noktaya taşıyabilirsiniz.
Evden çalışmanın şirketinize sağladığı tasarrufla çalışanlarınızı motive edici etkinlikler yapabilirsiniz. Tatiller, eğitimler, tiyatro gösterileri, konserler ve daha fazlası ile şirketinizi daha çekici bir hale getirin.
Çağrı merkezi çalışanları, günlük rutinlerinde bazı değişiklikler isteyebilirler. Bu dönemlerde agentlarınızın evden çalışmasını sağlayabilir ve takımınızın performansını önemli ölçüde arttırabilirsiniz.
Bununla birlikte çağrı hacimlerinin yüksek olduğu dönemlerde, mevcut çalışanlarınıza destek olacak agentları ekibinize dahil ederek çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu arttırabilirsiniz.
Bilgisayar, internet ve kulaklık ile istediğiniz yerden çağrı merkezine bağlanabilir ve müşterilerinize destek verebilirsiniz. Siz de çağrı merkezinizdeki işgücünü evden çalışan müşteri temsilcileri ile optimize etmek ve teknolojinin sağladığı daha pek çok avantajdan yararlanmak için bulutla tanışın.
Satış operasyonlarında şirketlerin, dijital dünyaya hızla uyum sağlamasına yardımcı olan ve aynı zamanda doğru araçları kullanarak satışlarını artırmasını sağlayan dealerdoping ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech satış süreçlerini konu alan bir Webinar düzenledi.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti
Girişimcilik dünyasının en önemli sivil toplum kuruluşlarından Endeavor, yeni Endeavor Girişimcilerini belirledi. Değerlendirme sürecinin ardından Türk şirketi AloTech “Endeavor Girişimcisi” ünvanını aldı.