7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Türkiye’nin 1999’dan beri en büyük istihdam platformlarından biri olan Kariyer.net ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Kariyer.net’in uzaktan çalışma süreci ve sonrası konulu bir Webinar düzenledi.
Kariyer.net CSO’su Uğur Sağlıkoğlu, AloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin’in deneyimlerini paylaştığı Webinarda, “Geçmişten bugüne iki firma arasındaki iş ortaklığı”, “Dijital işe alım süreçleri” ve “Kariyer.net’in evden çalışmaya geçiş sürecindeki deneyimleri” işlenen konu başlıkları arasında.
Çağrı merkezinizi eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili diğer tüm detaylar için formu doldurun!
Önemli Dakikalar
· 11:23 – Kariyer.net’in bilinmeyenleri nelerdir?
· 19:58 – Kariyer.net ve AloTech tarihçesi
· 24:17 – HelloTech projesi
· 33:33 – Koronavirüs sürecinin Kariyer.net’e etkisi ne oldu?
· 37:07 – Kariyer.net’de uzaktan çalışma
· 49:07 – Sürecin satış ekiplerine uzun vadede etkisi ne olur?
Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!
Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…
Başarılı bir işletme olabilmek için müşterilerinize kusursuz bir şekilde hizmet sunmanız gerekmektedir. Bunun için de çalışanlarınızın müşterileriniz ile kaliteli bir şekilde iletişim kurması son derece önemlidir. Bu doğrultuda başarı elde edebilmek için çağrı merkezinin büyük bir öneme sahip olduğunu rahatlıkla ifade edebiliriz.
Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan avantajların bir bölümünü daha önceki yazımızda ele almıştık. Bu yazıda çağrı merkezini buluta taşıma ile şirketinizin neler elde edebileceğine bakacağız.