7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezlerinde Dinamikler Değişiyor

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır.

WebRTC, web tarayıcıları gerçek zamanlı iletişim uygulamalarını geliştirmek için inovasyon merkezine dönüştürebilmektedir. WebRTC ile ses ve video işleme motoru teknolojileri açık kaynak kodlu olarak geliştiricilerin hizmetine sunmakta, aynı zamanda bu API HTML5 ve Javascript API ’leri kullanarak gerçek zamanlı multimedya uygulamaları hazırlama fırsatı sunmaktadır.

Ses ve görüntü dahil bütün iletişim tiplerinin internet tarayıcılarının üzerinden gerçekleştirilmesine olanak sağlayan WebRTC , çağrı merkezi sektöründe farklı iletişim modellerinin hızlı bir şekilde yaygınlaşmasını sağlıyor. İnternet ve mobil platformları ile nesnelerin interneti (IoT) çözümleri için sınırsız olanaklar sunan bu platform, iletişimin ve doğal olarak çağrı merkezi sektöründeki dinamikleri kökünden değiştiriyor. Üstelik bu hizmeti sunarken maliyeti en aza düşürmek ise rekabet avantajı sağlıyor. Çağrı merkezlerinde daha az çalışanla daha çok çağrı yönetmeye olanak sağlayan WebRTC, hızlı ve sorunsuz bir iletişimi garanti altına alıyor.

WebRTC, Pc ve Android sistemlerde Google Chrome, Mozilla Firefox ve Opera web tarayıcıları tarafından desteklenmektedir.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Aralık 2020
Çağrı Merkezi Teknolojilerinin Müşteri Temsilcisi Eğitimi Üzerindeki Etkisi

Çağrı merkezlerinin başarısında, kullanılan teknoloji kadar çağrı merkezi çalışanları tarafından sunulan hizmetin kalitesi de büyük önem taşıyor. Yeni teknolojiler, çağrı merkezi süreçlerinin otomatikleştirilmesi sayesinde müşterilerle yapılan konuşmaların daha verimli olmasına izin veriyor.

19 Ocak 2021
2021 Yılını Şekillendirecek 2020 İçgörüleri

2020 yılı ile birlikte hayatımıza giren COVID-19 salgınının yalnızca sağlığımız üzerinde etkisi olmadığı gibi, iş hayatına etkileri de sadece sağlık sektörüyle sınırlı değildi.

7 Eylül 2021
AloTech yeni yatırım turunda üç milyon dolar yatırım aldı

AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek     Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyon dolarlık yatırım aldı. AloTech bu yatırım ile halihazırda 20 ülkeye ulaşan global operasyonlarını daha da büyüterek özellikle Kuzey Amerika pazarında güçlenmeyi hedefliyor.   Yurt içinde yakaladığı başarıyı […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat