7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezlerinde Dinamikler Değişiyor

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır.

WebRTC, web tarayıcıları gerçek zamanlı iletişim uygulamalarını geliştirmek için inovasyon merkezine dönüştürebilmektedir. WebRTC ile ses ve video işleme motoru teknolojileri açık kaynak kodlu olarak geliştiricilerin hizmetine sunmakta, aynı zamanda bu API HTML5 ve Javascript API ’leri kullanarak gerçek zamanlı multimedya uygulamaları hazırlama fırsatı sunmaktadır.

Ses ve görüntü dahil bütün iletişim tiplerinin internet tarayıcılarının üzerinden gerçekleştirilmesine olanak sağlayan WebRTC , çağrı merkezi sektöründe farklı iletişim modellerinin hızlı bir şekilde yaygınlaşmasını sağlıyor. İnternet ve mobil platformları ile nesnelerin interneti (IoT) çözümleri için sınırsız olanaklar sunan bu platform, iletişimin ve doğal olarak çağrı merkezi sektöründeki dinamikleri kökünden değiştiriyor. Üstelik bu hizmeti sunarken maliyeti en aza düşürmek ise rekabet avantajı sağlıyor. Çağrı merkezlerinde daha az çalışanla daha çok çağrı yönetmeye olanak sağlayan WebRTC, hızlı ve sorunsuz bir iletişimi garanti altına alıyor.

WebRTC, Pc ve Android sistemlerde Google Chrome, Mozilla Firefox ve Opera web tarayıcıları tarafından desteklenmektedir.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Nisan 2019
AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim. X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

8 Nisan 2019
Yerli Teknoloji ile Dışa Bağımlılık Azalacak

Türk firmaları dijital dünyanın çağrı merkezine getirdiği yenilikleri özellikle Amerika ve Avrupa’ya göre daha yavaş hayata geçirebiliyorlar. Ancak yapay zekâ destekli sesli robotlar ve kiosklar gibi teknolojileri ülkemizde henüz göremememize rağmen, anlık mesajlaşma kanalları 2018 itibariyle en yoğun kullanılan kanallar olacak.

10 Haziran 2020
Müşteri Deneyiminizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat