7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bir sistem, önce AGENT’ın işlerini kolaylaştırmalı!!

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Müşterilerle ilk temas çok önemlidir. Hele ki bu görüşme telefonda olacaksa..

Tepkisi tahmin edileyemeyen kişi ve gün içerisinde durmaksızın arama yapan yada çağrı alan agentlar.

Onları düşünmek en önemli önceliklerden..

Düşünün gün içerisinde yüzlerce görüşme yapıp, bir yandan detaylarını defterlere yada sisteme not düşmeye çalışanlar ya da karışık sistemler üzerinden eski çağrılara ulaşmaya çalışıp “ben bu müşteriyle daha önce görüşmüş müydüm?” sorularına cevap arayanlar.. Birde randevu aldıkları halde müşteri bilgilerini yoğunluktan not almayı unutanlar.. Onların vay hallerine moraller hemen bozulur. Tabi ki bu durumlar performanslara hemen yansır, beraberinde de bir sürü problem ortaya çıkmaya başlar..

Tüm bu sorunların oluşmaması adına AloTech Bulut Sistemi tüm Agentların işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Eski çağrı kayıtlarını numara yada tarih ile sorgulama, gün içerisinde kaç arama yaptığının kolay takibi, randevu alındı mı alınmadı mı diye telaş yok! sistemde tanımlı seçeneklerden seçip daha sonra raporlardan ulaşabilme imkanı, yanlış adres mi alındı hemen ses kayıtlarından görüşmelerin dinlenmesi. Bunların yansıra kullanım kolaylığı, Agentlara gereken tüm ekranlar tek bir sayfa da..Tabi mute tuşunu unutmamak lazım her an kulaklıklar bozulabilir:)

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

13 Kasım 2020
Sosyal Mesafe Sanal Yakınlığı mı Artırıyor?

Koronavirüsün etkilerini en aza indirebilmek ve insanların korunabilmesini sağlamak amacı ile ülkemizde gerçekleştirilen önlemlerin ilk sırasında ise evden çalışma yani home office çalışma modeli yer alıyor.

16 Mart 2020
4 Adımda Evden Daha Verimli Çalışın

Evden çalışma, iş dünyasının son zamanlardaki zorunlu ihtiyaçlarından birisi haline geldi. Kurumsal şirketlerden girişimlere kadar pek çok şirket çalışanlarının büyük bir kısmını veya tamamını evden çalışmaya teşvik ediyor. Uzaktan çalışırken dikkat edilmesi gereken 4 önemli noktayı sizler için hazırladık.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat