7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bir sistem, önce AGENT’ın işlerini kolaylaştırmalı!!

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Müşterilerle ilk temas çok önemlidir. Hele ki bu görüşme telefonda olacaksa..

Tepkisi tahmin edileyemeyen kişi ve gün içerisinde durmaksızın arama yapan yada çağrı alan agentlar.

Onları düşünmek en önemli önceliklerden..

Düşünün gün içerisinde yüzlerce görüşme yapıp, bir yandan detaylarını defterlere yada sisteme not düşmeye çalışanlar ya da karışık sistemler üzerinden eski çağrılara ulaşmaya çalışıp “ben bu müşteriyle daha önce görüşmüş müydüm?” sorularına cevap arayanlar.. Birde randevu aldıkları halde müşteri bilgilerini yoğunluktan not almayı unutanlar.. Onların vay hallerine moraller hemen bozulur. Tabi ki bu durumlar performanslara hemen yansır, beraberinde de bir sürü problem ortaya çıkmaya başlar..

Tüm bu sorunların oluşmaması adına AloTech Bulut Sistemi tüm Agentların işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Eski çağrı kayıtlarını numara yada tarih ile sorgulama, gün içerisinde kaç arama yaptığının kolay takibi, randevu alındı mı alınmadı mı diye telaş yok! sistemde tanımlı seçeneklerden seçip daha sonra raporlardan ulaşabilme imkanı, yanlış adres mi alındı hemen ses kayıtlarından görüşmelerin dinlenmesi. Bunların yansıra kullanım kolaylığı, Agentlara gereken tüm ekranlar tek bir sayfa da..Tabi mute tuşunu unutmamak lazım her an kulaklıklar bozulabilir:)

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech-Tuşla İş Birliği

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı. İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar.

1 Haziran 2020
Çağrı Merkezlerinde Yeni Normal’e Geçiş

Televizyon programları, basın ve sosyal medya “yeni normal” söylemi altında yeni bir yaşam tarzından bahsediyor. COVID-19 nedeniyle hayatımıza giren bu söylemle bazı insanların iş hayatı değişecek gibi. Peki neler değişecek?

7 Mayıs 2020
7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat